Пән:Қазақ тілі /3-4 сабақ Сынып:8 |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.5.1.-тірек сөздер ,автордың көзқарасы мен көңіл кұйі арқылы негізгі ойды анықтау 8.2.4.1.-идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылай отырып,мазмұнның дамуын салыстырып,талдау; |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы:негізгі ойды білдіредіОқушылардың көпшілігі:ұсақ мәтіндердегі оқиғалар желісін бақылайды,салыстырады;Оқушылардың кейбірі:эссе жазады. |
Бағалау критерийлері | Электронды кітапхана пайдалану жолдарын ретімен сипаттап айтады. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге деген лексика мен терминология:зертхана,әзірле,құлтемір,үздік,зияткерлікДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:электронды кітапхана,ғаламтор,сайттар |
Бастапқы білім | Өзінің армандаған мектебі туралы айтады,сипаттайды.Мұғалім сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады. |
Жоспары |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері |
Сабақтың басы
| Психологиялық ахуал қалыптастыру«Шаттық шеңбері» арқылы оқушылар бір біріне жақсы тілектер айтады.Қызығушылықты ояту. «Әлеуметтік желілер» бейнебаянынан үзінді көрсетеді.Ой шақыру сұрақтарын қояды.-Сен оқушыларға арналған қандай сайттарды білесің? -Сайттарға қызығасың ба?Мәтіналды жұмыс.Жаңа сөздермен жұмыс.Сөздік дәптермен жұмыс жасау.Дескриптор:-жаңа сөздер үйренеді;-сөздік жұмысын жүргізеді;«Сұрақ-жауап » әдісі,Сұрақтар қойып,жауап алу.«Қызық суреттер» тәсілі бойынша берілген суретте не бейнеленгенін айтады,сипаттайды.3-тапсырма.Жұмбақ жасырамыз.2-тапсырма.Жұмбақтардың шешімін тауып,күшейтпелі шырайы бар сөйлемді көшіріп жазу.Дескриптор:-оқушылар сұраққа толық жауап береді.-күшейтпелі шырайы бар сөйлемді табады.«Бас бармақ» тәсілі бойынша бағаланады.Кері байланыс.«Сұрақ ілмегі» әдісі.Оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып,білімін толықтырады. |
Сабақтың ортасы
Сергіту сәті | Мәтінмен жұмыс.Аудиотаспадан тыңдату.Мәтінде кездесетін фразеологизмдердің мағынасын анықтайды. 4-тапсырма.«INSERT» стратегиясы бойынша мәтінді оқып,не туралы екенін айтады.Тың ақпаратты кестеге түсіреді,мазмұны бойынша жоспар құрады.Сұрақтарға жауап береді,көп нүктенің орнына болжалдық сан есімдерді қояды.5,6,7,8 –тапсырмалар.Дескриптор:-мәтіннен қажетті ақпарат алады;-мәтінді оқиды,түсінеді; -фразелогизмдердің мағынасын анықтайды;-мәтінді өмірмен байланыстырады.Қалыптастырушы бағалау.Көңілді болды Көңілсіз болдыСұрақтар бар ТүсіндімЖаңа мағлұматтар білдімКері байланыс.Тапсырманы орындағанда қандай қиындықтар болды?Мәтін соңы жұмыс. Сұрақ-жауап әдісі бойынша диалогты толықтырады,досымен электронды кітапхана туралы сөйлеседі.Дескриптор:-диалог құрайд; -жағдаяттық тапсырманы шешеді.Кері байланыс. «Аяқталмаған ой» әдісі арқылы оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып,жұпта туынлдаған жағдаятты тізбектейді.Алдымен ,біз « » деп ойладықКейін мынандай мәселе пайда болды:...Мәселені шешу үшін ... еттікБұдан біз .... көрдікДемек,бұл « » деген қорытындыға келдік.Ойсергек. «Интервью» блиц ойыны ұйымдастырады.Оқушылардың арасында тілші сайланады.Тілші әр оқушыдан сайттар туралы сұрайды.Оқушылар сайттар жайлы білетінін айтады. |
Сабақтың соңы
| «Кубизм» стратегиясын пайдаланып,кубтың 6 қабырғасы бойынша сұрақтар беріледі, берілген 2 сұрақты талқылайды.1.Электронды кітапхана туралы ақпарат тап/анықтау/2.Электронды кітапхананың сипаты/суреттеу/ Дескриптор:-электронды кітапхананы сипаттайды. -электронды кітапхананың айдарларын салыстырады. Қалыптастырушы бағалау.«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағаланады.Баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілеп ,түсіндіреді.-Бәрін түсінгеніме сенімдімін.- Бәрін түсінгеніме толық сенімді емеспін.-Әлі де қайталауым керек.Кері байланыс.Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?Рефлексия.Ойтаразы. «Сабақтан алған әсерім» кестесін толтырады.12 тапсырма.Үйге тапсырма.11-тапсырма. Тапсырманың шарты,қалай орындау қажет екендігі түсіндіріледі. |
Қосымша ақпарат |
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме?Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп,не үйренді?Сыныптың ахуалы қандай болды?Себебі неде?Уақыт тиімді пайдаланды ма?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?Неліктен? |
|