Сабақ жоспары Инклюзивті білім беру 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары Инклюзивті білім беру 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары Инклюзивті білім беру 4 сынып инклюзивті білім беру жолдары мен балаларды инклюзивті білім беру жағдайына дайындау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы»

Сабақтың мақсаты:

1.     Түзете-білімділігі: Балаларға мамандықтар туралы түсінік беру. Әр түрлі мамандықтармен таныстыру.

2.     Түзете-дамытушылығы: Балалардың тілдерін дамытып, ой-өрісін кеңейту, сөздік қорын молайту.

3.     Түзете-тәрбиелігі: Балаларды мамандыққа деген сүйіспеншіліктерін арттыру. 

 

Әдіс-тәсілдер: информациялық-рецепиялық әдіс

Көрнекіліктер: суреттер

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

1) Баланы психологиялық жағынан сабаққа дайындау

2) Баланың ынтасын, іскерлігін арттыру

 

ІІ. Өткен сабақты пысықтау

«Құстар қалай ұшады?» ойыны

Бала құстардың дауысын келтіріп, қимыл-қозғалыстар жасайды.

Қарға ұшар қарқылдап,

Торғай ұшар шырылдап,

Көгершін ұшар гуілдеп,

Қарлығаш шықшықтайды.

 

ІІ. Жаңа сабақ

Суреттер бойынша әңгімелесу.

- Мамандықтарға дәрігер, мұғалім, жүргізуші, аспазшы жатады.

Дәрігер – адамдарды емдейді, дәрі береді. Ал, мұғалім сабақ оқытады.

Аспазшы болса бізге тәтті-тәтті тағамдар пісіреді екен.

Тігінші көйлек тігеді.

Сондықтан бізге барлық мамандықтар қажет.

- Сенің әкең қайда істейді?

- Жүргізуші

- Суреттен жүргізушіні көрсетші.

- Ал Әйгерімнің анасы қайда істейді екен?

- Тігінші

- Тігінші не тігеді?

- Көйлек

Жұмбақ шешу:

Ішті де,

Тісті де емдейтін

Ақ халатты

Абзал жандар кімдер?                            

- Дәрігерлер

- Мынау кім?

- Дәрігер

- Дәрігерлердің киімінің түсі қандай?

- Ақ

- Дәрігерлер кімдерді емдейді?

- Адамдарды

«Менің мамам – дәрігер» өлеңін жаттау

Тіс ауырса, іш ауырса,

Мамам дәрі береді.

Барлық ана, барлық бала,

Оны жақсы көреді.

 

ІҮ. Сергіту сәті:

Ұшқыш болып ұшайық,

Тігіншіге ұқсайық

Дөңгелене би билеп,

Бишіге біз ұқсайық!

 

Ү. Бекіту:

Дидактикалық ойын: «Құралдардың иісі кім?»

Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту.

Әр түрлі мамандық бірнеше құралдардың атын және оның иесі кім екенін допты беру арқылы балалардан сұрау

 

ҮІ. «Біз не білдік?»

Мамандықтар әртүрлі болады – дәрігер, аспазшы, сатушы.

Мамандықтың бәрі жақсы!

 

ҮІІ. Бағалау 

Балаларды жеке-жеке мадақтау

 

 

 

 



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2021
14113
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі