Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Етістік
(сабақтың тақырыбы)
|
Кезеңі |
|
|
|
Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып/топ |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Етістік |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Логопедтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин Сабақтың басы 2 минут |
Психологиялық ахуал Әрқайсысымыз оң қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік.Өз жүрегіміздің жылылығын сезініп, жүрек жылуымызды адамдарға,айналамызға жеткізу үшін іштей оларға жақсы тілектер тілейік. Үй тапсырмасын тексеру
Күшейтпелі шырай
тұлғасында келген сын есімдерді тауып,олардың жасалу жолын
көрсетіңдер.
|
- Сәлеметсіз бе? - Көңіл күйіміз жақсы Қолдарын жүректеріне қойып, жақсы тілектерін айтады. Күшейтпелі шырай тұлғасында келген сын есімдерді тауып,олардың жасалу жолын көрсетеді. Мысалы: ең үлкен – ең күшейткіш буынын жалғау арқылы жасалып тұр. Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
1-тапсырма Мағынасына қарай қажетті етістіктерді қойып, сөйлемдерді аяқтаңдар. Мен бөлмемді .......... Жансая апасымен дүкенге ........ Балалар бесінші сабақтан ........... Данияр досының туған күніне ...... 2-тапсырма Етістіктермен толықтырып, жаңылтпашты көшіріп жазыңдар. Жатқа тез-тез айтыңдар Балалар қар ...... Қарды ауладан әрі ..... Күрегі бардың бәрі қар...... 3-тапсырма Кім не істейді? Екі бағанды мағынасына қарай сәйкестендіріңдер
Сергіту сәті Бейнероликке қарап, саусақ жаттығуларын орындаңдар
4-тапсырма Дөңгелекшелердің ішіндегі әріптер реті бойынша мақалды оқыңдар. Етістікті тауып, оған сұрақ қойыңдар
5-тапсырма Етістіктерді қою арқылы өлең жолдарын құрастырып, дәптерге жазыңдар Мен бөлмемді ............ Үлкендерді ................ Кішілерді ............. Сыйлықтарды .............. 6-тапсырма Суретке қарап әңгімелеңдер.(ауызша)
7-тапсырма Оқу минуты Қолыңды сызықтармен жүргізіп отырып, мәтінді көзбен оқыңдар
|
Тақтаға қарап, етістік сөз табымен, сұрақтарымен танысады. Бірнеше мысалдар келтіреді.
Берілген сөйлемдерге мағынасына қарай жинаймын, барды, қайтты, барды етістіктерін қойып, сөйлемдерді аяқтайды.
«Күреді» етістігін қою арқылы, жаңылтпашты толықтырып, дәптердеріне көшіріп жазады. Тез айтып жаттығады.
Етістіктерге сұрақ қою арқылы екі бағанды мағынасына қарай бір-бірімен сәйкестендіреді. Мысалы: Батыр – ерлік жасайды.
Бейнероликке қарап отырып, саусақ жаттығуларын екі рет қайталап жасайды.
Дөңгелекшелердің ішіндегі әріптер реті бойынша мақалды оқиды. Етістікті тауып, оған сұрақ қояды. «Жақсының аты өлмейді.» мақалы шығады.
Етістіктерді қою арқылы өлең жолдарын құрастырады. Дәптерге жазып, оқып береді. Мен бөлмемді жинаймын, Үлкендерді сыйлаймын. Кішілерді қуантып, Сыйлықтарды сыйлаймын.
Суретке қарап әңгімелейді. Мысалы: Қыс келді. Балалар сыртқа шықты. Бірі шаңғы теуіп, бірі аққала жасады. Төбеден шанамен сырғанап, коньки теуіп ойнады.
Қолдарын сызықтарменжүргізу арқылы мәтінді көзбен жүргізіп оқиды. |
|
https://yandex.kz/video/preview/2027897502264597063
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
- Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма? Кері байланыс
|
-Ия ұнады.
