|
Пән: қазақ тілі |
Сынып: 6 |
Күні: |
|
|
Тақырып: |
Есімдік туралы түсінік. Жіктеу есімдігі |
||
|
Оқыту мақсаты |
Оқушыларда есімдік және жіктеу есімдігі туралы түсінік қалыптастыру. Есімдіктің морфологиялық заңдылықтарын ұғындыру. |
||
|
Күтілетін нәтиже: |
- есімдік және жіктеу есімдігі туралы түсінік алады. - есімдіктің морфологиялық заңдылықтары жөнінде мәлімет алады; - өзіндік ой-пікір айтуға дағдыланады; - бірін-бірі тыңдауға, сұрақ қоюға, жұмысты қорғауға жаттығады; - сөздік қоры молаяды. |
||
|
Модульдер Әдіс –тәсілдер |
1. Диалогтік оқыту – «Ойлан тап», «Кластер» 2.СТОҮ - «Оқу атысы» стратегиясы, Венн диаграммасы , эссе 3. Жас ерекшелігіне сай оқыту 4. ОүБ - топ жұмысын бағалау 5.Көшбасшы – топ жұмысын ұйымдастыру |
||
|
Ресурстар |
6-сынып оқулығы, бағалау парақшалары, кеспе тапсырмалары, кітап, маркер, постер. |
||
|
Бағалау |
1.Сұрақтарға жауап беру 2. Әр топ мүшесінің тапсырманы түсіндіре білуі 3. Әр топ мүшесінің өзіндік ой-пікір айтуы 4. Ортақ шешімге келу 5. Қорытынды жасай алу |
||
|
Алдыңғы білім |
Сан есімнен өткенді қайталау. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Кезеңдер |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
1. Тақтаға оқыту мақсаттары мен күтілетін нәтиже жазылады. 2. Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу. 3. Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» 4. Топқа бөлу, спикер тағайындау. |
Оқушылар 1,2,3 деген сан бойынша 3 топқа бөлінеді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
«Оқу атысы» сұрақтары. 1.Сөз таптарына нелер жатады? 2.Сан есім дегеніміз не? Сұрақтарын ата. 3.Сан есім нешеге бөлінеді? |
Оқушылар рет-ретпен сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Мағынаны тану |
Топтық жұмыс: «Кластер» толтыру. 1-топ: Есімдік дегеніміз не? 2-топ: Есімдіктің түрлері қандай? 3-топ: Сын есім мен есімдікті салыстыру (Венн диаграммасы арқылы) |
Берілген қосымша материалдан және кітаптан өзіндік білім алады. «Карусель» әдісі арқылы спикер топ жұмысын келесі топқа қорғайды. Спикерді бағалайды. |
|
|
Бекіту |
Топтық тапсырма: «Ойлан тап» Бекіту мақсатында құрамында жіктеу есімдігі бар сөздерді қатыстырып 3 сөйлем құрастыру. Құраған сөйлемдердегі есімдіктерді септету. 1-топ: 139 - жаттығу. Мәнерлеп оқыңыздар, сөйлемдегі есімдіктерді теріп жазу, қандай сөз орнына жұмсалып тұрғанын анықтау. 2-топ: 141 – жаттығу. Сөйлемді оқып, жіктеу есімдіктерін тауып, теріп жазу. 3-топ: 142-жаттығу. Мәтінді оқу, ат қою, жіктеу есімдіктерін табу, теріп жазу, қай септікте тұрғанын көрсету. |
Оқушылар өзіндік ой-пікірлерін білдіреді. Топ мүшесі жұмысты қорғайды. |
|
|
Ой толғаныс |
«Жеті-киелі сан» тақырыбына эссе жазу. |
Оқушылар өз ойларын айтады. |
|
|
Кері байланыс |
Не түсіндің? Не түсініксіз болды? Ұсыныс. |
|
|
|
Бағалау |
Топ жұмысын бағалау (бағалау парақшасы). |
Спикер бағалайды. |
|
|
Үйге тапсырма |
§ 32-33 оқу, 143-жаттығу. |
|
|
Топ жұмысын бағалау
|
Сұрақтарға жауап беру
|
Әр топ мүшесінің тапсырманы түсіндіре білуі |
Әр топ мүшесінің өзіндік ой-пікір айуы |
Ортақ шешімге келу |
Қорытынды жасай алу |
Жалпы баға |
|
|
|
|
|
|
|
Топ жұмысын бағалау
|
Сұрақтарға жауап беру
|
Әр топ мүшесінің тапсырманы түсіндіре білуі |
Әр топ мүшесінің өзіндік ой-пікір айуы |
Ортақ шешімге келу |
Қорытынды жасай алу |
Жалпы баға |
|
|
|
|
|
|
|
Топ жұмысын бағалау
|
Сұрақтарға жауап беру
|
Әр топ мүшесінің тапсырманы түсіндіре білуі |
Әр топ мүшесінің өзіндік ой-пікір айуы |
Ортақ шешімге келу |
Қорытынды жасай алу |
Жалпы баға |
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Есімдік туралы түсінік. Жіктеу есімдігі" 6-сынып
