Материалдар / Сабақ жоспары Электр өрісі.Электр өрісінің кернеулігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Электр өрісі.Электр өрісінің кернеулігі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2023
115
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Электростатика негіздері

Педагогтіңаты-жөні


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.1.6 - электр өрісі ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру және оның күштік сипаттамасын анықтау;

8.4.1.7 – біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептеу;

Сабақтың мақсаты:

Электр өрісі ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру,күштік сипаттамасын анықтау;

  • Біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептеу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут













Сәлемдесу, оқушыларға жоқтама жасау

Психологиялық сәт

«Амандасу» тренингін ұйымдастырамын.

«Күн» бейнеленсе, жақсы ықыласпен тілек айтамыз.

«Жүрек» бейнеленсе, бір-бірімізбен құшақтасамыз.

«Қол» бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз.

«Күлкі» бейнеленсе, бір-бірімізге күлімдей қараймыз

«Мозаика» әдісі арқылы «өріс» және «кернеулік» деп топтарға біріктіру. (Осыдан екі топқа бөлінеді, алтын ережемен таныстырып өтемін).

«Қарлы кесек» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Үй жұмысын бекіту

  1. Заряд дегеніміз не ?

  2. Зарядтың қанша түрі бар?

  3. Оң және теріс зарядтардың айырмашылығы неде?

  4. Суреттегі бейнелерді түсіндіріп бер?


Сәлемдеседі


Оқушы өзіне ұнаған бейнені таңдап алады.













Топка бірігеді

Мұғалімнің кері байланысы

Таратпа материалдар

15 минут





«Стоп кадр» әдісі

Жаңа тақырыпты бейнеролик арқылы түсіндіру


Жаңа тақырыпты бекіту үшін тапсырмалар


«Денотатты граф» әдісі

Тапсырма №1

Топтар электр өрісі, кернеулік, күш сызықтары түйінді сөздерін қолданып флипчартқа өз ойларын тұжырымдап түсіндіреді, бүкіл сыныпқа ұсынады.



Тапсырма№1

Электр өрісі зарядының сақталуын анықтайды,есептер шығарады

Бейнеролик көріп, жаңа сабақ мазмұнымен танысады





Оқушылар бірлесіп сұрақтарға жауап беріп, тапсырмаларды орындайды








Дескриптор:

1.Электр өрісі туралы түсінік береді

2. Электр өрісі кернеулігінің физикалық мағынасын ашып түсіндіреді.

3. Электр өріс кернеулігінің қандай физикалық шамаларға тәуелділігін айта алады.

4. Электр өрісінің күш сызықтарына сипаттама береді.

5.Оң және теріс зарядталған нүктелік зарядтарлың электр өрісінің күш сызықтарын сызып ,бейнелеп түсіндіреді


ҚБ: Бағдаршам

https://www.youtube.com/watch?v=U2YOCUkxhO4

Оқулық


Таратпа материал





Ресурс №1

Сабақтың

ортасы

20 минут
















«Суреттер сөйлейді» әдісі


Тапсырма№2

Суретке қарай отырып, сұрақтарға жауап береді.

















«Есептеу, білімді еселеу» әдісі

Тапсырма №3

Есептер шығару тапсырмасы беріледі.






Оқушылар жеке тапсырма орындап, күш сызықтарын кескіндейді.


















Оқушылар формулаларды түрлендіріп есептер шығарады.

Дескриптор:

1.Электр өрісінің күштік сипаттамасын күш сызықтары арқылы анықтайды

2. Зарядқа жақындаған сайын кернеуліктің күш сызықтарының артатындығын,алыстаған сайын кемейтіндігін бейнелеп көрсетеді, себебін түсіндіреді.

3. Нүктелік зарядтың тудырған электр өрісінің күш сызықтары сызып түсіндіреді.


ҚБ:Мұғалімнің кері байланысы арқылы бағалау жүргізіледі.


Дескриптор:

1.Электр өрісін кернеулігінің белгіленуін, өлшем бірлігін біледі

2.Есептің шартын құрады.

2. Электр өріс кернеулігінің формуласын түсінеді,есептер шығаруда қолданады

3. Нәтижесін шығарады.



Ресурс №2























Ресурс №3






Сабақтың соңы

5 мин


























Үй тапсырмасы

Кері байланыс:

«Қажетті сөздің астын сызыңыз» әдісі

1. Сабақ үстінде мен жұмыс жасадым

белсенді/ енжар

2. Сыныптағы өз жұмысыма

ризамын / риза емеспін

3. Маған сабақтың уақыты … көрінді

қысқа / ұзақ

4. Мен сабақта

шаршадым / шаршамадым

5. Менің көңіл күйім … болды

жақсы / нашар

6. Сабақта қолданылған тапсырмалар … болды

түсінікті / түсініксіз

маңызды / маңызды емес

қызықты / қызықсыз

7. Менің ойымша, үй тапсырмасы

оңай / қиын

қызықты / қызықсыз



Электр өрісі, электр өрісінің кернеулігі туралы қызықты ақпараттар біліп келу.

Сызба кесте толтыру.


Гүлмен тілек,нысана, мадақтау сэндвичі, өзін-өзі бағалау, смайлик арқылы, БББ әдістері арқылы, дер кезіндегі кері байланыс жасай отырып оқушылардың жұмысына сабақтың әр кезеңінде қалыптастырушы бағалау жүргіземін.

Кесте берілген парақ















Ресурстар

Ресурс №1

ІShape1

Электр өрісі

топ

Электр өрісі дегеніміз не?Сипаттап түсіндір





ІShape2


Кернеулік

І топ

Электр өрісінің кернеулігі және формуласын түсіндір




ІІІ топ

ЭShape3

Күш сызықтары

лектр өрісінің күш сызықтарына сипаттама беріңдер.

Оң және теріс зарядталған нүктелік зарядтарлың электр өрісінің күш сызықтарын сызып түсіндіріңдер.







Ресурс 2

1. Нүктелік заряд тудырған электр өрісінің кернеулігін анықтаңдар? Күш сызықтары арқылы бейнелеп көрсетіңдер?



В

q А

Овал 1

+





2. Нүктелік заряд тудырған электр өрісінің кернеулігін анықтаңдар? Күш сызықтары арқылы бейнелеп көрсетіңдер?

А q

Овал 5

-











3. Суреттегі 1,2,3,4 нүктелердегі кернеулігі туралы не айтасың? Күш сызықтары бейнелеп, сызып түсіндір.

1



Овал 6

+

q

4 2

3






Ресурс №3 (есептер шығару)

  1. 0,1нКл нүктелік зарядтан 1 м қашықтықтағы электр өрісінің кернеулігі қандай?

  2. Өзінен 50 см қашық

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!