Материалдар / Сабақ жоспары Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші, қызмет салалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші, қызмет салалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа арналған дайын сабақ жоспары мен презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2023
332
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы ___________________________________________________

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары

Бөлім

5. Экономикалық география. 5.1. Әлеуметтік-экономикалық ресурстар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 8

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы

Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

8.5.3.1 - өндіруші және өңдеуші, қызмет саласы шаруашылық түрлерін жіктейді


Сабақтың мақсаты

Дүниежүзілік шаруашылық салаларын біледі;

Шаруашылық салаларын жіктеп, ерекшеліктерін сипаттайды.

*ЕББҚ – дарынды оқушы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы


I. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Оқушыларды qazmath платформасы арқылы топқа бірігеді.

1-топ Ауыл шаруашылығы

2-топ Өндіруші өнеркәсіп

3-топ Өңдеуші өнеркәсіп

4-топ Қызмет көрсету

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары хабарланады.

II. Жаңа білімді меңгеру кезеңі

Жаңа тақырып жайлы түсінік қалыптастыру мақсатында “Өнеркәсіп және қызмет көрсету” тақырыбына байланысты видео көрсетіледі.

«Ой қозғау» әдісі бойынша сұрақтар:

Шикізат дегеніміз не? Оны сол күйінде қолдана аламыз ба? Қайдан алынады? Оны қайда қолданады?Ол қандай еңбекпен келеді? Дайын өнім -? Қайдан шығады?

Дүниежүзілік шаруашылық жайлы оқушыларға қысқаша түсіндіріп, орындалатын тапсырмаларға бағыт-бағдар беріп отырамын.

Оқулықтан негізгі терминдер мен түсініктерді дәптерге түсіреді: Шаруашылық, өндіруші өнеркәсіп, өңдеуші өнеркәсіп, қызмет көрсету т.б.


Тапсырма 1. Топтық жұмыс. «Постер құру» әдісі. Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрылымын талдау, постер қорғау.

1-топ Ауыл шаруашылығы

2-топ Өндіруші өнеркәсіп

3-топ Өңдеуші өнеркәсіп

4-топ Қызмет көрсету

*ЕББҚ – Топ мүшелеріне қолдау көрсетіп, қосымша ресурстарды қолданады.














Тапсырма 2. Жеке жұмыс. LearningApp платформасында берілген шаруашылық салаларын сәйкестендіру.

Өндіруші шаруашылық түрлері: мұнай платформалары, кен орындары т.б.

Өңдеуші шаруашылық түрлері: фабрика, зауыт, комбинат.

Қызмет көрсету саласы: білім беру, денсаулық, туризм.

*ЕББҚ – Топ басшысы ретінде топ мүшелеріне тапсырма орындауда нұсқау көрсетіп, көмек береді.

Сәлемдесеу.

Топқа бірігеді.

Сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.




Видео мен оқулық мәтінін назарға ала отырып, сұрақтарға жауап береді.

Оқулық мәтінімен танысып, тірек сөздерді өз дәптерлеріне жазып алады





Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрылымын сипаттайды.

Оқушылар топпен бірге берілген ресурстар негізінде постер жасайды

Топтар өз жұмыстарын қорғайды, қарама –қарсы топ бағалайды











QR кодты сканерлеу арқылы әр топ мүшелері шаруашылық түрлерін сәйкестендіріп, кесте н/е сызба түрінде дәптерге жазып алады.








Бағалау дескрипторы:

Шикізатқа түсінік береді-1 б;

Дайын өнімге түсінік береді-




Бағалау критерийі:

Шаруашықтың салалық құрылымына талдау жасайды.

Дескриптор:

Шаруашылық саласына сипаттайды; -1 б

Шаруашылық саласының құрылымын анықтайды; 1 б

Шаруашылық саласына маманданған аймақтарды атайды; 1 б

Шаруашылық саласының маңыздылын түсіндіреді; 1 б

Жұмыс нәтижесін постер арқылы көрсетеді. 1 б

Бағалау критерийі:

Шаруашылық түрлерін сәйкестендіреді.

  • Дескриптор:

  • Өндіруші салаларды анықтайды; 1 б

  • Өңдеуші салаларды анықтайды; 1 б

Қызмет көрсету салаларын анықтай ды; 1 б

АКТ



Qazmath

платформасы


Оқулық

АКТ,

дәптер












Мәтін

Суреттер

Карта

Түрлі түсті маркерлер

Флипчарт
















LearningApp платформасы


Дәптер

Кесте

Ұялы телефон

Сабақтың соңы


III Сабақты бекіту кезеңі.

Оқушылардың кері байланысы Wordwall платформасында «Барабан” айналдыру арқылы жүргізіледі.

Сізге сабақ қызықты болды ма?

Қай тапсырманы орындау қиындық туғызды?

Мен топта қалай жұмыс жасадым?

Менің сабақтағы көңіл-күйім

Мен үшін жаңалық болды және т.б.

Үй тапсырмасы:

1.§62 оқып келу.
2.
Шикізат өндіруші өнеркәсіп түрлерін және өңдеуші өнеркәсіп түрлерін, қызмет көрсету саласының бір түрін кескін картада белгілеу.

Оқушылар «Барабан» айналдыру арқылы кері байланыс жасайды.

Оқушылар өзара топтық бағалау жүргізеді.

Оқушылар дескриптор арқылы өзара топтық бағалау жүргізуін ұсынамын.

Қалыптастырушы баағалау шкаласы

8-10 балл-«5»

6-7 балл- «4»

4-5 балл – «3»

1-3 балл – «2»

Бағалау парағы

Wordwall платформасы




*ЕББҚ-ерекше білім беруді қажет ететін оқушы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!