Пәннің атыҚазақ тілі | Уақыты: 15.03.2018Сынып 4 «А» | Кабинет: 344 | Мұғалім: Сатыбалдиева Л.Д |
Сабақтың тақырыбы: |
Жолда жүру ережесі Жолда жүру ережесін есте сақтауға, оқушыларға жол белгілерінің түрлерімен таныстыру, оны білу не үшін қажет, бағдаршамның, жол белгілерінің атқаратын қызметі қандай екенін үйрету. Жаңа сөздерді меңгеру,сөздік қорын байыту. |
Сабақтың мақсаты:
|
|
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: берілген тапсырмаларды түсінеді.сөздерден сөйлем құрастыра алады.Кейбір оқушылар:берілген мәтінді түсінеді сұрақ қоя алады. |
АКТ қолдану | Презентация |
Психологиялық дайындық (2 мин) |
Амандасу үлкенге,Тәрбиенің басы ғой.Ал, қанекей, бәрімізСәлем дейік үлкенгеСәлеметсіздер ме! (Оқушылар өздерінің атын айтып, жақсы қасиетті айтады. Мысалы: Алмас – ақылды, Қанат – қайратты т.б.
| Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бір біріне сәттілік тілейді.
|
Топқа бөлу(1мин) | Бағдаршамның үш түсті суреттері үлестіріледі | Оқушылар таңдаған түстерге сай топтарға бөлініп отырады. |
Тіл жаттықтыру | Өткен сабақты еске түсіріп бағдаршам туралы тақпақ өлеңдерді айтамыз. | Балалар білген тақпақтарын айтып шығады |
Қызығушылықты ояту(2мин) | Сұрақтарға жауап беріңдер. «Бағдаршам» 1.Светофор аудармасы 2.Бағдаршамның неше түсі бар? 3. Қызыл түс нені білдіреді? 4.Сары түс жанғанда не істейміз? 5. Жасыл түс нені білдіреді? Бағдаршамның түстерін хормен қазақша,орысша,ағылшынша айтады. |
Жаңа сабақ: Жолда жүру ережесі (3мин) | Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында балаларға бейнежазба көрсету.Бейне жазбадан не ұқтыңдар? бейнебаянға назар аудару
|
Сөздік жұмыс(2мин) | Жаңа сөздермен танысу слайдтар көрсетіледі.сөздерді топпен қайталайды, бейне роликтен жол белгілері көрсетіледі.(слайдтан көрсету)Жаяу жүргіншілер өтпесі –пешеходный переходҚозғалысқа тыйым салынады-движение запрещеноаялдама-остоновка ескерту белгілері-предупреждающие знакиқызмет көрсету белгілері-знаки сервиса көше қилысы-перекресток |
Ой толғаныс(1 мин) | Бізге жол жүру ережелері не үшін керек?әр топ өз пікірлерін білдіреді. |
Топтық жұмыс:(5 мин) | Әр топтың алдында қиылған жол белгілерінің суреттері беріледі,1топқа ескерту белгілерін дұрыс таба білу.2 топ тыйым салынған белгі.3 топқа қызмет көрсету белгілері белгілерін табу қажет. Әр топ шығып тақтаға өз белгілерін қыстырады және айтып өтеді.
|
Дәптермен жұмыс. Жазылым:(7мин) | Әр топ берілген көліктерді қысқаша сипаттайды
|
Әр топ өздері жазған мәліметті қағазға жызып оқиды. |
Тыңдалым:Оқылым:(5 мин) |
Алғашқы бағдаршам темір жол бойында пайда болған. Оны ойлап тапқан адамның есімі тарихта сақталмаған. Бағдаршам көліктер мен жаяу жүргіншілердің жолдарын реттейді.Бағдаршамның үш түсті белгісі бар.Қызыл жанса тоқта!Сары жанса дайындал.Жасыл жанса жүр.Жол жүру ережесін сақта!
| Аудио таспадан тыңдайды.Мәтін бойынша 5 сұрақ құрастырылған дұрыс жауаптарды белгілеу керек.Өз жұмыстарын дұрыстығын тексереді. |
«Кім жылдам?»(2мин) | «Кім жылдам?»ойыны Ойынның шарты интербелсенді тақтадан әр түрлі тақырыптағы суреттер көрсетіледі сол заттың атауларын оқушылар тез айтып отырады.
|
|
Сергіту сәті (40сек) | Бейне баянға назар аударамыз | Оқушылар орындарынан тұрып әуенмен қосыла билеп тынығып алады. |
Айтылым.(2 мин) | Әр топтан екі оқушы шығып «Аялдамада»тұрған екі дос бір біріне сұрақ қояды яғни диалог құрастырады
| Слайд аялдамада |
Рефлексия.(3 мин) | Балалар стикерге өз ойларын жазып, тақтаға жапсырады.
|
|
Бағалау.(3 мин) | Әр топтың спикері өз топ мүшелерін критерий бойынша бағалайды
| Бағалау парақшасын толтырады. |
Үй жұмысы | Жаңа сөздерді жаттау
|
|