Мұғалімі: Клжакеева Г.У.
|
Қазақ тілі |
Сыныбы: 6 |
||
|
Сабақтың атауы |
Диктант «Күз» |
||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
||
|
Сабақтың жабдығы |
Такта,флипчарт,оқулық, сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау |
||
|
Жалпымақсаттар |
а) Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру ә) Мұқият тыңдап,ұқыпты жазуға дағдыландыру ; б) Өз ісіне ұқыпты,мейрімді,кешірімшіл болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі : қайталау Сабақтың әдісі : баяндау Сабақтың көрнекілігі : диктанттар жинағы Халықтық педагогика элементтерін қолдану : мақал – мәтелдер |
||
|
Оқыту нәтижесі |
|||
|
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
||
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
«Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру |
Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау Қызығушылықты ояту |
Бар екен бір мақұлық ұннан
майда, |
||
|
Мағынаны тану |
Күз Күзге салымғы шуақ күндердің бірі.Танабай аулы Ақмоланың оңтүстік жағындағы Нұра өзенінің бойындағы қыстауында еді.Өзеннің жағалары қалың биік тас,кей жерлерде талмен араласа шыққан қамыс.Араларында, қырат жерлерде биік ұшқат,қараған,тобылғы.Өзенннің екі жағындағы жалпақ шыққан неше түрлі өсімдіктің сары ала алтынданып,әбден піскен кезі.Талдардың жапырақтары сап – сары ала алтын түстеніп,ақырын сыбдырлап желбірейді. Қарағандардың да жапырақтары сарғайып,бүршіктері қызарып,құндақтары тұқым шашқан.Тікендердің жазғы ал қызыл гүлдерінің орындарына қып – қызыл моншақтай,сабақтаған қызыл моншақ түймелердей болып,итмұрындар самсаған. Қызыл тобылғылардың жасыл жапырақтары алтындай сараланып құбылған.Өзеннің және қара сулардың жағаларындағы селдіреген қамыстардың әдемі шашақтары үлбіреп,жел соқса,ақырын ырғала желбіреп,сары үкідей болып сарғайған.Қамыстардың әдемі сыбдырлаған жапырақтары да сары ала болған. ( С:Сейфуллин ) ( 114 сөз ) |
||
|
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. Оқушылар денелерін жатықтырады |
||
|
Ой толғаныс |
Сурет бойынша әңгіме құрастыру. Сурет салу. |
||
|
Үй тапсырмасы |
Қайталау |
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу |
|
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын үлестіру |
Өзін өзі бағалау |
|
|
Кері байланыс |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары Диктант "Күз" 6-сынып
Сабақ жоспары Диктант "Күз" 6-сынып
Мұғалімі: Клжакеева Г.У.
|
Қазақ тілі |
Сыныбы: 6 |
||
|
Сабақтың атауы |
Диктант «Күз» |
||
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығының әдістемесі |
||
|
Сабақтың жабдығы |
Такта,флипчарт,оқулық, сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау |
||
|
Жалпымақсаттар |
а) Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге,сауатты жазуға дағдыландыру ә) Мұқият тыңдап,ұқыпты жазуға дағдыландыру ; б) Өз ісіне ұқыпты,мейрімді,кешірімшіл болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі : қайталау Сабақтың әдісі : баяндау Сабақтың көрнекілігі : диктанттар жинағы Халықтық педагогика элементтерін қолдану : мақал – мәтелдер |
||
|
Оқыту нәтижесі |
|||
|
Топқа бөлу |
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді. |
||
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
«Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру |
Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау Қызығушылықты ояту |
Бар екен бір мақұлық ұннан
майда, |
||
|
Мағынаны тану |
Күз Күзге салымғы шуақ күндердің бірі.Танабай аулы Ақмоланың оңтүстік жағындағы Нұра өзенінің бойындағы қыстауында еді.Өзеннің жағалары қалың биік тас,кей жерлерде талмен араласа шыққан қамыс.Араларында, қырат жерлерде биік ұшқат,қараған,тобылғы.Өзенннің екі жағындағы жалпақ шыққан неше түрлі өсімдіктің сары ала алтынданып,әбден піскен кезі.Талдардың жапырақтары сап – сары ала алтын түстеніп,ақырын сыбдырлап желбірейді. Қарағандардың да жапырақтары сарғайып,бүршіктері қызарып,құндақтары тұқым шашқан.Тікендердің жазғы ал қызыл гүлдерінің орындарына қып – қызыл моншақтай,сабақтаған қызыл моншақ түймелердей болып,итмұрындар самсаған. Қызыл тобылғылардың жасыл жапырақтары алтындай сараланып құбылған.Өзеннің және қара сулардың жағаларындағы селдіреген қамыстардың әдемі шашақтары үлбіреп,жел соқса,ақырын ырғала желбіреп,сары үкідей болып сарғайған.Қамыстардың әдемі сыбдырлаған жапырақтары да сары ала болған. ( С:Сейфуллин ) ( 114 сөз ) |
||
|
Сергіту сәті |
Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр. Жаттығу жасаймын. Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. Оқушылар денелерін жатықтырады |
||
|
Ой толғаныс |
Сурет бойынша әңгіме құрастыру. Сурет салу. |
||
|
Үй тапсырмасы |
Қайталау |
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу |
|
|
Бағалау |
Бағалау парақшаларын үлестіру |
Өзін өзі бағалау |
|
|
Кері байланыс |
|||
шағым қалдыра аласыз














