Материалдар / Сабақ жоспары "Электронды кітапхана"

Сабақ жоспары "Электронды кітапхана"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
2215
16 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Қазақ тілі /3-4 сабақ Сынып:8
Сабақтың тақырыбы
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.5.1.-тірек сөздер ,автордың көзқарасы мен көңіл кұйі арқылы негізгі ойды анықтау 8.2.4.1.-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып,мазмұнның дамуын салыстырып,талдау;
Сабақ мақсаттарыОқушылардың барлығы:негізгі ойды білдіредіОқушылардың көпшілігі:ұсақ мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылайды,салыстырады;Оқушылардың кейбірі:эссе жазады.
Бағалау критерийлеріЭлектронды кітапхана пайдалану жолдарын ретімен сипаттап айтады.
Тілдік мақсаттарПәнге деген лексика мен терминология:зертхана,әзірле,құлтемір,үздік,зияткерлікДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:электронды кітапхана,ғаламтор,сайттар
Бастапқы білімӨзінің армандаған мектебі туралы айтады,сипаттайды.Мұғалім сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады.
Жоспары
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Жоспарланған жаттығу түрлері
Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру«Шаттық шеңбері» арқылы оқушылар бір біріне жақсы тілектер айтады.Қызығушылықты ояту. «Әлеуметтік желілер» бейнебаянынан үзінді көрсетеді.Ой шақыру сұрақтарын қояды.-Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? -Сайттарға қызығасың ба?Мәтіналды жұмыс.Жаңа сөздермен жұмыс.Сөздік дәптермен жұмыс жасау.Дескриптор:-жаңа сөздер үйренеді;-сөздік жұмысын жүргізеді;«Сұрақ-жауап » әдісі,Сұрақтар қойып,жауап алу.«Қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады,сипаттайды.3-тапсырма.Жұмбақ жасырамыз.2-тапсырма.Жұмбақтардың шешімін тауып,күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазу.Дескриптор:-оқушылар сұраққа толық жауап береді.-күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады.«Бас бармақ» тәсілі бойынша бағаланады.Кері байланыс.«Сұрақ ілмегі» әдісі.Оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,білімін толықтырады.
Сабақтың ортасы







Сергіту сәті
Мәтінмен жұмыс.Аудиотаспадан тыңдату.Мәтінде кездесетін фразеологизмдердің мағынасын анықтайды. 4-тапсырма.«INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқып,не туралы екенін айтады.Тың ақпаратты кестеге түсіреді,мазмұны бойынша жоспар құрады.Сұрақтарға жауап береді,көп нүктенің орнына болжалдық сан есімдерді қояды.5,6,7,8 –тапсырмалар.Дескриптор:-мәтіннен қажетті ақпарат алады;-мәтінді оқиды,түсінеді; -фразелогизмдердің мағынасын анықтайды;-мәтінді өмірмен байланыстырады.Қалыптастырушы бағалау.Көңілді болды Көңілсіз болдыСұрақтар бар ТүсіндімЖаңа мағлұматтар білдімКері байланыс.Тапсырманы орындағанда қандай қиындықтар болды?Мәтін соңы жұмыс. Сұрақ-жауап әдісі бойынша диалогты толықтырады,досымен электронды кітапхана туралы сөйлеседі.Дескриптор:-диалог құрайд; -жағдаяттық тапсырманы шешеді.Кері байланыс. «Аяқталмаған ой» әдісі арқылы оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып,жұпта туынлдаған жағдаятты тізбектейді.Алдымен ,біз « » деп ойладықКейін мынандай мәселе пайда болды:...Мәселені шешу үшін ... еттікБұдан біз .... көрдікДемек,бұл « » деген қорытындыға келдік.Ойсергек. «Интервью» блиц ойыны ұйымдастырады.Оқушылардың арасында тілші сайланады.Тілші әр оқушыдан сайттар туралы сұрайды.Оқушылар сайттар жайлы білетінін айтады.
Сабақтың соңы

























«Кубизм» стратегиясын пайдаланып,кубтың 6 қабырғасы бойынша сұрақтар беріледі, берілген 2 сұрақты талқылайды.1.Электронды кітапхана туралы ақпарат тап/анықтау/2.Электронды кітапхананың сипаты/суреттеу/ Дескриптор:-электронды кітапхананы сипаттайды. -электронды кітапхананың айдарларын салыстырады. Қалыптастырушы бағалау.«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағаланады.Баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілеп ,түсіндіреді.-Бәрін түсінгеніме сенімдімін.- Бәрін түсінгеніме толық сенімді емеспін.-Әлі де қайталауым керек.Кері байланыс.Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?Рефлексия.Ойтаразы. «Сабақтан алған әсерім» кестесін толтырады.12 тапсырма.Үйге тапсырма.11-тапсырма. Тапсырманың шарты,қалай орындау қажет екендігі түсіндіріледі.
Қосымша ақпарат
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме?Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп,не үйренді?Сыныптың ахуалы қандай болды?Себебі неде?Уақыт тиімді пайдаланды ма?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?Неліктен?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