Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
|
I. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
Оқушыларды qazmath платформасы арқылы топқа
бірігеді.
1-топ Ауыл
шаруашылығы
2-топ Өндіруші
өнеркәсіп
3-топ Өңдеуші
өнеркәсіп
4-топ Қызмет
көрсету
Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттары хабарланады.
II. Жаңа білімді меңгеру
кезеңі
Жаңа тақырып жайлы
түсінік қалыптастыру мақсатында “Өнеркәсіп және қызмет көрсету”
тақырыбына байланысты видео
көрсетіледі.
«Ой қозғау» әдісі
бойынша сұрақтар:
Шикізат дегеніміз не? Оны сол күйінде қолдана
аламыз ба? Қайдан алынады? Оны қайда қолданады?Ол қандай еңбекпен
келеді? Дайын өнім -? Қайдан шығады?
Дүниежүзілік шаруашылық жайлы оқушыларға қысқаша
түсіндіріп, орындалатын тапсырмаларға бағыт-бағдар беріп
отырамын.
Оқулықтан негізгі терминдер мен түсініктерді
дәптерге түсіреді: Шаруашылық, өндіруші өнеркәсіп, өңдеуші
өнеркәсіп, қызмет көрсету т.б.
Тапсырма 1. Топтық жұмыс.
«Постер құру» әдісі.
Дүниежүзілік
шаруашылықтың салалық құрылымын талдау, постер
қорғау.
1-топ Ауыл
шаруашылығы
2-топ Өндіруші
өнеркәсіп
3-топ Өңдеуші
өнеркәсіп
4-топ Қызмет
көрсету
*ЕББҚ – Топ мүшелеріне
қолдау көрсетіп, қосымша ресурстарды
қолданады.
Тапсырма 2. Жеке
жұмыс. LearningApp платформасында берілген шаруашылық
салаларын сәйкестендіру.
Өндіруші шаруашылық
түрлері: мұнай платформалары, кен
орындары т.б.
Өңдеуші шаруашылық
түрлері: фабрика, зауыт,
комбинат.
Қызмет көрсету
саласы: білім беру, денсаулық,
туризм.
*ЕББҚ – Топ
басшысы ретінде топ мүшелеріне тапсырма орындауда нұсқау көрсетіп,
көмек береді.
|
Сәлемдесеу.
Топқа бірігеді.
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен
танысады.
Видео мен оқулық мәтінін назарға ала отырып,
сұрақтарға жауап береді.
Оқулық мәтінімен танысып, тірек сөздерді өз
дәптерлеріне жазып алады
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрылымын
сипаттайды.
Оқушылар топпен бірге берілген ресурстар
негізінде постер жасайды
Топтар өз жұмыстарын қорғайды,
қарама –қарсы топ бағалайды
QR
кодты сканерлеу арқылы әр топ мүшелері шаруашылық түрлерін
сәйкестендіріп, кесте н/е сызба түрінде дәптерге
жазып алады.
|
Бағалау дескрипторы:
Шикізатқа түсінік береді-1 б;
Дайын өнімге түсінік
береді-1б
Бағалау
критерийі:
Шаруашықтың салалық құрылымына
талдау жасайды.
Дескриптор:
Шаруашылық саласына сипаттайды;
-1 б
Шаруашылық саласының құрылымын
анықтайды; 1 б
Шаруашылық саласына маманданған
аймақтарды атайды; 1 б
Шаруашылық саласының маңыздылын
түсіндіреді; 1 б
Жұмыс нәтижесін постер арқылы
көрсетеді. 1 б
Бағалау критерийі:
Шаруашылық түрлерін
сәйкестендіреді.
Қызмет көрсету салаларын анықтай ды; 1
б
|
АКТ
Qazmath
платформасы
Оқулық
АКТ,
дәптер
Мәтін
Суреттер
Карта
Түрлі түсті маркерлер
Флипчарт
LearningApp платформасы
Дәптер
Кесте
Ұялы телефон
|
Сабақтың соңы
|
III Сабақты бекіту кезеңі.
Оқушылардың кері байланысы
Wordwall
платформасында «Барабан” айналдыру арқылы
жүргізіледі.
Сізге сабақ
қызықты болды ма?
Қай тапсырманы
орындау қиындық туғызды?
Мен топта қалай
жұмыс жасадым?
Менің сабақтағы
көңіл-күйім
Мен үшін
жаңалық болды және т.б.
Үй тапсырмасы:
1.§62 оқып келу.
2. Шикізат өндіруші өнеркәсіп түрлерін және
өңдеуші өнеркәсіп түрлерін, қызмет көрсету саласының бір түрін
кескін картада белгілеу.
|
Оқушылар «Барабан» айналдыру арқылы кері байланыс
жасайды.
Оқушылар өзара топтық бағалау
жүргізеді.
|
Оқушылар дескриптор арқылы өзара топтық бағалау
жүргізуін ұсынамын.
Қалыптастырушы баағалау шкаласы
8-10 балл-«5»
6-7 балл- «4»
4-5 балл – «3»
1-3
балл – «2»
|
Бағалау парағы
Wordwall платформасы
|