Материалдар / Сабақ жоспары "І дыбысы мен əріпі" 0-"ә" сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "І дыбысы мен əріпі" 0-"ә" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
647
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Айналамдағы үлкен жəне кіші бейнелер.

І дыбысымен əрпі

Сауат ашу

Күні: 07.12.2017ж

Педагогтіңаты-жөні: З.Тойчиева

Сынып: 0 – «ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ-ның оқытылу мақсаты

        1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.

        2. Суретті кітаптардан ақпараттытабу(суретарқылы)

0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.

0.3.2.1.Сөйлем сызбасының соңынатиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі.

0.3.3.1. Жазужолын, жоларалықкеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріпэлементтерін жазу.


Күтілетін нəтиже

Барлық тəрбиеленушілер:








Тілдік мақсат

Көпшілік тəрбиеленушілер:

Сұраққа жауап береотырып, суретті мазмұндайды.

Берілген суретке қарап, сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.

Сөздегі дыбыс санын, ондағыі дыбысының орнын ажыратады. І дыбысына сөз ойлайды.

І дыбысына (дауысты, жіңішке дауысты) сөзқұрайды. Дауысты дыбыстардың санынан ықтайды.

Жазужолына і əрпінің элементтерін жазады.

Кейбір тəрбиеленушілер:


Сюжетті суреттен таныс ақпаратты табады. Тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.

І дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қояды: (нүкте,

Сұрақ белгісі, леп белгісі).

Тəрбиеленушілер:

Сұрақтарға толық жауап береді.Суреттер бойынша сөйлем құрастырады. І дыбысының бейнесіне ұқсатыпжасайды. І əрпін жазып, қолдарын жаттықтырады.

ӨткенҰОҚ алған білім


Сабақтағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:

Пікір алмасу сұрақтары.

Сөздер неге бөлінеді? Сөздерді буынға бөл. Сөздер қай дыбыстан басталып тұр? Дыбыстар қандай түстермен белгіленеді? Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?

Жоспар

Дыбыстарды ажыратады.

Сөйлем түлерін қолданады. Қолды үзбей жазады. Жыл мезгілдері туралы білімдерін кеңейтеді.

Жоспарланғануақыт

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.


0–2мин.


Оқу қызметіне балалардың назарын тарту үшін педагог жағымды атмосфера құрады.

Балалар бір-бірлеріне жылы сөздер айтады.

Мына сұлу əлемде Адам өмірсүреді. Үлкен менен кішіге, Күн сəулесін төгеді.



II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.

3–5 мин.


Балаларға əр түрлі дыбыстар тыңдап, ненің дыбысына ұқсайтынын табады. Дыбыстарды балалар ым-ишира мен қайталайды.



Үнтаспа.

ҰОҚ-ның ортасы

III. Тақырыпбойынша жұмыс

6 – 22 мин.

(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма

Сурет желісімен педагог балаларға сұрақ қояды. Сұраққа жауап беріп, əңгімелейді. Балалар өз ойларын айтады.

  1. -тапсырма. «Дүрбі» өлеңі оқып береді. Дүрбі, тиін, кірпі сөздеріне дыбыстық талдау жасату.

І дыбысы естілген сөздерді буынға бөледі.


Жұмсақ таңдай көтеріледіде, мұрын ауажолымен жабылып тұрып, і дыбысы айтылады. І – жіңішке, дауысты дыбыс.

(Ұ) Сергіту сəті.

Педагог балаларды орындарынан тұрғызып, өлең жолдарын қимылмен 2-3рет айтқызады.

Тербеледі ағаштар,

Алдымнанжел еседі.

Кіп-кішкентай ағаштар

Үп-үлкен боп өседі.

  1. -тапсырма.

  2. Педагог өлең жолдарын оқиды. І əрпінің бейнесін түсті қағаздармен құрастырады.

  3. -тапсырма. Сурет бойынша жұмыс жүргізіледі. І əрпі бар сөздерді сөмкенің суреті мен сəйкестендіреді. Мысалы: өшіргіш, кітап, кірпі, түлкі. Осы жерде

«Не артық?» ойынын ойнатып жіберуге болады. Балалар кірпі мен түлкіні сөмкеге салуға болмайтынын, яғни екеуі артық екенін табады. Бірақ осы сөздерде і дыбысының бар екенін айтады.

І əрпінің баспа түрін жазады.


Əліппе-дəптер








Үнтаспа.









І əрпі жазылған плакат.




Суреттер.

IV. ҰОҚ қорытындысы. Рефлексия.


23-25 мин.

Педагог қорытынды жасайды. Балалардың оқу қызметіне белсенділіктері мен қатынасуын талқылайды.

(Ұ,Ө) Рефлексивтік бағалау. Балалар өз білімдерін смайлик арқылы бағалайды.


Əліппе-дəптер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!