|
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 4. «Сәулет өнері» |
||||||
|
Күні : 23-24.12.21ж |
Педагогтің аты-жөні:Жельменева Г.К. |
||||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Ханшатыр» - ерекше ғимарат |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
3.3.4.1* мәтін мазмұны бойынша сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру; 3.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Оқушылардың барлығы: Жазылуы мен айтылуындағы айырмашылықтарды сақтап, жаңа сөздермен сөйлемдер құрастырып айтады. Оқушылардың көпшілігі: Мәтінді оқу барысында жазылуы мен айтылуында айырмашылықтар бар сөздерді дұрыс айтады/оқиды. Оқушылардың кейбірі: Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырып, оларға жауап беру барысында айтылуы мен жазылуында айырмашылықтары бар сөздерді дұрыс айтады. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Ертеңгілік шеңбер. «Мен саған тілеймін» Қызығушылықты ояту «Адасқан сөздер» ойыны Үй тапсырмасын тексеру Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады. Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін! |
Қолпаштау |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Тыңда.
Қайтала. Жаңа сөздер: Шебер-мастер Ең үлкен-самый большой Сауда орталығы-торговый центр Тропикалық бақтар- тропические сады Жарық-светлый Өнер-искусство Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру жаттығуы: 2. Оқы.Қайтала.Біл
3. 1-тапсырма. 1-тапсырма Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
4. Айтылым Оқылым. 2-тапсырма Мәтінді рөлге бөліп оқыңдар. 5. 3-тапсырма . Мәтін мазмұнына қатысты суреттерді тап. Оларды мәтін мазмұнына сәйкес орналастыр.
|
Тыңдалым,айтылым. Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады. Мысалы: Ғимараттың сәулетшісі -өз ісінің шебері Жіктік жалғауларды қайталау Мен «Ханшатырға» бардым Сен «Ханшатырға» бардың ба? Сіз «Ханшатырға» бардыңыз ба? Ол «Ханшатырға» барды ма? Айтылым/Оқылым Суретке қарап, жаңа сабақтың тақырыбымен танысады. Мәтінді түсініп оқиды. Тыңдалым.Айтылым. Мәтінді мұқият 2 рет тыңдайды, таныс емес сөздерге түсінік беріледі. Берілген сұрақтарға жауап береді. 2-тапсырма Тапсырмадағы берілген мәтінді оқушылар рөлге бөліп оқиды.
3-тапсырма Мәтін мазмұнына қатысты суреттерді табады. Оларды мәтін мазмұнына сәйкес орналастырады. |
«Бас бармақ»
Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып бірін-бір бағалайды. Дескриптор: тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелейді; - сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Тапсырмадағы берілген мәтінді оқушылар рөлге бөліп оқиды. Дескриптор: Мәтін мазмұнына қатысты суреттерді табады. Оларды мәтін мазмұнына сәйкес орналастырады |
Слайд Слайд Оқулық 118 бет Слайд Оқулық 119-121 бет |
|||
|
|
Сергіту сәті |
|
|||||
|
|
6. Жазылым. 4-тапсырма Үлгіге қара. Мына балаларға қазақша ат қой. Олар «Ханшатыр» туралы бір-бір сөйлемнен айтсын. Олардың сөзін дәптеріңе жаз.
Үлгіге қарап, балаларға ат қояды. Әр балалға бір сөйлемнен жазады. Үлгі: Айару: «Ханшатыр» - керемет ғимарат Дескриптор:
|
|
|||||
|
|
7. Жазылым. 5-тапсырма Суретке қарап, сөйлемеді толықтыр.
|
Айтылым.
|
Дескриптор: − Суретке қарап, сөйлемеді толықтырады. |
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Үйге: 121 бет 7-тапсырма |
|
|||||
|
|
|
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары Ханшатыр ерекше ғимарат 3 сынып
Сабақ жоспары Ханшатыр ерекше ғимарат 3 сынып
|
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 4. «Сәулет өнері» |
||||||
|
Күні : 23-24.12.21ж |
Педагогтің аты-жөні:Жельменева Г.К. |
||||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Ханшатыр» - ерекше ғимарат |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
3.3.4.1* мәтін мазмұны бойынша сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру; 3.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
||||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Оқушылардың барлығы: Жазылуы мен айтылуындағы айырмашылықтарды сақтап, жаңа сөздермен сөйлемдер құрастырып айтады. Оқушылардың көпшілігі: Мәтінді оқу барысында жазылуы мен айтылуында айырмашылықтар бар сөздерді дұрыс айтады/оқиды. Оқушылардың кейбірі: Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырып, оларға жауап беру барысында айтылуы мен жазылуында айырмашылықтары бар сөздерді дұрыс айтады. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Ертеңгілік шеңбер. «Мен саған тілеймін» Қызығушылықты ояту «Адасқан сөздер» ойыны Үй тапсырмасын тексеру Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Барлық оқушылар бір-біріне шеңбер бойы жақсы тілек айтады. Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін! |
Қолпаштау |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Тыңда.
Қайтала. Жаңа сөздер: Шебер-мастер Ең үлкен-самый большой Сауда орталығы-торговый центр Тропикалық бақтар- тропические сады Жарық-светлый Өнер-искусство Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру жаттығуы: 2. Оқы.Қайтала.Біл
3. 1-тапсырма. 1-тапсырма Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
4. Айтылым Оқылым. 2-тапсырма Мәтінді рөлге бөліп оқыңдар. 5. 3-тапсырма . Мәтін мазмұнына қатысты суреттерді тап. Оларды мәтін мазмұнына сәйкес орналастыр.
|
Тыңдалым,айтылым. Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады. Мысалы: Ғимараттың сәулетшісі -өз ісінің шебері Жіктік жалғауларды қайталау Мен «Ханшатырға» бардым Сен «Ханшатырға» бардың ба? Сіз «Ханшатырға» бардыңыз ба? Ол «Ханшатырға» барды ма? Айтылым/Оқылым Суретке қарап, жаңа сабақтың тақырыбымен танысады. Мәтінді түсініп оқиды. Тыңдалым.Айтылым. Мәтінді мұқият 2 рет тыңдайды, таныс емес сөздерге түсінік беріледі. Берілген сұрақтарға жауап береді. 2-тапсырма Тапсырмадағы берілген мәтінді оқушылар рөлге бөліп оқиды.
3-тапсырма Мәтін мазмұнына қатысты суреттерді табады. Оларды мәтін мазмұнына сәйкес орналастырады. |
«Бас бармақ»
Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып бірін-бір бағалайды. Дескриптор: тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелейді; - сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Тапсырмадағы берілген мәтінді оқушылар рөлге бөліп оқиды. Дескриптор: Мәтін мазмұнына қатысты суреттерді табады. Оларды мәтін мазмұнына сәйкес орналастырады |
Слайд Слайд Оқулық 118 бет Слайд Оқулық 119-121 бет |
|||
|
|
Сергіту сәті |
|
|||||
|
|
6. Жазылым. 4-тапсырма Үлгіге қара. Мына балаларға қазақша ат қой. Олар «Ханшатыр» туралы бір-бір сөйлемнен айтсын. Олардың сөзін дәптеріңе жаз.
Үлгіге қарап, балаларға ат қояды. Әр балалға бір сөйлемнен жазады. Үлгі: Айару: «Ханшатыр» - керемет ғимарат Дескриптор:
|
|
|||||
|
|
7. Жазылым. 5-тапсырма Суретке қарап, сөйлемеді толықтыр.
|
Айтылым.
|
Дескриптор: − Суретке қарап, сөйлемеді толықтырады. |
|
|||
|
Сабақтың соңы |
Үйге: 121 бет 7-тапсырма |
|
|||||
|
|
|
|
|||||
шағым қалдыра аласыз




















