Материалдар / Сабақ жоспары: Гүлдің құрылысы. Тозаңдану түрлері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары: Гүлдің құрылысы. Тозаңдану түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша , биология пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
1006
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.4.Көбею.Өсу және даму.Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің « № 45 бейімделген орта мектебі» КММКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Кенжебаева Алма ТлеухановнаСынып:7Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Гүл құрылысы.Тозаңдану түрлері.Гүлдеу және тозаңдану. Тозандану түрлері (өздігінен,айқас).
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.2.1.3 Өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар білу керек:


Гүлдің құрылысын білу.Өздігінен және айқас тозаңданудың артықшылықтарын сипаттау.



Көптеген оқушылар білу керек:




Өздігінен тозаңданужәне айқас тозаңданудың артықшылықтарын анықтап, ажырата алады.



Кейбір оқушылар білу керек:


Тозаңданудың және оның түрлерінің артықшылықтарын анықталай алады және өсімдіктер үшін биологиялық ,практикалық маңызын түсінеді.
Бағалау критерийіГүлдің құрылысын біледі. Тозаңдану түрлерін сипаттайды.Өздігінен және айқас тозаңданудың артықшылықтарын анықтайды.

Тілдік мақсаттарОқушылар Өздігінен және айқас тозаңданудың артықшылықтарынанықтай алады






Пәндік лексика және терминология: гүлсағақ, гүлтабан, тостағанша, күлте, аталық, аналық,айқас тозаңдану, өздігінен тозандану, желмен тозаңдану, жануарлармен тозандану.






Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы:


Талқылауға арналған тармақтарТозаңданудың және оның түрлерінің өсімдіктер үшін маңызы неде?


Қосжынысты және даражынысты гүлдер арасындағы айырмашылығын ажырата аласың ба?



Сіз неліктен ........ екенін айта аласыз ба?Сіз неліктентабиғатта айқас тозаңдану басымдау деп ойлайсыз?






Жазылым бойынша ұсыныстар:Гүл құрылысының 6 бөлімін ,өздігінен және айқас тозаңданудың анықтамаларын,ерекшеліктерін жаза алады.
Құндылықтарға баулу«Мәңгілік Ел» идеясын жүзеге асыруЗайырлы қоғам және жоғары руханият,индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу Мемлекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты;Өмір бойы білім алу, ұжыммен бірлесіп жүмыс жасау,адалдық.
Пәнаралық байланысЖаратылыстану, дүниетану
Алдыңғы білімӨсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюі (7.2.1.1)Өсімдіктердің өсімді көбею тәсілдерін салыстыру(7.2.1.2)
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы





10 мин.
Ұйымдастыру (амандасу, түгендеу). Психологиялық ахуал туғызу Шаттық шеңбері

«Фейерверк».3 топқа бөлу түрлі- түсті «гүлдер» арқылы.Үй тапсырмасын тексеру: Ойын «Теңге алу»10 000 теңге- Телуді қандай мақсатпен пайдаланады?5000 теңге-«Клондар» деген не?2000 теңге- Қандай көбеюді вегетативті көбею деп атайды?1000 теңге-Вегетативті көбеюдің түрлерін ата500 теңге- Көбею деген не?200 теңге- Өсімдіктердің мүшелерін атаБағалау – «Бағдаршам»





Өсімдіктің генеративті мүшелерін атату.





Түрлі-түсті қағаздан қиылған гүлдер

10000,5000,2000, 1000,500,200 теңгелер

15000 теңге - жасыл8000 теңге - сары5000 теңге -қызыл



Қағаздан жасалған «Бағдаршам»





Ортасы

1мин.













10 мин.







































10 мин.


Ассоциациялық карта құру.«Гүл»Балалар,гүл деген сөзді естігенде қандай ой келеді?

1 тапсырма:Топтық жұмысЖаңа тақырыптың мазмұнын меңгерту мақсатында оқулық мәтінімен,гүлдің макетімен ,суретпен жұмыс ұйымдастыру.

1 топ: Гүлдің құрылысыДескриптор: 1. Гүлдің 6 бөлімін атау.2.Берілген түрлі түсті қағаздан гүлдің макетін жасау.

