сабақ жоспары дүниежүзі тарихы 10 сынып Этностардың пайда болуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспары дүниежүзі тарихы 10 сынып Этностардың пайда болуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар орындайды:Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «этнос», «этногенез», «ұлт» ұғымдарын анықтайды. (білу, түсіну) Басым бөлігі орындайды: этногенездің теорияларын жүйелеу және сипаттайды, тұжырымдайды (қолдану, жинақтау) Кейбір оқушылар орындайды: Л.Н.Гумилевтың этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін зерттейді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: __________ ДОІЖО

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Этникалық және әлеуметтік процестер

Мектеп: №23 Т. Рысқұлов атындағы орта мектебі

Күні: 14.11.2024 жыл

Мұғалімнің аты-жөні: Сегизбаева А. Д.

Пәні: дүниежүзі тарихы

Сынып: 10 «Ә»

Қатысқандар:

Сабақтың тақырыбы:

Этностардың пайда болуы туралы теориялар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

10.2.1.2 - тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін қолдану;

10.2.1.3 - этногенездің теорияларын жүйелеу және тұжырымдау;

10.2.1.4-Л.Н.Гумилевтың этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін зерттеу;

Сабақтың мақсаты:

*Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін қолданады;

*Этногенездің теорияларын жүйелеу және тұжырымдайды;

*Л.Н.Гумилевтың этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін зерттейді.


Барлық оқушылар орындайды:Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «этнос», «этногенез», «ұлт» ұғымдарын анықтайды. (білу, түсіну)

Басым бөлігі орындайды: этногенездің теорияларын жүйелеу және сипаттайды, тұжырымдайды (қолдану, жинақтау)

Кейбір оқушылар орындайды: Л.Н.Гумилевтың этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін зерттейді.

Құндылықтарға баулу:

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып, өз көзқарастарын білдіре алу

Басқа адамдардың даралығын ескере білу және өзгенің идеялары мен пікірлерін дұрыс қабылдау

Қоғамдағы бірлік пен келісімді сақтаудың маңыздылығын түсіне отырып, қақтығыстық жағдаяттарды шешуде сындарлы шешуге ұмтылу

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушы әрекеті

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:


Білім алушылармен сәлемдесемін, сыныпты түгендеймін, сыныпты 3топқа «Брелок» әдісі арқылы бөлемін. Білім алушылардан алдыңғы білімді еске түсіру мақсатта өткен сабақты қорытындылаймын. Жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын білім алушыларға таныстырамын, айтамын.

Амандасады.

Топқа бөлінеді.

Жаңа тақырыпты жазады, мақсатымен танысады.

Тамаша!

Керемет!

Жарайсыңдар!



Түрлі түсті брелоктар

Сабақтың ортасы:


Барлық оқушылар орындайды:«СТОП-кадр» әдісі , «Джигсо» әдісімен топтық, мәтінмен, постермен жұмыс жасайды.

1-тапсырма: Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «этнос», «этногенез», «ұлт» ұғымдарын анықтаңдар.


1-топ: «этнос»-ұғымдарын анықтаңдар

2-топ: «этногенез –ұғымдарын анықтаңдар

3-топ: «ұлт» -ұғымын анықтаңдар


Басым бөлігі орындайды:«Кестемен жұмыс» әдісі. Жұптық жұмыс

2-тапсырма: этногенездің теорияларын жүйелеу және сипаттаңдар.

Зерттеушінің аты

Этнос туралы теориясын сипатта

С.М.Широкогоров


Ю.В.Бромлей


Л.Н.Гумилев



ҚБ: «Бағдаршам» әдісі

Кейбір оқушылар орындайды: «ВЕНН» диаграммасы. Жұптық жұмыс

3-тапсырма: Н.Гумилевтың этностардың пайда болуы мен дамуы туралы ғылыми көзқарастарының ерекшеліктерін сипаттаңдаРисунок 16

ЕБҚО тапсырмасы: картамен жұмыс

Дескриптор:

- мәтінді топта оқиды;

-мәтінді топта талқылайды;

-мәтінде оқығандарын бір-біріне түсіндіреді;

- «этнос» ұғымын анықтайды;

- «этногенез» ұғымын анықтайды;

- «ұлт» ұғымын анықтайды;

- постер қорғайды;



Дескриптор:

- С.М.Широкогоровтың этнос теориясын сипаттайды;

- Ю.В.Бромлейдің этнос теориясын сипаттайды;

- Л.Н.Гумилевтің этнос теориясын сипаттайды;

-Кестені толтырады;

-Қатемен жұмыс жасайды;

-Өзара бағалайды.


Дескриптор:

- Н.Гумилевтың этностардың пайда болуын анықтайды;

- Этностардың дамуын анықтайды;

- ғылыми көзқарастардың ерекшеліктерін анықтайды;

- Балық қаңқа сүйектеріне жазады;

-Өзара бағалау жүреді.


Дескриптор:

-монғолоидтарды картадан көрсетеді;

-негроидтарды картадан көрсетеді;

-европоидтарды картадан көрсетеді.


Мадақтау

1-4 балл аралығы












Мадақтау

1-4 балл аралығы










Мадақтау

1-2 балл аралығы



Электронды оқулық, СББР,

Мәтін таратпа қағаздары, оқулық, постерге А3 форматты қағаз, флипчарт қағаздарын, маркерлер, тақта, бор, инстербелсенді тақта, бағдаршам бағалау парақтары








Флипчарт қағазы, маркерлер




Карта, Венн кестесіне А3 форматты қағаздар, маркерлер

Сабақтың соңы:






Кері байланыс. Жазбаша бағалау. «Бес саусақ» әдісі


Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?

Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма?

Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?

Үйге: тақырыптық тест құрастыру.

Бағалау: 10 балдық жүйемен

Рефлексия жазады.

Үйге тапсырма алады.

Бағалау: критерийге сай 10 балдық жүйемен жинаған балдарын ұстазына хабарлайды.

Тамаша!

Керемет!

Жарайсыңдар!


Бағалау парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2024
370
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі