Материалдар / Сабақ жоспары "Графика өнерінің түрлері" 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Графика өнерінің түрлері" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Графика гректің "грапо" деген сөзінен шыққан, қазақша " жазамын", "сызамын", "суретін саламын" деген мағынаны білдіреді. Қарындашпен, тушьпен салынған сурет немесе гравюралар графикаға жатады. Ол бейнелеу өнерінің бір саласы болып табылады. Сабақ жоспары бейнелеу өнері пән мұғалімдеріне керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
961
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:Оқу ісінің меңгерушісі

Күні 23,24.11.17Бейнелеу өнері6а-сынып6б-сынып
Сабақтың тақырыбы:Тақырыбы:     Графика өнерінің түрлері

Сілтемелер 6-сыныпқа арналған оқулық. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Жалпы мақсатыБілімділігі: Графика және оның түрлері жайлы терең мағлұмат беру.Дамытушылық: оқушының ой-өрісін , есте сақтауын , қиялдау көре білу қабілетін дамыту ,Тәрбиелігі: графика өнерінің түрлері арқылы эстетикалық тәлім – тәрбие беру.

Оқушылар үшін оқу нәтижелеріГрафика және оның түрлері жайлы терең мағлұмат алады
Құрал-жабдықтар:Құрал-жабдықтар: қарындаш, альбом, А3, қаламұш,тушь, гуашь.

Оқыту әдістері:түсіндіру, сұрақ –жауап,ой-қозғау,жұмбақ шешу.Түрі: Аралас

Оқытудағы жаңа тәсілдер . Диалогтік әдіс, интерактивті әдіс, АКТ
Негізгі идеялар:Графика өнерін есте сақтау
Тапсырма көздері: Сұрақтар үлестіру, талқылауБлум таксономиясын пайдалану. Рефлексия
Психологиялық ахуалын қалыптастыруды ұйымдастыру 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Оқушылардың көңіл-күйлерін сұрау, сыныпты түгендеу, өткен сабақты еска түсіруҚұралдарын дайындап, назарын сабаққа аударады
Тапсырма беру
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Сабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі1. Сабаққа керекті құрал-жабдықтарды әзірлеу.2. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.3. Оқушыларды екі топқа бөлу.1-топ – Қылқаламдар2-топ – Бояулар4. Жалпылама сұрақтар арқылы оқушылардың білімін тексеріп, өткен сабақты қайталау.Графика дегеніміз – қағаз немесе картон бетіне қарындаш, қылқаламмен, тушьпен салынған суреттер.Сонымен қатар қағаз бетіне салынған литография,түсті гравюралар және түсті карындаш, бормен салынған суреттер де жатады. «Графика» атауы гректің «жазамын», «сурет саламын» деген сөзінен шыққан.Сергіту сәті 3 минутДәптермен жұмысҮйге тапсырма беру 1 минут



Графика өнерін туралы айтады

Оқыған, білетін, жаңа ақпараттарын топ кезектесіп, ортаға салып айтадыДайындаған жауаптарын ортаға салып айтады.



Кезекпен сұрақтар береді, ортаға салып айтады.Бір-бірін толықтырады, түзетеді





Практикалық жұмысты орындайды

Бірін-бірі бағалайды
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Оқулықпен жұмыс, сұрақтарды талқылау. 2 минутРефлесия2 минутҚорытындылау, бекітуОқушылар көңіл-күйлерін айтып өтеді. Топтық бағалау, бірін-бірі бағалайды. Қосымша сұрақтар беру




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!