Материалдар / Сабақ жоспары "Жолда жүру ережесі" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Жолда жүру ережесі" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2018
9967
40 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Психологиялық дайындық
Пәннің атыҚазақ тіліУақыты: 15.03.2018Сынып 4 «А»Кабинет: 344Мұғалім: Сатыбалдиева Л.Д
Сабақтың тақырыбы:



Жолда жүру ережесі Жолда жүру ережесін есте сақтауға, оқушыларға жол белгілерінің түрлерімен таныстыру, оны білу не үшін қажет, бағдаршамның, жол белгілерінің атқаратын қызметі қандай екенін үйрету. Жаңа сөздерді меңгеру,сөздік қорын байыту.




Сабақтың мақсаты:













Күтілетін нәтижеБарлық оқушылар: берілген тапсырмаларды түсінеді.сөздерден сөйлем құрастыра алады.Кейбір оқушылар:берілген мәтінді түсінеді сұрақ қоя алады.
АКТ қолдану Презентация
Психологиялық дайындық (2 мин)

Амандасу үлкенге,Тәрбиенің басы ғой.Ал, қанекей, бәрімізСәлем дейік үлкенгеСәлеметсіздер ме(Оқушылар өздерінің атын айтып, жақсы қасиетті айтады. Мысалы: Алмас – ақылды, Қанат – қайратты т.б.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бір біріне сәттілік тілейді.

Топқа бөлу(1мин) Бағдаршамның үш түсті суреттері үлестіріледіОқушылар таңдаған түстерге сай топтарға бөлініп отырады.
Тіл жаттықтыру Өткен сабақты еске түсіріп бағдаршам туралы тақпақ өлеңдерді айтамыз.Балалар білген тақпақтарын айтып шығады
Қызығушылықты ояту(2мин) Сұрақтарға жауап беріңдер. «Бағдаршам» 1.Светофор аудармасы 2.Бағдаршамның неше түсі бар? 3. Қызыл түс нені білдіреді? 4.Сары түс жанғанда не істейміз? 5. Жасыл түс нені білдіреді? Бағдаршамның түстерін хормен қазақша,орысша,ағылшынша айтады.
Жаңа сабақ: Жолда жүру ережесі (3мин)Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында балаларға бейнежазба көрсету.
  • Бейне жазбадан не ұқтыңдар? бейнебаянға назар аудару


  • Сөздік жұмыс(2мин)Жаңа сөздермен танысу слайдтар көрсетіледі.сөздерді топпен қайталайды, бейне роликтен жол белгілері көрсетіледі.(слайдтан көрсету)Жаяу жүргіншілер өтпесі –пешеходный переходҚозғалысқа тыйым салынады-движение запрещеноаялдама-остоновка ескерту белгілері-предупреждающие знакиқызмет көрсету белгілері-знаки сервиса көше қилысы-перекресток
    Ой толғаныс(1 мин)Бізге жол жүру ережелері не үшін керек?әр топ өз пікірлерін білдіреді.
    Топтық жұмыс:(5 мин) Әр топтың алдында қиылған жол белгілерінің суреттері беріледі,1топқа ескерту белгілерін дұрыс таба білу.2 топ тыйым салынған белгі.3 топқа қызмет көрсету белгілері белгілерін табу қажет. Әр топ шығып тақтаға өз белгілерін қыстырады және айтып өтеді.



    Дәптермен жұмыс. Жазылым:(7мин)
    Әр топ берілген көліктерді қысқаша сипаттайды



    Әр топ өздері жазған мәліметті қағазға жызып оқиды.
    Тыңдалым:Оқылым:(5 мин)

    Алғашқы бағдаршам темір жол бойында пайда болған. Оны ойлап тапқан адамның есімі тарихта сақталмаған. Бағдаршам көліктер мен жаяу жүргіншілердің жолдарын реттейді.Бағдаршамның үш түсті белгісі бар.Қызыл жанса тоқта!Сары жанса дайындал.Жасыл жанса жүр.Жол жүру ережесін сақта!



    Аудио таспадан тыңдайды.Мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырылған дұрыс жауаптарды белгілеу керек.Өз жұмыстарын дұрыстығын тексереді.
    «Кім жылдам?»(2мин) «Кім жылдам?»ойыны Ойынның шарты интербелсенді тақтадан әр түрлі тақырыптағы суреттер көрсетіледі сол заттың атауларын оқушылар тез айтып отырады.





    Сергіту сәті (40сек)Бейне баянға назар аударамыз Оқушылар орындарынан тұрып әуенмен қосыла билеп тынығып алады.
    Айтылым.(2 мин)Әр топтан екі оқушы шығып «Аялдамада»тұрған екі дос бір біріне сұрақ қояды яғни диалог құрастырады

    Слайд аялдамада
    Рефлексия.(3 мин)Балалар стикерге өз ойларын жазып, тақтаға жапсырады.



    Бағалау.(3 мин)Әр топтың спикері өз топ мүшелерін критерий бойынша бағалайды



    Бағалау парақшасын толтырады.
    Үй жұмысы Жаңа сөздерді жаттау











    Критерий 1-оқушы2-оқушы3-оқушы4-оқушы5-оқушы
    БіліміБелсенділігіЖауапкершілігіСөйлеу білуіСауаттылығыСыпайылығы









    Қорытынды











































    Бағдаршам ойыны.Қызыл көтерген де - тұр, сары – күт, жасыл - жүр.Бағдаршамның сұрақтарына жауап беріп көрелік.1.Жаяу адамға қай жермен жүруге болмайды?2.Қала көшесінде келе жатқанда қандай жермен жүру керек?3.Көше тәртібін не басқарады?4.Жолдың қай жағымен жүру керек?5.Бағдаршамның әр түсі нені хабарлайды?























    Қай ақыл өлшеміне салсаңыз даЖолда жүру ережесі-заңды тәртіп,Ол ортақ үлкен-кіші, баршамызға.Басталар әр қадамы аттауменен,Жолда жүру ережесін сақтауменен.Бақылап жол тәртібін,Өткізетін әр күнін. Реттеушіні көрдім мен. Қиылыстан дәл бүгін. Ала таяқ қолында Айтары көп оның да. Не істеу керек, тұрса Реттеуші жолыңда.Қызыл көзін ашқандаСынық сүйем баспа алғаСары көзін ашқандаҚарап қалма аспанғаЖасыл көзін ашқандаӨте бергін, жасқанба!Арманға, алда күткен асығамыз,
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!