Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары Жұлдыздар мен аңыздар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспарлау.
Сабақ.9/6. |
Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп МДШО |
|||||||||||||||||||||||
Тақырыбы: |
Жұлдыздар мен аңыздар. |
|||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||||||||||||||||||||
Күні:20.04.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Халхабай Амангүл Қуатқызы |
|||||||||||||||||||||||
Сынып: 5«В» |
Қатысқаны |
Қатыспағаны |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады. Кейбір оқушылар: Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады. |
|||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады. |
|||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Жұлдыздар,аңыздар |
||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға, мәтін жазуға арналған пайдалы тіркестер: Күн мен ай |
||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Аспандағы қанша жұлдыздың атын білесің? 2.Жұлдыздарға байланысты аңызға сенесің бе? Неге? 3.Жұлдыздарға қатысты қандай аңыздарды білесің? |
||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары: |
Білу,түсіну |
|||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу: |
Еңбек және шығармашылық |
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
1.Мәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды. 2.Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Жаратылыстану |
|||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану |
3-тапсырма. «Сәйкестендіру» |
|||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Аспан әлемі |
|||||||||||||||||||||||
Жұмыс жоспары |
||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған Уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (15минут) 5 минут 1 минут 2 минут 4минут 3 минут |
I.Ұйымдастыру. Өткен сабақты қайталап,үй тапсырмасын сұрау үшін «Конверт сұрақ» әдісін қолданамын. Әрі топқа бөлемін. 1.Аспандағы қанша жұлдыздың атын білесің? 2.Жұлдыздарға байланысты аңызға сенесің бе? Неге? 3.Жұлдыздарға қатысты қандай аңыздарды білесің? 4.Жұлдыздардың қозғалыс жүйесін қалай түсіндіресің? 5.Жұлдыз бен жеке адам өмірінің арасында байланыс бар ма? Неліктен? 6.Аспан денелерінің қозғалыстарын бақылап көрдің бе? 7.Сан есім дегеніміз не? 8.Сан есімге мысал келтір? 9.Аспан әлемі сені қызықтыра ма? 10.«Жұлдыз жорамалға » сенесің бе? Неге? 11.Бабаларымыз аспанға қарап ауа райын қалай бақылаған? 12.Сан есімнің сұрақтары? 13.Аспанда қанша жұлдыз бар? 14.Аспан денелеріне қатысты қандай тыйым сөздерді білесің? 1-топ «Жұлдыз» 2-топ «Аспан» 3-топ «Аңыз» 4-топ «Күн» 5-топ «Ай»
-Балалар, қазір үнтаспаға құлақ түріңдер. Тыңдалым,айтылым Тыңдалған мәтін бойынша тірек сөздерді «Түртіп алу» әдісі арқылы жазады. Тірек сөздер: (Жұлдыздар,күн мен ай,Шолпан аңызы)
- Ендеше, балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Жұлдыздар мен аңыздар. -Балалар, бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. |
Конверттер Қима қағаздар Үнтаспа |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (20минут) 10 минут 5минут
2 минут 3 минут
|
1-тапсырма.Топтық жұмыс. Тыңдалым,айтылым,жазылым. «Блогер» әдісі арқылы тірек сөздерді пайдаланып, негізгі ойды анықтайды. 1.Сөз 2.Сөз тіркесі 3.Сөйлем құру 4.Әңгіме құрау 1.Жұлдыз 2.Полярлық жұлдыз 3.Темірқазық-қозғалмайтын полярлық жұлдыз. 4. Темірқазық-қозғалмайтын полярлық жұлдыз.Құрамындағы жұлдыздардың кейбіреулері шұбатылған арқан тәрізді, ал екіншілері арқандаулы атқа ұқсас. Дескриптор: 1.Тыңдалған мәтіннен сөз тіркесін анықтай алады. 2.Сөз тіркестерін пайдаланып,сөйлем құрай алады. 3.Әңгіме құрау арқылы негізгі ойды анықтай алады. Топтар бір-бірінің жұмыстарын алмастырып,кері байланыс береді. Кері байланыс Мұғалім тарапынан қолпаштау бағытындағы кері байланысты беремін. Жарайсыңдар! Керемет! Тамаша! - деп қолпаштап отырамын. Оқушылар дескрипторға сүйене отырып бір-біріне кері байланыс беріп бағалайды. 2-тапсырма. Ұжымдық жұмыс. «7 неге» әдісі арқылы мәтіннің негізгі ойын анықтау барысында жетекші сұрақтар қоямын. Тыңдалым,айтылым. 1.Жетіқарақшыны неге қырық қарақшының барлаушысы дейді?(Себебі,сол маңдағы майда жұлдыздардың барлаушысы) 2.Үркер неге жетіқарақшыдан қашып жүреді?(Өйткені,егер Жетіқарақшы Ақбозат пен Көкбозатты ұстап мінсе,Үркердің Сұлусарысын ұрлайды. ) 3.Ай неге күнге жақындағанда бетін бүркеп жасырады?(Себебі,ай сұлу болғандықтап күн қызғанып, бетін тырнап алады) 4.Күн неге айдың бетін тырнап алады?(Өйткені,айдың сұлулығын қызғанады) 5.Шолпан жұлдызы неге алыстан нұрын шашады?(Өйткені,ол ақылды,сұлу болғандықтан халық арасында дау-жанжал пайда болды.) 6.Шолпан жұлдызы неге ауру-сырқауларды емдемекші болады?(Себебі, ол өте ақылды болды.) 7.Халық неге оны Шолпан жұлдызы деп атап кеткен? (Себебі, ол таң атқанда аспанға ұшып шығып,таң жұлдызына айналады екен.) Дескриптор: 1.Сұрақтарға нақты жауап бере алады. 2.Мәтін мазмұнын пайдалана алады. Кері байланыс. Кері байланыс. Оқушылар тарапынан «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы жүзеге асады. Балалар сабақ мақсатына жеттік пе?Алдыға қойған мақсаттарымыз орындалды ма ? 3-тапсырма. Ерекше назар аударуды қажет ететін оқушыға берілетін тапсырма.Жеке жұмыс.АКТ-ны қолданады. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы тыңдалған материал бойынша сөздерді мағынасына қарай бір-бірімен сәйкестендіреді.