2 топ: Өздігінен тозаңдану.Дескриптор:
  • Мәтіндегі өздігінен тозаңдану әдісімен танысу.
  • Өздігінен тозаңданатын өсімдіктерді табу, ерекшеліктеріне назар аудару.
  • Өздігінен тозаңданудың артықшылығын анықтау, тұжырымдама жасау.
  • Тірек сызба арқылы көрсету.
  • 3 топ: Айқас тозандануДескриптор:1. Айқас тозаңданужәне олардың түрлерінбілу.2. Ерекшеліктерін анықтау,өсімдіктерді ажырата білу3. Суретпен бейнелеу

    «Галерея» әдісіӘр топтан бір оқушы өз тақырыбын түсіндіреді, басқа топ келіп тындап тұрады. Барлық топтарды аралап шығады.

    Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек». Әрбір оқушыға стикер таратылады, өз ойын жазып галереяны аралап сыныптастарын тындаған кезде өзіне ұнаған топтың жұмысына стикерін жабыстырып бағалайды.

    Тапсырма-2 «Семантикалық карта»



    Дескриптор: 1. Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңдану түрлерін ажырата біледі.2.Өсімдіктердің нақты тозаңдану жолдарын біледі3.Гүл бөліктеріне байланысты тозаңдану түрлрін біледі

    Стикерлер

    Өсімдіктердің суреттері

















    мәтін

    Түрлі түсті қағаздан гүлдің моделін жасау

















































    Семантикалық карта
    Сабақтың соңыБекіту



    14 мин.













    Тапсырма-1



    Дескриптор: 1. Суретке қарап тозаңдану түрлерін ажырату .2 Кестеде тозаңданудың қай түріне жататынын дұрыс белгілеу3.Артықшылығын дәлелдеу.

    Бағалау- «+», «-», «керемет»

    Тапсырма 2«Артығын тап»Көрсетілген өсімдіктерді тозаңдану тәсіліне қарай бөліңіздер:1-шие,2-қайың,3-қияр,4-терек,5-үйенкі,6-жөке,7-өрік,8-итмұрын,9-жүгеріЖәндіктермен тозаңданатын өсімдіктер_______________Желмен тозаңданатын өсімдіктер____________________

    Дескриптор2.Жинақтамадағы өсімдіктерді тозаңдану тәсіліне қарай жіктеу.

    Ашық сұрақ: Алма гүлдеген кезде ауа райы жаңбырлы болды. Бұл неге бағбанды қынжылтты? Түсіндіріңіз.

    Бағалау: « Бас бармақ» арқылы



    Үйге тапсырма:Қосымша мәлімет дайындау «Неліктен табиғатта айқас тозаңдану басымдау»?

    Кері байланыс: Оқушылар бүгінгі сабақты қалай меңгергеніңіздіанықтасақ«Активатор3/2/1» әдісі3 нәрсені білдім2 нәрсені түсіндім1 нәрсені қолдануға дайынмын


    Қосымша ақпарат
    Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Үй тапсырмасын тексеру кезінде «Теңге алу» ойынының тапсырмалары білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған. Оқушыларды ойландыру мақсатында сабақтың соңында берілген тапсырмада сұрақ берілген: : Алма гүлдеген кезде ауа райы жаңбырлы болды. Бұл неге бағбанды қынжылтты? Түсіндіріңіз.Әр оқушы топта жұмыс жасағанда ындаландыру деңгейі артады, мықтылар өз қабілеттеріне көз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетістіктерін сезінуге мүмкіндік алады, толыққанды емес комплекстен арылады.

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?«Бағдаршам»«+», «-», «керемет» «Бас бармақ»«Смайликтер»«Екі жұлдыз, бір тілек»Топтар бір-бірін бағалауӨз-өзін бағалауДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Топ ережесін сақтауСергіту сәтін өткізу
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма?Барлық оқушылароқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса,неліктен деп ойлайсың?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?









    Активатор3/2/13 нәрсені білдім2 нәрсені түсіндім1 нәрсені қолдануға дайынмынСтикерлер
    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!