Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ойын ере жесін құра аламын. Ч дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.2дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну(ь,ъ таңбалары,ф,в,ц,ч дыбыстары,е,ю,я қосарлы дыбыстары)және дұрыс оқу. 1.2.1.2Оқудың түрлерін(буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу)қолдану 1.2.5.1Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру(мұғалімнің көмегімен). 1.3.11.1Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Әріптерді таниды,оқиды. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||
|
Бағалау критерийлері |
Айтыл ған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.Смай ликтер арқылы қолдау көрсету. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, дене шынықтыру сабағы |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Ойын ережесін құра алады,ч дыбысынан келетін сөздерді біледі және жазады. Оқуш ылар орындай алады: Сөйлемді бас әріппен жазып,сөйлем соңына тыныс белгілерін қояды. Мадақтау,смайликтер. |
|||
|
Алдыңғы оқу |
Щ дыбысы мен әрпі |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспар ланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлері мен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқ ылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
АКТ,маркерлер,қаламдар,А3,А4 қағаздар |
||
|
Топқа бөлу |
- Оқуш ылар түстер арқылы топқа бөлінеді. 1-топ: «Балуандар» қызыл
түс 3-топ: «Таэквондошылар» сары түс |
|
||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Қызығушылықты ояту -Щ дыб ысы қандай дыбыс:? -Ц дыбы сына байланысты сөз
ойлайды -Э дыбысына байланысты
сөз ойлайды,оған сөйлем құрайды. |
|
||
|
Ортасы |
Видео жазба тамашалау:Қазақстан чемпиондарымен танысады.Не көріп,кімдермен танысқанын сұрау(оқушылар өз ойын айтады). Кімдерді көрдік? Қазақстаннан қандай чемпион аға-апаларымызды білесіңдер? Біздің Маңғыстау өңірімізден қандай чемпиондар бар? Әділбек Ниязы мбетов боксшы Екі дүркін олимпиада күміс жүлдегері Спорттан дүбірлі додолар қалай аталады? Чемпионат Дүбірлі додоларға қатысып жеңімпаз болған адамды чемпион деп атайды. №1 Оқылым Мұғалім сөздерді оқиды Чемп ионат, чемпион, чек
Осы сөздердің ішінде сіздерге
таныс емес қандай әріп көріп тұрсыңдар? Сөздерді оқушыларға оқыту. |
Таныстырылым,тыңдалым, оқылым,жазылым. Видеожазбаны тамашалайды,көреді,сұрақтарға жауап береді.Ч дыбысынан келетін сөздерді айтады. |
||
|
Дәптермен жұмыс |
-Балалар «Ч» дыбысын ауада жазып көрсетей ікші. Алдымен мен жазайын, сендер ауада жазып қайталаңдар. Өте жақсы, қазір дәпте рлеріңді ашып, үлгіге қарап, үзік сызықт арды қосып, Ч әрпінің баспа түрін ж азайық. Суретке қарап әңгіме құрау. Дескриптор.Білім алушы: Көргенін айта алады,әңгіме құрай алады. |
Оқулық, дәптерлер. |
||
|
Оқулықпен жұмыс |
№2 Ертегіні рөлге бөліп оқу. Дескриптор.Білім алушы:Барлығы оқи алады. |
|
||
|
Соңы |
Ойын: «Білім чемпионы» Әр топқа әріптер беріліп ,сөздер құрастыру.Қай топ көп сөз құрастырса сол топ «Білім чемпионы» болады. |
|
||
|
Саралау– оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Әрбір оқушының деңгейіне қарап саралау |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Қорытынды бағалау |
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Мақтап-мадақтау.
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары. "Ч дыбысы мен әрпі"
Сабақ жоспары. "Ч дыбысы мен әрпі"
Оқу ісінің меңгерушісі:
|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ойын ере жесін құра аламын. Ч дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.2дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну(ь,ъ таңбалары,ф,в,ц,ч дыбыстары,е,ю,я қосарлы дыбыстары)және дұрыс оқу. 1.2.1.2Оқудың түрлерін(буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу)қолдану 1.2.5.1Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру(мұғалімнің көмегімен). 1.3.11.1Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Әріптерді таниды,оқиды. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||
|
Бағалау критерийлері |
Айтыл ған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.Смай ликтер арқылы қолдау көрсету. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, дене шынықтыру сабағы |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Ойын ережесін құра алады,ч дыбысынан келетін сөздерді біледі және жазады. Оқуш ылар орындай алады: Сөйлемді бас әріппен жазып,сөйлем соңына тыныс белгілерін қояды. Мадақтау,смайликтер. |
|||
|
Алдыңғы оқу |
Щ дыбысы мен әрпі |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспар ланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлері мен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқ ылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
АКТ,маркерлер,қаламдар,А3,А4 қағаздар |
||
|
Топқа бөлу |
- Оқуш ылар түстер арқылы топқа бөлінеді. 1-топ: «Балуандар» қызыл
түс 3-топ: «Таэквондошылар» сары түс |
|
||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Қызығушылықты ояту -Щ дыб ысы қандай дыбыс:? -Ц дыбы сына байланысты сөз
ойлайды -Э дыбысына байланысты
сөз ойлайды,оған сөйлем құрайды. |
|
||
|
Ортасы |
Видео жазба тамашалау:Қазақстан чемпиондарымен танысады.Не көріп,кімдермен танысқанын сұрау(оқушылар өз ойын айтады). Кімдерді көрдік? Қазақстаннан қандай чемпион аға-апаларымызды білесіңдер? Біздің Маңғыстау өңірімізден қандай чемпиондар бар? Әділбек Ниязы мбетов боксшы Екі дүркін олимпиада күміс жүлдегері Спорттан дүбірлі додолар қалай аталады? Чемпионат Дүбірлі додоларға қатысып жеңімпаз болған адамды чемпион деп атайды. №1 Оқылым Мұғалім сөздерді оқиды Чемп ионат, чемпион, чек
Осы сөздердің ішінде сіздерге
таныс емес қандай әріп көріп тұрсыңдар? Сөздерді оқушыларға оқыту. |
Таныстырылым,тыңдалым, оқылым,жазылым. Видеожазбаны тамашалайды,көреді,сұрақтарға жауап береді.Ч дыбысынан келетін сөздерді айтады. |
||
|
Дәптермен жұмыс |
-Балалар «Ч» дыбысын ауада жазып көрсетей ікші. Алдымен мен жазайын, сендер ауада жазып қайталаңдар. Өте жақсы, қазір дәпте рлеріңді ашып, үлгіге қарап, үзік сызықт арды қосып, Ч әрпінің баспа түрін ж азайық. Суретке қарап әңгіме құрау. Дескриптор.Білім алушы: Көргенін айта алады,әңгіме құрай алады. |
Оқулық, дәптерлер. |
||
|
Оқулықпен жұмыс |
№2 Ертегіні рөлге бөліп оқу. Дескриптор.Білім алушы:Барлығы оқи алады. |
|
||
|
Соңы |
Ойын: «Білім чемпионы» Әр топқа әріптер беріліп ,сөздер құрастыру.Қай топ көп сөз құрастырса сол топ «Білім чемпионы» болады. |
|
||
|
Саралау– оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Әрбір оқушының деңгейіне қарап саралау |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Қорытынды бағалау |
Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Мақтап-мадақтау.
|
|
шағым қалдыра аласыз