Дескриптор. 1.Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіре алады. 2.Уақытты тиімді пайдаланады. Кері байланыс. Дескрипторға сүйене отырып мадақтай отырып бағыттаймын. Өте жақсы! Жарайсың! (Алайда,дегенмен...) 4-тапсырма. Қабілетті оқушыға берілетін тапсырма.Жеке жұмыс. «Жұлдыздар мен аңыздар» тақырыбында эссе жазады.. Жазылым.
Дескриптор 1.Тақырыпты аша алады. 2.Негізгі ақпарат көзін қолдана алады. 3.Уақытты тиімді пайдалана алады.
Кері байланыс. Кері байланыс. Оқушылар тарапынан «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы жүзеге асады.
Балалар сабақ мақсатына жеттік пе?Алдыға қойған мақсаттарымыз орындалды ма ?
Кері байланыс. Дескрипторға сүйене отырып мадақтай отырып бағыттаймын. Өте жақсы! Жарайсың! (Алайда,дегенмен...) |
Плакаттар,маркер
Қима қағаздар
АКТ мен жұмыс
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы (5минут)
3минут
2минут
|
Кері байланыс. «Интервью» әдісі
Интервью әдісі- арқылы оқушының сабақ тақырыбы туралы нені түсінгендігін,пікірін білуге болады.Мұнда сұрақтар алдын- ала дайындалып,сұхбаттасушыларға таратылады.Олардың жауаптары оқу/оқыту процесінің деңгейін анықтап,оған өзгерістер енгізуге мүмкіндік береді.
Оқушыдан интервью алу парағы
Үйге тапсырма:
1-тапсырма.«Қиял әлемі» тақырыбында пайымдамалық мәтін құрап жаз. Дескриптор: 1. Аңыздарға сүйене отырып жаза алады. 2.Қиял әлеміне ойша саяхат жасай алады.
2-тапсырма.Дереккөздерден аспан денелеріне қатысты ырым және тыйым сөздерді тауып жаз. Дескриптор: 1. Дереккөздерді пайдалана алады. 2.Тақырыптан ауытқымайды.
|
Асхат Әлимов «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» Оқу құралы 186-бетте
микрофон.
Қазақ тілі оқулығы 5-сынып «Көкжиек-Горизонт» 2017жыл баспасы 162-бет
|
||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға берілетін тапсырма.Жеке жұмыс. «Жұлдыздар мен аңыздар» тақырыбында эссе жазады.. Жазылым.
Ерекше назар аударуды қажет ететін оқушыға берілетін тапсырма.Жеке жұмыс.АКТ-ны қолданады. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы тыңдалған материал бойынша сөздерді мағынасына қарай бір-бірімен сәйкестендіреді.
|
Бағалау –оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Мұғалім тарапынан қолпаштау бағытындағы кері байланысты беремін. Жарайсыңдар! Керемет! Тамаша! - деп қолпаштап отырамын. Оқушылар дескрипторға сүйене отырып бір-біріне кері байланыс беріп бағалайды. |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс. Оқушы АКТмен жұмыс жасайды. Құндылықтарда Еңбек және шығармашылық. |
||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған Саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар Сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма Қандай өзгеріс Енгіздім және неге? пайдаландым? Жоспарыма Қандай өзгеріс Енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1:
2:
|
Тексерілді Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: |
Бағалау парағы
А ты-жөні критерий |
Өзіндік пікірлер келтіруі |
Сұрақтарға жауап беруі |
Топ жұмысына араласуы |
Белсенді түрде тыңдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен
Сабақтың тақырыбы: Жұлдыздар мен аңыздар
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:
Халхабай Амангүл Қуатқызы