Сабақ жоспары "Есімдік туралы түсінік. Жіктеу есімдігі" 6-сынып
|
Пән: қазақ тілі |
Сынып: 6 |
Күні: |
|
|
Тақырып: |
Есімдік туралы түсінік. Жіктеу есімдігі |
||
|
Оқыту мақсаты |
Оқушыларда есімдік және жіктеу есімдігі туралы түсінік қалыптастыру. Есімдіктің морфологиялық заңдылықтарын ұғындыру. |
||
|
Күтілетін нәтиже: |
- есімдік және жіктеу есімдігі туралы түсінік алады. - есімдіктің морфологиялық заңдылықтары жөнінде мәлімет алады; - өзіндік ой-пікір айтуға дағдыланады; - бірін-бірі тыңдауға, сұрақ қоюға, жұмысты қорғауға жаттығады; - сөздік қоры молаяды. |
||
|
Модульдер Әдіс –тәсілдер |
1. Диалогтік оқыту – «Ойлан тап», «Кластер» 2.СТОҮ - «Оқу атысы» стратегиясы, Венн диаграммасы , эссе 3. Жас ерекшелігіне сай оқыту 4. ОүБ - топ жұмысын бағалау 5.Көшбасшы – топ жұмысын ұйымдастыру |
||
|
Ресурстар |
6-сынып оқулығы, бағалау парақшалары, кеспе тапсырмалары, кітап, маркер, постер. |
||
|
Бағалау |
1.Сұрақтарға жауап беру 2. Әр топ мүшесінің тапсырманы түсіндіре білуі 3. Әр топ мүшесінің өзіндік ой-пікір айтуы 4. Ортақ шешімге келу 5. Қорытынды жасай алу |
||
|
Алдыңғы білім |
Сан есімнен өткенді қайталау. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Кезеңдер |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
1. Тақтаға оқыту мақсаттары мен күтілетін нәтиже жазылады. 2. Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу. 3. Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» 4. Топқа бөлу, спикер тағайындау. |
Оқушылар 1,2,3 деген сан бойынша 3 топқа бөлінеді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
«Оқу атысы» сұрақтары. 1.Сөз таптарына нелер жатады? 2.Сан есім дегеніміз не? Сұрақтарын ата. 3.Сан есім нешеге бөлінеді? |
Оқушылар рет-ретпен сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Мағынаны тану |
Топтық жұмыс: «Кластер» толтыру. 1-топ: Есімдік дегеніміз не? 2-топ: Есімдіктің түрлері қандай? 3-топ: Сын есім мен есімдікті салыстыру (Венн диаграммасы арқылы) |
Берілген қосымша материалдан және кітаптан өзіндік білім алады. «Карусель» әдісі арқылы спикер топ жұмысын келесі топқа қорғайды. Спикерді бағалайды. |
|
|
Бекіту |
Топтық тапсырма: «Ойлан тап» Бекіту мақсатында құрамында жіктеу есімдігі бар сөздерді қатыстырып 3 сөйлем құрастыру. Құраған сөйлемдердегі есімдіктерді септету. 1-топ: 139 - жаттығу. Мәнерлеп оқыңыздар, сөйлемдегі есімдіктерді теріп жазу, қандай сөз орнына жұмсалып тұрғанын анықтау. 2-топ: 141 – жаттығу. Сөйлемді оқып, жіктеу есімдіктерін тауып, теріп жазу. 3-топ: 142-жаттығу. Мәтінді оқу, ат қою, жіктеу есімдіктерін табу, теріп жазу, қай септікте тұрғанын көрсету. |
Оқушылар өзіндік ой-пікірлерін білдіреді. Топ мүшесі жұмысты қорғайды. |
|
|
Ой толғаныс |
«Жеті-киелі сан» тақырыбына эссе жазу. |
Оқушылар өз ойларын айтады. |
|
|
Кері байланыс |
Не түсіндің? Не түсініксіз болды? Ұсыныс. |
|
|
|
Бағалау |
Топ жұмысын бағалау (бағалау парақшасы). |
Спикер бағалайды. |
|
|
Үйге тапсырма |
§ 32-33 оқу, 143-жаттығу. |
|
|
Топ жұмысын бағалау
|
Сұрақтарға жауап беру
|
Әр топ мүшесінің тапсырманы түсіндіре білуі |
Әр топ мүшесінің өзіндік ой-пікір айуы |
Ортақ шешімге келу |
Қорытынды жасай алу |
Жалпы баға |
|
|
|
|
|
|
|
Топ жұмысын бағалау
|
Сұрақтарға жауап беру
|
Әр топ мүшесінің тапсырманы түсіндіре білуі |
Әр топ мүшесінің өзіндік ой-пікір айуы |
Ортақ шешімге келу |
Қорытынды жасай алу |
Жалпы баға |
|
|
|
|
|
|
|
Топ жұмысын бағалау
|
Сұрақтарға жауап беру
|
Әр топ мүшесінің тапсырманы түсіндіре білуі |
Әр топ мүшесінің өзіндік ой-пікір айуы |
Ортақ шешімге келу |
Қорытынды жасай алу |
Жалпы баға |
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













