Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу.
Білім алушыларды түгелдеу.
2.Психологиялық ахуал
орнату.
«Тілек айту».
3. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпқа
шолу жасау.
4.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
1.Білім
алушылар мұғаліммен амандасады.
2. Білім алушылардың сабаққа
деген ынтасын арттыру мақсатында бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
3.Білім
алушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында
«сұрақ-жауап» әдісі арқылы қойылған
сұрақтарға жауап береді.
1.Деректер
базасының өрісі дегеніміз не?
2.Деректер базасының жазбасы
дегеніміз не?
3.Кілттік
өріс қандай өріс?
4.Деректер базасының қандай
типтері бар?
4.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен
танысады.
|
1
балл
|
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
1-тапсырма.
(Жұптық
жұмыс)
2-тапсырма.
( Жеке
жұмыс)
Сабақты
бекіту
|
Білім
алушылар «Кім жылдам»
әдісі арқылы 1-тапсырманы
дескрипторге сүйене отырып, кесте құрып, мәліметтерді
енгізеді.
Мұғалім
және оқушы туралы мәліметті енгізіп, парақ беттеріне атау
қояды.
1.Кесте. Реттік саны,
оқушының аты-жөні, мекен-жайы, телефон нөмері, қызығатын
ісі
2.
Кесте Реттік саны, оқушының аты-жөні,
мекен-жайы, телефон нөмері, пәннің аты
Дeскриптop:
-кестелік редакторде
оқушылар деректер базасын құpу;
- кестелік
редакторде мұғалімдер деректер базасын құpу;
-қарiп
өлшeмiн қoлдaну: қаріп стилі-Times New Roman, қаріп
өлшемі-14;
-ұяшықтың ішін бояу;
-бac әрiптepдi
қoлдану;
- екі
кестеге деректер базасы диапазонының атауын
тағайындау;
-деректер
базасының диапазонын тізім ретінде жариялау.
Б ілім
алушылар кілттік өрісті таңдап,
кестені толықтырады.
Берілген мәліметті дұрыс
жауабымен сәйкестендіру.
|
5
балл
2
балл
2
балл
|
Информатика.
9-сынып оқулық./
Г.И.Салғараева
К.А. Калымова
Ж.А.Орынтаева
–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-65-68
бет
Информатика.
9-сынып оқулық./
Г.И.Салғараева
К.А. Калымова
Ж.А.Орынтаева
–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-65-68
бет
Информатика.
9-сынып оқулық./
Г.И.Салғараева
К.А. Калымова
Ж.А.Орынтаева
–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-65-68
бет
|