Сабақ жоспары. Дүниетану. Тұсбағдар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары. Дүниетану. Тұсбағдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Дүниетану пәнінен 2-сыныпқа арналған. Оқушыларға тұсбағдар туралы түсінік беріліп, тұсбағдарды қолдануды, көкжиек бағыттарын үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Дүниетану, 2-сынып

Ұзақ мерзімді жоспар

бөлімі:

7-бөлім: Қоршаған орта

Мектеп: №21 ОМГ Ақтөбе қаласы

Мұғалімнің аты-жөні : Маясарова Р.М

Қатысқандар

Қатыспағандар саны:

Күні:4-ТОҚСАН


Сынып: 2 «Ә»


Сабақ мақсаттары

Тұсбағдардың көмегімен көкжиекті бағдарлау

Бағалау критерилері

  • Тұсбағдарды қолдана біледі

  • Көкжиек тұстарын ажырата алады

  • Тұсбағдардың көмегімен көкжиекті анықтайды

Тілдік мақсаттар

Тұсбағдар, көкжиек, қоршаған орта

Құндылықтарды дарыту

Еңбек және жауапкершілік.


Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, дене шынықтыру, жаратылыстану пәнімен байланысты

Алдыңғы меңгерілген білім

өткен білімдерін қайталау


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Қызығушылық

ты ұйымдастыру



1.Ұйымдастыру кезеңі.

1.Мақсаты: оқушыларға психологиялық ахуал тудыру, бір-біріне көмектесе білуге, қоршаған ортаға жақсылық жасауға баулу.

2. Психологиялық дайындық:

Оқушылар шеңбер құрып, өлең жолдарын оқиды, қимылмен көрсетеді.

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!


(Ө, Ж) «Кім жылдам?» ойыны.Мақсаты: орындары ауысқан әріптерді ретінмен қою арқылы сөз құрау. Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.

С б а ғ т ұ д р а

-Оқушылар, қандай сөз шықты?

- Тұсбағдар

- Ендеше, бүгінгі тақырыбымыз не туралы болмақ?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Бағалау критерийлерімен танысу.

Слайд









Слайд



Сабақ басы



(Ұ)(Ө) Тұсбағдарды/құбылнаманы қалай пайдалану керектігі туралы бейнебаян қосылады.

Мақсаты: тұсбағдарды қалай қолдану қажеттілігі туралы ақпарат алау. Оқушының тыңдалым, айтылым дағдылары дамиды.

(Ж)мақсаты:

Тыңдаған ақпаратты жұппен бөлісу, нақты сұрақ құра білуге, толық жауап беруге үйрену, бірін-бірі тыңдау дағдыларын дамыту.

  • Тұсбағдарды не үшін қолданады?

  • Оның қандай түрлері бар?

  • Тұсбағдарды қалай қолданады?

  • (Т) мақсаты:

Тұсбағдарды қолдану дағдыларын дамыту.Кеңістікті бағдарлау.

Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Оларға қима қағаздар беріледі.

  • Тапсырма: сыныптың солтүстік бөлігінде орналасқан денені табыңыз

  • Оңтүстік бөлігінде орналасқан денені табыңыз

  • Шығысында орналасқан денені табыңыз.

  • Батысында орналасқан денені табыңыз.

Нұсқаулық: Тұсбағдар көмегімен оның үнемі тек солтүстікке нұсқайтындығы айтылады.

(Ө) мақсаты: тұсбағдарды қолдану деңгейін дамыту.

«Жол» ойыны. Оқушы тұсбағдарды алып, әр түрлі бағытта бірнеше қадам жасайды. Көкжиек тұсын анықтайды.

Бір оқушы «Бағыттаушы», ал екінші оқушы «Орындаушы» болады.

Бағыттаушы тек бағытты айтады. Ал, орындаушы бағыт бойынша дұрыс жолды табу керек.


Мысалы:

  1. Солтүстікке қарай екі қадам одан соң шығысқа қарай бір қадам жүріңіз. Енді батысқа қарай үш қадам жүріңіз де оңтүстікке қарай бір қадам жүріңіз.


Сыныптағы басқа оқушылар бағалаушы қызметін атқарады.

Бағалаушы топ «Басбармақ» әдісі бойынша орындаушының бағалайды.

(Т) мақсаты:

Оқушыны жоспарлай білуге, мақсатқа ұмтылуға, топпен жұмыс жасай білуге үйрету.

Тапсырма: топ оқушылары мектеп территориясындағы берілген нүктеге қалай жетуге болатындығы туралы карта сызады.

Жеке оқушылар табиғи құбылыс пен тұсбағдарды пайдалана отырып, саяхатты жоспарлайды.

Бағалау критерийі бойынша оқушылар өзін-өзі бағалайды, түсіндіреді.

https://www.youtube.com/watch?v=vEAk_qurSY4

http://www.prodetey.ru/3018-kak-nauchit-detei-polzovatsya-kompasom










Тұсбағдар


Қима қағаздар


А4 қағаздар

Сабақтың соңы







(МК) Кері байланыс.

Жұмысты орындауда не қиын, не жеңіл болды? Неліктен?

+ Мен ................ үйрендім.

-Маған .............. қиын.

Маған сабақтың.........................бөлігі ерекше ұнады. Себебі,...................


Өзін-өзі бағалау

Оқушылар өз жетістіктерін смайликтер арқылы бағалайды.


«Смайликтер» арқылы бағалау

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру:

Қабілеті жоғары оқушылар ережелерді, сұрақтарды өз бетінше құра алады.



Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.06.2018
1897
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі