Материалдар / сабақ жоспары дүниежүзі тарихы 10 сынып Этностардың пайда болуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары дүниежүзі тарихы 10 сынып Этностардың пайда болуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар орындайды:Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «этнос», «этногенез», «ұлт» ұғымдарын анықтайды. (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: этногенездің теорияларын жүйелеу және сипаттайды, тұжырымдайды (қолдану, жинақтау) Кейбір оқушылар орындайды: Л.Н.Гумилевтың этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін зерттейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
132
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: __________ ДОІЖО

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Этникалық және әлеуметтік процестер

Мектеп: №23 Т. Рысқұлов атындағы орта мектебі

Күні: 14.11.2024 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Сегизбаева А. Д.

Пәні: дүниежүзі тарихы

Сынып: 10 «Ә»

Қатысқандар:

Сабақтың тақырыбы:

Этностардың пайда болуы туралы теориялар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

10.2.1.2 - тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін қолдану;

10.2.1.3 - этногенездің теорияларын жүйелеу және тұжырымдау;

10.2.1.4-Л.Н.Гумилевтың этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін зерттеу;

Сабақтың мақсаты:

*Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін қолданады;

*Этногенездің теорияларын жүйелеу және тұжырымдайды;

*Л.Н.Гумилевтың этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін зерттейді.


Барлық оқушылар орындайды:Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «этнос», «этногенез», «ұлт» ұғымдарын анықтайды. (білу, түсіну)

Басым бөлігі орындайды: этногенездің теорияларын жүйелеу және сипаттайды, тұжырымдайды (қолдану, жинақтау)

Кейбір оқушылар орындайды: Л.Н.Гумилевтың этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін зерттейді.

Құндылықтарға баулу:

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып, өз көзқарастарын білдіре алу

Басқа адамдардың даралығын ескере білу және өзгенің идеялары мен пікірлерін дұрыс қабылдау

Қоғамдағы бірлік пен келісімді сақтаудың маңыздылығын түсіне отырып, қақтығыстық жағдаяттарды шешуде сындарлы шешуге ұмтылу

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушы әрекеті

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:


Білім алушылармен сәлемдесемін, сыныпты түгендеймін, сыныпты 3топқа «Брелок» әдісі арқылы бөлемін. Білім алушылардан алдыңғы білімді еске түсіру мақсатта өткен сабақты қорытындылаймын. Жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын білім алушыларға таныстырамын, айтамын.

Амандасады.

Топқа бөлінеді.

Жаңа тақырыпты жазады, мақсатымен танысады.

Тамаша!

Керемет!

Жарайсыңдар!



Түрлі түсті брелоктар

Сабақтың ортасы:


Барлық оқушылар орындайды:«СТОП-кадр» әдісі , «Джигсо» әдісімен топтық, мәтінмен, постермен жұмыс жасайды.

1-тапсырма: Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «этнос», «этногенез», «ұлт» ұғымдарын анықтаңдар.


1-топ: «этнос»-ұғымдарын анықтаңдар

2-топ: «этногенез –ұғымдарын анықтаңдар

3-топ: «ұлт» -ұғымын анықтаңдар


Басым бөлігі орындайды:«Кестемен жұмыс» әдісі. Жұптық жұмыс

2-тапсырма: этногенездің теорияларын жүйелеу және сипаттаңдар.

Зерттеушінің аты

Этнос туралы теориясын сипатта

С.М.Широкогоров


Ю.В.Бромлей


Л.Н.Гумилев



ҚБ: «Бағдаршам» әдісі

Кейбір оқушылар орындайды: «ВЕНН» диаграммасы. Жұптық жұмыс

3-тапсырма: Н.Гумилевтың этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін сипаттаңдаРисунок 16

ЕБҚО тапсырмасы: картамен жұмыс

Дескриптор:

- мәтінді топта оқиды;

-мәтінді топта талқылайды;

-мәтінде оқығандарын бір-біріне түсіндіреді;

- «этнос» ұғымын анықтайды;

- «этногенез» ұғымын анықтайды;

- «ұлт» ұғымын анықтайды;

- постер қорғайды;



Дескриптор:

- С.М.Широкогоровтың этнос теориясын сипаттайды;

- Ю.В.Бромлейдің этнос теориясын сипаттайды;

- Л.Н.Гумилевтің этнос теориясын сипаттайды;

-Кестені толтырады;

-Қатемен жұмыс жасайды;

-Өзара бағалайды.


Дескриптор:

- Н.Гумилевтың этностардың пайда болуын анықтайды;

- Этностардың дамуын анықтайды;

- ғылыми көзқарастардың ерекшеліктерін анықтайды;

- Балық қаңқа сүйектеріне жазады;

-Өзара бағалау жүреді.


Дескриптор:

-монғолоидтарды картадан көрсетеді;

-негроидтарды картадан көрсетеді;

-европоидтарды картадан көрсетеді.


Мадақтау

1-4 балл аралығы












Мадақтау

1-4 балл аралығы










Мадақтау

1-2 балл аралығы



Электронды оқулық, СББР,

Мәтін таратпа қағаздары, оқулық, постерге А3 форматты қағаз, флипчарт қағаздарын, маркерлер, тақта, бор, инстербелсенді тақта, бағдаршам бағалау парақтары








Флипчарт қағазы, маркерлер




Карта, Венн кестесіне А3 форматты қағаздар, маркерлер

Сабақтың соңы:






Кері байланыс. Жазбаша бағалау. «Бес саусақ» әдісі


Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?

Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?

Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?

Үйге: тақырыптық тест құрастыру.

Бағалау: 10 балдық жүйемен

Рефлексия жазады.

Үйге тапсырма алады.

Бағалау: критерийге сай 10 балдық жүйемен жинаған балдарын ұстазына хабарлайды.

Тамаша!

Керемет!

Жарайсыңдар!


Бағалау парағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!