Кеме желкенін бояйды. |
|
|
|
Үйге тапсырма 3 мин |
Көп нүктенің орнына тиісті етістікті жазу Арман алма бағында піскен алманы ..... Ермек жазғы демалыста ..... Торғайлар ән салып ...... Бақшада алма, өрік ағаштары ...... |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары Етістік
Сабақ жоспары Етістік
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Етістік
(сабақтың тақырыбы)
|
Кезеңі |
|
|
|
Логопедтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып/топ |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Етістік |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Логопедтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин Сабақтың басы 2 минут |
Психологиялық ахуал Әрқайсысымыз оң қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік.Өз жүрегіміздің жылылығын сезініп, жүрек жылуымызды адамдарға,айналамызға жеткізу үшін іштей оларға жақсы тілектер тілейік. Үй тапсырмасын тексеру
Күшейтпелі шырай
тұлғасында келген сын есімдерді тауып,олардың жасалу жолын
көрсетіңдер.
|
- Сәлеметсіз бе? - Көңіл күйіміз жақсы Қолдарын жүректеріне қойып, жақсы тілектерін айтады. Күшейтпелі шырай тұлғасында келген сын есімдерді тауып,олардың жасалу жолын көрсетеді. Мысалы: ең үлкен – ең күшейткіш буынын жалғау арқылы жасалып тұр. Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
1-тапсырма Мағынасына қарай қажетті етістіктерді қойып, сөйлемдерді аяқтаңдар. Мен бөлмемді .......... Жансая апасымен дүкенге ........ Балалар бесінші сабақтан ........... Данияр досының туған күніне ...... 2-тапсырма Етістіктермен толықтырып, жаңылтпашты көшіріп жазыңдар. Жатқа тез-тез айтыңдар Балалар қар ...... Қарды ауладан әрі ..... Күрегі бардың бәрі қар...... 3-тапсырма Кім не істейді? Екі бағанды мағынасына қарай сәйкестендіріңдер
Сергіту сәті Бейнероликке қарап, саусақ жаттығуларын орындаңдар
4-тапсырма Дөңгелекшелердің ішіндегі әріптер реті бойынша мақалды оқыңдар. Етістікті тауып, оған сұрақ қойыңдар
5-тапсырма Етістіктерді қою арқылы өлең жолдарын құрастырып, дәптерге жазыңдар Мен бөлмемді ............ Үлкендерді ................ Кішілерді ............. Сыйлықтарды .............. 6-тапсырма Суретке қарап әңгімелеңдер.(ауызша)
7-тапсырма Оқу минуты Қолыңды сызықтармен жүргізіп отырып, мәтінді көзбен оқыңдар
|
Тақтаға қарап, етістік сөз табымен, сұрақтарымен танысады. Бірнеше мысалдар келтіреді.
Берілген сөйлемдерге мағынасына қарай жинаймын, барды, қайтты, барды етістіктерін қойып, сөйлемдерді аяқтайды.
«Күреді» етістігін қою арқылы, жаңылтпашты толықтырып, дәптердеріне көшіріп жазады. Тез айтып жаттығады.
Етістіктерге сұрақ қою арқылы екі бағанды мағынасына қарай бір-бірімен сәйкестендіреді. Мысалы: Батыр – ерлік жасайды.
Бейнероликке қарап отырып, саусақ жаттығуларын екі рет қайталап жасайды.
Дөңгелекшелердің ішіндегі әріптер реті бойынша мақалды оқиды. Етістікті тауып, оған сұрақ қояды. «Жақсының аты өлмейді.» мақалы шығады.
Етістіктерді қою арқылы өлең жолдарын құрастырады. Дәптерге жазып, оқып береді. Мен бөлмемді жинаймын, Үлкендерді сыйлаймын. Кішілерді қуантып, Сыйлықтарды сыйлаймын.
Суретке қарап әңгімелейді. Мысалы: Қыс келді. Балалар сыртқа шықты. Бірі шаңғы теуіп, бірі аққала жасады. Төбеден шанамен сырғанап, коньки теуіп ойнады.
Қолдарын сызықтарменжүргізу арқылы мәтінді көзбен жүргізіп оқиды. |
|
https://yandex.kz/video/preview/2027897502264597063
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
- Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма? Кері байланыс
|
-Ия ұнады.
Кеме желкенін бояйды. |
|
|
|
Үйге тапсырма 3 мин |
Көп нүктенің орнына тиісті етістікті жазу Арман алма бағында піскен алманы ..... Ермек жазғы демалыста ..... Торғайлар ән салып ...... Бақшада алма, өрік ағаштары ...... |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз























