Сабақ жоспары "Химиялық реакцияның жылдамдығы. Катализ"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Химиялық реакцияның жылдамдығы. Катализ"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Химиялық реакцияның жылдамдығы. Катализ" тақырыбына сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы




Оқу сабағының жоспары

Химиялық реакцияның жылдамдығы. Катализ

(сабақ тақырыбы)

  

Модуль /пән атауы__Химия___________________________________________________



Дайындаған педагог __Алшимбаева И.Е._________________________________________

2023 жылғы "__" ______

1.Жалпы мәліметтер

Сабақ типі _аралас сабақ ______________________________________________________



Оқу нәтижелері (үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес)

Химиялық реакцияның жылдамдығын анықтауды түсіндіру және үйрету


Мақсаттары, міндеттері

Гомогенді және гетерогенді реакциялар үшін реакцияжылдамдығының теңдеуін жазуды, реакцияның орташа жылдамдығын есептеуді үйрету.Реакцияның әрекеттесуші массалар заңын қолдана отырып, реакция жылдамдығының өзгеруін түсіндіру.

* Бағалау критерийлері (үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес)

1) Гомогенді және гетерогенді реакцияларды ажыратады;

2) Біртекті және гетерогенді реакциялар үшін жылдамдық өрнектерін пайдаланып есептеулерді орындаңыз.

Күтілетін нәтижелер

1.Реакция жылдамдығының физикалық мағынасын түсінеді

2.Химиялық реакцияның жылдамдығының орташа мәнін анықтай біледі

3.Реакцияның жылдамдығына әсер ететін факторлар нәтижесін болжайды

Қажетті ресурстар

Оқулық: Оспанова М.К., Аухадиева К.С., Белоусова Т.Г.

«Химия» 11 сынып

Мектеп 2019 ж.











Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі /Уақыт

Оқытушының қызметі

Білім алушының қызметі

Ресурстар

Сабақтың басталуы

15 мин

1.Сәлемдесу

2.Студенттерді түгендеу

3.Студенттердің оқу-құралдарын тексеру

4.Сабақтың мақсатын ашу





Өткен оқу материалын қайталау:

Ауызша сұрақтар қою:

1.Ішкі энергия деген не?

2.Кинетикалық энергия деген не?

3.Потенциалды энергия деген не?

4.Энтальпия деген не?

5.Экзотермиялық реакция

6.Эндотермиялық реакция

7.Гесс заңы

8.Энтропия қалай анықталады?

Бағалау: әр дұрыс жауап берілген сұраққа 5 балл

Саралау әдісі: нәтижесі бойынша cаpалау


Сәлемдесу.

Өздерін ретке келтіру

Кітап құралдарын, дәптерлерін, қаламдарын дайындыққа келтіру



Берілген сұрақтарға жауап береді


Сабақтың ортасы

25 мин







15 мин















25 мин





Жаңа тақырыптың жоспары:


1.Химиялық реакцияның жылдамдығы

2.Гомогенді реакцияның жылдамдығы

3.Гетерогенді реакцияның жылдамдығы

1 тапсырма

Сұрақтар:

1.Химиялық кинетика нені зерттейді?

2.Гомогенді және гетерогенді реакциялар дегеніміз не?

3.Реакция жылдамдығы формуласындағы + - таңбалары нені білдіреді

4.гетерогенді реакцияның жылдамдығын арттыру үшін не істеу керек?

Бағалау: қалыптастырушы бағалау

Саралау әдісі: диалог және қолдау көрсету негізінде саралау



2 тапсырма

1.А затының айырылуы нәтижесінде оның концентрациясы 10 минут өткеннен кейін 0,8 моль/л-ден 0,6 моль/л –ге азайды. Реакцияның жылдамдығын есептеңдер.

2.Реакция басталғаннан кейін 80 секунд өткенде судың молярлық концентарциясы 0,24 моль/л, ал 2 мин 7 секундтан кейін 0,28 моль/л болған кездегі реакцияның жылдамдығын есептеңдер.

3.Химиялық реакция жүргізу үшін ыдысқа 4 моль азот (ІІ) оксидін және артық мөлшерде оттек жіберді. 10с-тан кейін азот (ІІ) оксидінің мөлшері 1,5 моль болды, егер ыдстың көлемі 50л болса, бұл реакцияның жылдамдығы неге тең?


Бағалау: әр дұрыс шығарылған есепке 10 балл

Саралау әдісі: түсіну және қолдана алуы бойынша саралау



Тақырып бойынша конспект жазады






Берілген сұрақтарға жауап береді














Берілген есептерді шығарады

Оқулық: Оспанова М.К., Аухадиева К.С., Белоусова Т.Г.

«Химия» 11 сынып

Мектеп 2019 ж.

§34 140-142 бет


Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы

10 мин

Рефлексия

1)Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе?

2) Бүгінгі сабақтағы өз іс-әрекетіңе, алған біліміңнің деңгейіне және болашақтағы маңызына баға беріп көр

Мен түсіндім,.....
Мен үйрендім, .......
Маған қажет .......


Үй тапсырмасы: §34 140-142 бет






__________қолы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2024
420
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі