Сабақтың
басы
9
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу.
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Топқа
біріктіру: «Адасқан
суреттер» Оқушылар суреттерді біріктіру
арқылы екі топқа бөлінеді.
1-топ:
2-топ:
Үй
тапсырмасын « Миға
шабуыл» әдісі арқылы тексеремін. Яғни,
өткенді еске түсіру үшін сұрақтарға жауап беруі
тиіс.
|
Сабаққа назарын
аударады,
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді
|
ҚБ: ынталандыру
|
Қосымша
№1
|
Сабақтың
ортасы
5мин
8
мин
8
мин
12
мин
|
Жаңа тақырыпты
ашу.
Жаңа тақырыпты
ашу мақсатында видео
көрсетілім
Топтық
жұмыс. «Бірігейік»
әдісі.
Жұптық
жұмыс. «Ойлан,жұптас,бөліс»
әдісі.
Жеке жұмыс.
«Өзіңді сына» әдісі.
|
Топтағылар
құрылымдық тапсырманы орындайды,сұрақтарға жауап беріп,соңында
есептер шығарады.
ЕББҚ: оқушы мұғалімнің
қолдауымен тапсырма
орындайды
Оқушылар жұптарымен
бірге сандық, сапалық және графиктік есептер
шығарады
ЕББҚ : оқушыға тапсырма үлкен
шрифтпен жазылып
беріледі.
Оқушылар мәтінді
оқып, бірнеше қадамнан тұратын тапсырмаларды орындау арқылы
берілген есепті шығаруы
қажет.
ЕББҚ: тапсырма мәтіні үлкен
қаріппен жазылып жеке беріледі, тапсырманы орындауға қосымша уақыт
беріледі
|
ҚБ: топтар бірін-бірі
бағалайды.
ҚБ: плюс минус
қызықтыжұптар бірін-бірі
бағалайды
БК:
Электр өрісінің
энергиясының формуласын пайдаланып есептер
шығарады
Дескриптор:
1.Конденсатордың
сыйымдылығын есептейді.
2.Диэлектрлік
өтімділігі 8 болғанда,конденсатордың сыйымдылығын
табады.
3.Конденсатордың
сыйымдылығын 4 есе арттыру үшін,астарлары қандай болу керектігін
анықтайды.
4.Сыйымдылығы 1пФ,
заряды 2мкКл, зарядталған конденсатордың энергиясын
шешеді.
5.Радиоға конденсатор сәйкес
келмеу себебін түсіндіреді
|
https://www.youtube.com/watch?v=QS9DreRy0p0
Қосымша
№2
Қосымша
№3
Қосымша
№4
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
Үй
тапсырмасы:
Кітаппен жұмыс.
Есептер шығару
Рефлексия
Рефлексия: «Мақсат
ағашы»
Бүгін мен
білдім:________________________________
Маған қызық
болды:________________________________
Мен өзім
орындадым: ___________________________
Маған қиын
болды:________________________________
|
Үй тапсырмасын
дәптерлеріне жазып алады
Сабаққа кері байланыс
береді
|
|
|