Сабақтың басы
10
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
-Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
-Сыныптың психологиялық
ахуалын қалыптастыру
«Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісін
қолдану
арқылы оқушылардың алдыңғы білімін
тексеру:
-
Геоэкология ғылымының мақсаты
не?
-
Геоэкология ғылымының зерттеу нысандарын
атаңдар?
-
Геоэкология ғылымының міндеті
неде?
-
Қоршаған ортаны қорғаудың маңыздылығы неде деп
ойлайсыңдар?
-
Табиғаттың ластану көздерін атап
беріңдер?
-
Экологиялық ластану
көздеріне мысал келтіріңдер?
|
қойылған сұрақтарға
жауап береді
|
мадақтау
әдісі
|
алдыңғы
білім
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
1-тапсырма
«Джигсо-2» әдісі арқылы топтарға
шағын мәтін беру арқылы оқылым мен тыңдалым, сыни ойлау дағдысын
қалыптастыру
1
топ. Жерді құрайтын, құрамы мен тығыздығы әр
түрлі, концентрлік (шамамен сфералық) қабаттар.
Олар сыртқы және ішкі геосфералар
болып бөлінеді. Атмосфера
- газ массасынан және ылғалдан тұратын жердің ауа
қабаты. Гидросфера —
су қабаты, оның жоғ. шекарасы су алаптарының ашық беті арқылы
өтеді.
Талдау сұрағы:
Сыртқы геосфераны қамтитын аралықты атап,
сипаттама беріңіз.
2-топ. Биосфера —
жердің органик. өмір бар жоғарғы жағын құрайды.Ол гидросфераны,
атмосфераның озон қабатынан
төм. жағын және литосфераның жоғ. бөлігін
қамтиды. Ядро —
жердің орталық өзегін құрайтын өте тығыз қабат. Ол сыртқы сұйық
және ішкі (орталық) субядродан тұрады.
Мантия
- жер қыртысы мен ядро аралығында орналасқан
ең үлкен аралық қабат.
Талдау сұрағы: ішкі геосфераға қамтитын аралықты атап,
сипаттама беріңіз.
3 топ. Геоэкологиятолық жер
бетін емес, тек геосферамен қиылысатын, адам мекендейтін жер
бетінің жұқа қабығын зерттейді. Барлық геосферада табиғи
ресурстардың сарқылуы байқалады, табиғи нысандардың сапасы
нашарлап, олар табиғи қасиетінен айырылады, барлық биосфера
нысандарында өмір сүру жағдайлары тез
нашарлайды.
Талдау
сұрағы: геосфералардың
ластануының себеп-салдарын анықтаңыз.
1.
|
2.
|
3.
|
Себебі:
|
Салдары:
|
Дескриптор:
-
Бірінші мәтінмен танысып, сыртқы геосфераны қамтитын аралықты атап,
сипаттамасын жазады.
-
Екінші мәтінмен танысып ішкі геосфераға қамтитын аралықты атап,
анықтамасын көрсетеді
-
Үшінші мәтінмен
танысып, геосфералардың
ластануының себеп-салдарын анықтайды.
|
әр топ берілген тапсырма бойынша жұмыстарын орындап,
сыныпқа ұсынады
|
жетістік баспалдағы
|
|
|
2- тапсырма. жеке
жұмыс.
«Кері
дизайн» әдісінде оқушылар талдау сұрақтары жауап
беріп, кескін картаны
толтырады.
Геосфера нысандарының
сапасы неге бұзылады?
Атмосферада антропогендік
өзгерістер қалай
қалыптасады?
Биосфераның өзгеріске
ұшрауына не себеп болады және оның салдарын қалай
түсіндіресіз?
Мәліметтерді қолданып,
кескін картаға экологиялық ластану аймақтарын
түсір.
Дескриптор:
-
Геосфераның нысандарының бұзылуын
анықтайды
-
Атмосферада антропогендік
өзгерістер қалыптасуын
жіктейді
-
Биосфераның өзгеріске
ұшрауына себептер мен салдарын анықтап, тұжырым
жасайды
-
Мәліметтерді қолданып, кескін картаға сызып
көрсетеді
|
сұрақтарға жауап береді, кескін картаға экологиялық ластану
аймақтарын түсіреді
|
бас бармақ әдісі
|
|
Сабақтың соңы
5 минут
|
«ҚҚҚ» әдіс арқылы сабақты
қорытындылау. Оқушыларға тапсырманы орындаудағы қызықты, қиын,
құнды болған жерлерін жазуды ұсыну
Бағалау. Сабақтағы
белсенділіктері мен білім дағдыларын меңгеру деңгейіне қарай
бағалау.
Үйге тапсырма. 28
сурет
А. Суретті дәптерге
түсіру
В. Берілген категориялардың біріне мысалдар
келтіру
С. Берілген проблемаларды шешудің жолдарын ұсыну (таңдау
бойынша 1 категория)
|
сабаққа қатысты кері байланыс
береді
|
|
|