Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу.
Білім алушыларды түгелдеу.
2.Психологиялық ахуал
орнату.
«Тілек айту».
3. ««Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыпқа
шолу жасау.
4.Сабақтың
тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
|
1.Білім
алушылар мұғаліммен амандасады.
2. Білім алушылардың сабаққа
деген ынтасын арттыру мақсатында бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
3.Білім
алушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы қойылған
сұрақтарға жауап береді.
1.Процедура
дегеніміз не? (бірнеше іс-әрекетті
орындайтын көмекші алгоритм)
2.Негізгі
программада процедураға меншіктелетін мән қандай айнымалыға
жатады? (ауқымды)
3.Функция дегеніміз
не? (атауы бар программа
барысында шақырылатын программа
бөлігі)
4. Python тілінде ішкі
программалардың неше түрі бар? (екі түрі
бар:процедуралар мен
функциялар)
5.Функция мәнін қайтару үшін қай операторды
пайдаланады? (return)
6. Python тілінде процедура қай сөзден
басталады? (def қызметші
сөзінен)
4.Сабақтың тақырыбы
және мақсатымен танысады.
|
Әр
дұрыс жауапқа
1
балл
Мадақтама сөздер
|
Информатик
10-сынып оқулық./
Г.И.Салғара-
ва,
Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-80-86
бет
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жаңа
тақырып
Жаңа
тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырмалар
беру.
1-тапсырма.
(Жеке
жұмыс)
2-тапсырма.
( Жеке
жұмыс)
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
Сабақты
бекіту
|
«Ой
бөлісу» әдісі бойынша білім
алушылар жаңа тақырыпты оқып, жаңа тақырып бойынша түсінгендерін
ортаға салып, ой бөліседі.
« Келісемін,
келіспеймін» әдісі арқылы пікірлердің шынайлығын
бағалайық:
Дескриптор:
- Python программалау
тіліндегі жолдық функциялардың қызметтерін
анықтау.
Qazaqstan Respublikasy сөзінен
Qazaqstan және Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға
бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға берілсін. Әр сөздің
жанына ұзындығын қосып баспаға берілсін.
Дескриптор:
-жолдық
функцияларды қолдана отырып есептерді
программалау.
Сабақты
бекіту мақсатында білім алушылар «сұрақ жауап»
әдісі арқылы қойылған
сұрақтарға жауап береді.
1)«Жол»
дегеніміз не? (програмалаудағы
мәтін бөлігі)
2)Python
программалау тілінде программа көмегімен қанша символға дейін
өңдеуге болады? (256)
3)ASCІІ
кестесіндегі символдың орнын білу үшін қандай функция
қолданылады? (ord)
4)Python-да сандық
жолды санға айналдыру үшін және керісінше орындау үшін қандай
функция қызметін пайдалану керек?
|
3
балл
Мадақтама сөздер
2
балл
Мадақтама сөздер
3
балл
Мадақтама сөздер
1
балл
Мадақтама сөздер
|
Информатик
10-сынып оқулық./
Г.И.Салғара-
ва,
Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-80-86
бет
Информатик
10-сынып оқулық./
Г.И.Салғара-
ва,
Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-80-86
бет
|
Үй тапсырмасы
|
Үй тапсырмасын орындап
келу
|
Python программалау
тілінде өздерің танысқан функцияларды пайдалануға бағытталған
тапсырма мәтінін құрастырыңдар. Құрастырған тапсырмаларыңның шешу
жолын ұсынып, программасын жазыңдар.
|
|
|