Күні:Сынып: 6в | Қатысқандар саны: 12Қатыспағандар саны: 3 |
Сабақтың тақырыбы | Бос уақытым |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.1.1. тақырып бойынша сөйлей білуге үйрету. Сөйлесім әрекеті арқылы оқушылардың сөйлеу қабілетін жетілдіру 6.1.3.1. тақырыбқа қатысты сөздерді орынды қолдана білуге жаттықтыру арқылы оқушылардың зейіндерін және есте сақтау қабілеттерін дамыту6.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру. 6.2.6.1.Тыңдаған /оқыған материал туралы пайымдамасын(ұнайды,ұнамайды) жасау/.
|
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыптың мазмұнын талдайды, пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайдыКейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Орыс тілі, спорт сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Призентация, тест , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Бос уақыт – свободное времяЕрмек іс – хоббиӘсер – влияниеЛәззат - удовольствие |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп бір-бірімізге жылы лебізімізді білдірейік.Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою - Қазір қай сабақ? - Қазақ тілі нешінші сабақ? - Бүгін сендерде неше сабақ? - Бір аптада неше күн бар? - Апта күндерін атап шық? - Бір жылда неше ай бар? - Жыл мезгілдерін атап шық? - Жаз, күз, қыс, көктем айларын ата? - Ауа райы қандай болып тұр?
|
Шаттық шебері
|
Бағалау | Әр сұрақ, әр тапсырма, әр жауаптан кейін суреттер тапсырып отыру.«5» - 7-10 сурет«4» - 5-6 сурет«3» - 3-4 сурет«2» - 0-2 сурет
|
|
Үй тапсырмасы3 минут | Өткен тақырып бойынша тест алу арқылы тексеру. Жауаптарын бір-біріне тексерту. | тест |
Топқа бөлу2 минут | Оқушыларды «Жасыл», «Сары», «Күлгін» жұлдызшалар арқылы топқа бөлемін.
| жұлдызшалар |
Сабақтың ортасы8 минут
| Жаңа тақырыпты ашу үшін қысқа видео, суреттер, призентация көрсетемін
| оқулықпен жұмыс |
Аяқталуы16 минут
Қызықты тапсырма8 минут | 1-тапсырма бойынша оқушылар сызба бойынша постер толтырады.Постерге әр оқушы өзінің бос уақытын қалай өткізетіні жайлы мәлімет береді.
2-тапсырма. Жеке жұмыс. Берілген мәліметтермен танысып, жалаң және жайылма сөйлемге сөйлемдер құрайды.
3-тапсырма. Диалог бойынша сөйлесіңдер. Диалогты алдын ала кесіп дайындап қоямын. Оқушылар диалогты оқып «Көршіңді тап!» әдісі бойынша бір-бірін табады. Диалогты оқиды, аударады. |
Оқулық, постер |
Сергіту сәті1 минут | «Қара жорға» биін билету | ән |
Қорытындылау кезеңі | Бос уақытында не істейтіндері туралы қимылмен бірнеше қимыл көрсетеді оқушылар табады. | А4 қағазы |
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді «Керемет», «Жаман», «Түсінбедім» деп жазылған смайликтер арқылы сабақтан алған әсерлерін көрсетеді. |
Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Әр сұрақ, әр тапсырма, әр жауаптан кейін Алматының көрікті жері бейнеленген суреттер тапсырып отыру.
| суреттер |