Материалдар / Сабақ жоспары IP мекенжайы, DNS, жеке виртуалды желілер.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары IP мекенжайы, DNS, жеке виртуалды желілер.

Материал туралы қысқаша түсінік
IP мекенжайы, DNS, жеке виртуалды желілер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2024
34
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары №22


Сабақ тақырыбы


IP мекенжайы, DNS, жеке виртуалды желілер.


Модуль /пән атауы

Информатика

Дайындаған педагог

Шыңғысова Айнұр Қуанышқызы

Күні


Курс, топ

1 курс

Сабақтың түрі

аралас

Міндеттер

IP (i-pi) тіркеуі мен қызметтерін және мекенжайды ұсынуды түсіндіреді;

Мақсаты

IP мекенжайларының тіркелуін және қызметтерін, көрсетуді түсіндіру;
пайдаланушы ақпаратына қатысты ақпараттық қауіпсіздік шараларын қолдану;

Күтілетін нәтижелер

Электронды үкімет порталында функцияларды пайдалану және ақпаратты және зияткерлік меншікті қорғау қажеттілігін негіздеу

Қажетті ресурстар және АКТ

Слайд

Сабақтың барысы


Кезеңі / Уақыты

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы


  1. Ұйымдастырушылық және уәждемелік



Ынтымақтастық атмосферасы

А,В,С» әдісі арқылы топтарға сұрақтар жазылған стикерлер таратылады, А тобы В тобына сұрақтар қояады. В тобы жауап береді С тобы жауапты тыңдап, толық болмаса толықтырады және әр топ бір бірін бағалайды


Психологиялық ахуал

(7 минут)

Студенттерге жаңа сабақтың мақсатын және өмірде қандай маңыздылығы бары түсіндіріледі, Студенттерге сабақты айқындап алу үшін видео көрсетіледі. Студентерге топтық тапсырмалар беріліп, қорғайды және «екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды..



Мақсаты мен міндетін хабарлау

Жеке жұмыс

А-деңгейі:
В- деңгейі:

Файлға кіру htm.net, серверде орналасқан com.edu, ftp хаттамасы бойынша жүзеге асырылады. Кестеде файл мекенжайының фрагменттері А-дан Ж-ға дейінгі әріптермен кодталған. Дұрыс жолын көрсетіңіз


  1. Теориялық және практикалық


2.1. Алдын ала білім

Жалпы қайталау

(13 минут)

«С- деңгейі:

Азамат мектеп серверінің IP-мекен-жайын қағазға жазып, оны курткасының қалтасына салды. Азаматтың анасы кездейсоқ куртканы жазбамен бірге жуып тастады. Жуғаннан кейін Азаматтың қалтасынан IP мекенжайының үзінділері бар төрт бөлікті тапты. Бұл фрагменттер әріптермен көрсетілген А, Б, В және Г. IP мекенжайын қалпына келтіріңіз. Жауапта фрагменттерді білдіретін әріптер тізбегін IP мекенжайына сәйкес ретпен көрсетіңіз..  




  1. Қорытынды


Үй тапсырмасы

(4 минут)


Өткен тақырыптарды қайталау.


11 сынып

Бағалау

(3 минут)



Кері байланыс: «Бутерброд» әдісі Оқушылардың бір тобы сабақ туралы жағымды пікір, екінші тобы сын, үшінші тобы тағы да

.

  1. Сабақ бойынша рефлексия


(3 минут)

Ауызша бағалау.

Бүгінгі сабаққа қалай қатысқандарын,не түсініксіз болғанын, әр білімалушы өз ойларын айтады.






Бағалау парағы


Сандық эквивалент

Балл

Критерийлер

Баға

«Өте жақсы»

90-100


  • IP (i-pi) тіркеуі мен қызметтерін және мекенжайды ұсынуды жасай алады

  • IP мекенжайларының тіркелуін және қызметтерін, көрсетуді біледі

  • пайдаланушы ақпаратына қатысты ақпараттық қауіпсіздік шараларын қолдана алады

Баға

«Жақсы»

70-89


  • IP (i-pi) тіркеуі мен қызметтерін және мекенжайды ұсынуды жасай алады

  • IP мекенжайларының тіркелуін және қызметтерін, көрсетуді біледі

Баға

«Қанағаттанарлық»

50-69


  • IP (i-pi) тіркеуі мен қызметтерін және мекенжайды ұсынуды жасай алады



Оқытушы___________________А. Шыңғысова

Н.06.2-14 Басылым 3

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!