Сабақ жоспары. Диаграмма. 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары. Диаграмма. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Диаграмма тақырыбына сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тарау немесе бөлім атауы:

5.4C Диаграмма


Мұғалімнің аты-жөні:



Пән/Сынып:

5 сынып


Күні:



Сабақтың тақырыбы:

Диаграмма


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.4.3.2 дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар салу;


Сабақтың мақсаты:



Сабақтың барысы


Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут

Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме! Бүгін, Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- диаграмма ұғымы және диаграмма түрлері (дөңгелек, сызықтық, бағанды);

-дөңгелек, сызықтық және бағанады диаграммаларды cалу жолы

Сабақ мақсатымен танысады.

Үй жұмысын айтады.

Сұрақтарға жауап береді

Ауызша бағалау

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!

Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов

Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл

10 мин

Жаңа сабақ

Жаңа тақырыпты түсіндіру



Оқушылар:Сұрақтарға жауап береді

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады.



Ауызша бағалау

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!












Презентация

Интернет ресурстары



Жалпы білім беретін мектептің 5–сыныбына арналған оқулық




25 мин

Бекіту тапсырмалары


Көкшетау теміржол торабының ұзындығы 800 км, ал Алматы теміржол торабының ұзындығы Көкшетау теміржол торабы ұзындығының 25%-ын және Оңтүстік Қазақстан темір жолының Оңтүстік Қазақстан мен Алматы теміржол тораптарының ұзындығын табыңыздар.Диаграмма салыңыз.

Жетістік критерийлері:

-Есептің шартын жазады

  • Процентті ондық бөлшекке немесе жай бөлшекке айналдырады

  • Бөлігі бойынша санды анықтайды

  • Санды градусқа айналдырады

  • Дөңгелек,бағанды,сызықтық диаграммаға салады (өз қалауы бойынша )

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.


Слайд

Оқу құралдары;

Тақта;

5–сыныбына арналған оқулық.



Гүлзардағы гүлдердің -і-раушан гүлдері, қалампыр гүлдері,

қызғалдақ гүлдері, қалғаны - бәйшешек гүлдері. Гүлзардағы гүлдердің дөңгелек диаграммасын салыңыздар. Дөңгелек диаграммада бәйшешек

гүлдері

неше градустық бұрышпен кескінделеді? Дөңгелек диаграмма

мен бағанды диаграмманы салыстырыңыз.

Диаграмма, дөңгелек диаграмма толық бір шаманы

( 100%-тік ) құрамды бөліктерге бөліп, сол бөліктерді салыстыра кескіндеу үшін қажет.

360 раушан 360 қалампыр 360 қызғалдақ 360- бәйшешек

Жауабы: бәйшешек

Дескриптор:

-Бөлшекті градусқа айналдырады

-Дөңгелек секторды салып, бұрыштарды кескіндейді

-Дөңгелек диаграмма салады

-жауабын жазады

-дөңгелек диаграмма мен бағанды диаграмманы салыстырады


Слайд

Оқу құралдары;

Тақта;

5–сыныбына арналған оқулық.



1299. Отынның кызулығы оныц курамындагы кеміртегінін мөлшерімен өлшенеді.

8.26-суретте корсетілген баганды диаграмма бойынша сурактарта жауап беріндер:

1) Кай отынныц жылулыгы аз? Көміртегі неше процент?

2) Кай отынның жылулыгы көп? Кеміртегі неше процент?

3) Кыста уйді жылыту ушін не себепті тас көмір пайдаланады?

Жауаптар

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.


Слайд

Оқу құралдары;

Тақта;

5–сыныбына арналған оқулық.



Марқакөл көлінің ауданы 455 км2, Теңіз көлінің ауданы 1500 км2, Алакөл көлінің ауданы 2076 км2, Зайсан көлінің ауданы 5000 км2. Көлдердің ауданын жүзге дейін дөңгелектеп, кестені ьолтырып, бағанды диаграмма салыңыз. Қалай ойлайсыз диаграмманың тағы қандай түрін пайдалануға болады?


Көл

дің атауы

Ауда

ны

жүзге дейін дөңгелекте

Мар

қакөл

455


Теңіз

1500


Ала

көл

2076


Зай

сан

5000




Дескриптор:

-Статистикалық мәліметтерді кестеге толтырады

-Ауданды жүзге дейін дөңгелектейді

-Бағанды диаграмма салады.




1298

Тірі организмніц өмір суруі ушін организмдегі судын калыпты
мөлшері сакталуы кажет.
Адамнын массасынын 65%-i, жануарлар массасынын 50%-1,
уй жануарлары массасыны 59%-і, уйректер массасынын
70% -і, балыктар массасынын 75% -і және медуза массасынын
99% -і су.
Аталган организмдердегі судын проценттік мөлшерін баганды диаграммада корсетіндер.
Организмдегі су мелшері онын өмір сурген ортасына байланысты ма, әлде байланыссыз ба?

Слайд

Оқу құралдары;

Тақта;

5–сыныбына арналған оқулық.

5 мин

Сабақтың соңы

ББҮ кестесін толтыру

Білемін

Не білгім келеді?

Үйрендім





Үйге тапсырма. Оқулықтан №

Анықтамаларды жаттау

Тақырыпты меңгергенін анықтау


Сұрақтарға жауап беру


Үй тапсырмасын жазып алу


ББҮ кестесін толтырып кері байланыс беру


Оқу құрал жабдықтары

Бағалау парақтары

Презентация




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.05.2024
270
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі