|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: ІІ Менің отбасым және достарым |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Бүгін күн қандай? |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
1.1.4.1. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім / не туралы екенін түсіну. 1.5.1.5. Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Күн туралы түсінік беру. Бүгін күн қандай? айта білуге үйрету. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Амандасу. Тексеру. «Сұрақ-жауап» әдісін қолдану арқылы сұрақтраға жауап бер. Жылдың қай мезгілі? Қыс айларың ата. Қазір қай ай? Бүгін нешесі? Аптаның қай күні? Ауа райы қандай? Сабақтың мақсаттарымен таныстырады. |
Оқушылар амандасады. Сұрақтараға жауап береді. |
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Сөздікпен жұмыс Бүгін-сегодня Күн –день Суық –холодно Жылы-тепло 1.Тыңдалым. Айтылым. 1–тапсырма. Суретке қара. Тыңда, қайтала. Сен не істейсің? Есте сақта! 2.Тыңдалым.Айтылым. 2-тапсырма. Тыңда. Толықтырып айт. Бүгін күн қандай? 4.Тыңдалым. Айтылым 3-тапсырма. Тыңда. Үлгі бойынша айт. Сен не істейсің? -Бүгіңн күн қандай? |
Жаңа сөздермен жұмыс Тыңдалым,айтылым. Тыңдайды,айтады. Мен аулада ойнаймын. Бүгін күн жылы. Жылы, суық Тыңдалым.Айтылым. Бүгін күн жылы, суық Тыңдалым.Айтылым. Тыңдайды. Үлгі бойынша айтады. -Мен аулада ойнаймын. -Бүгін күн жылы |
«Бас бармақ»
Дескриптор - дұрыс атайды, - тілдік нормаларды сақтайды. Дескриптор -сұраққа жауап береді. Дескриптор - айтады. |
Слайд Оқулық 58 бет Слайд Оқулық 59бет |
||
|
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәтін орындайды. |
|
|||
|
|
5. Жазылым. 1-тапсырма. Суретке қара. Сұраққа жауап бер. Бүгін күн қандай? 2-тапсырма. Сөздерді қайтала. Суретті боя. Жылы, суық 3-тапсырма.Суретті боя. Сұраққа жауап бер. Ол не істейді? |
Сұраққа жауап береді. Бүгін күн жылы/ суық. Сөздерді қайталайды. Суретті бояйды. Жылы, суық Ол шаңғы тенбеді. |
Дескриптор - Сұраққа жауап береді. |
Жазу дәптері №1 |
||
|
|
6.Тыңдалым.Айтылым4-тапсырма. Тыңда,қайтала.Сұраққа жауап бер. Бүгін күн жылы ма? Күн суық па? |
Тыңдалым. Айтылым. Тыңдайды. Қайталайды. Иә, күн жылы. Жоқ, күн суық. |
Дескриптор − дұрыс айтады. |
Оқулық 59 бет |
||
|
Сабақтың соңы |
«Дұрыс-бұрыс» ойыны
|
|
||||
|
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары Бүгін күн қандай?
сабақ жоспары Бүгін күн қандай?
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: ІІ Менің отбасым және достарым |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Бүгін күн қандай? |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
1.1.4.1. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім / не туралы екенін түсіну. 1.5.1.5. Мұғалім көмегімен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастыру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Күн туралы түсінік беру. Бүгін күн қандай? айта білуге үйрету. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Амандасу. Тексеру. «Сұрақ-жауап» әдісін қолдану арқылы сұрақтраға жауап бер. Жылдың қай мезгілі? Қыс айларың ата. Қазір қай ай? Бүгін нешесі? Аптаның қай күні? Ауа райы қандай? Сабақтың мақсаттарымен таныстырады. |
Оқушылар амандасады. Сұрақтараға жауап береді. |
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Сөздікпен жұмыс Бүгін-сегодня Күн –день Суық –холодно Жылы-тепло 1.Тыңдалым. Айтылым. 1–тапсырма. Суретке қара. Тыңда, қайтала. Сен не істейсің? Есте сақта! 2.Тыңдалым.Айтылым. 2-тапсырма. Тыңда. Толықтырып айт. Бүгін күн қандай? 4.Тыңдалым. Айтылым 3-тапсырма. Тыңда. Үлгі бойынша айт. Сен не істейсің? -Бүгіңн күн қандай? |
Жаңа сөздермен жұмыс Тыңдалым,айтылым. Тыңдайды,айтады. Мен аулада ойнаймын. Бүгін күн жылы. Жылы, суық Тыңдалым.Айтылым. Бүгін күн жылы, суық Тыңдалым.Айтылым. Тыңдайды. Үлгі бойынша айтады. -Мен аулада ойнаймын. -Бүгін күн жылы |
«Бас бармақ»
Дескриптор - дұрыс атайды, - тілдік нормаларды сақтайды. Дескриптор -сұраққа жауап береді. Дескриптор - айтады. |
Слайд Оқулық 58 бет Слайд Оқулық 59бет |
||
|
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәтін орындайды. |
|
|||
|
|
5. Жазылым. 1-тапсырма. Суретке қара. Сұраққа жауап бер. Бүгін күн қандай? 2-тапсырма. Сөздерді қайтала. Суретті боя. Жылы, суық 3-тапсырма.Суретті боя. Сұраққа жауап бер. Ол не істейді? |
Сұраққа жауап береді. Бүгін күн жылы/ суық. Сөздерді қайталайды. Суретті бояйды. Жылы, суық Ол шаңғы тенбеді. |
Дескриптор - Сұраққа жауап береді. |
Жазу дәптері №1 |
||
|
|
6.Тыңдалым.Айтылым4-тапсырма. Тыңда,қайтала.Сұраққа жауап бер. Бүгін күн жылы ма? Күн суық па? |
Тыңдалым. Айтылым. Тыңдайды. Қайталайды. Иә, күн жылы. Жоқ, күн суық. |
Дескриптор − дұрыс айтады. |
Оқулық 59 бет |
||
|
Сабақтың соңы |
«Дұрыс-бұрыс» ойыны
|
|
||||
|
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
|||
шағым қалдыра аласыз














