Пәні: | Өзін-өзі тану |
Сыныбы: | 2 |
Уақыты: |
|
Сабақтың тақырыбы: | Жүрек жылуы |
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:А)ақпараттықБ)коммуникативтікВ)проблеманы шешу | «Қайырымдылық», «мейірімділік» адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
-мейірімділік,қайырымдылық туралы түсініктерін кеңейту;-қамқорлық жасауға жетелеу;-мейірімділікке тәрбиелеу; |
Сабақтың түрі: | Жаңа материалды түсіндіру |
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: | Түсіндіре отырып оза оқыту технологиясы |
Сабақтың әдісі: | Түсіндірмелі-иллюстративті,көрнекілік,практикалық |
Пәнаралық байланыс: | Ана тілі,музыка,дүниетану |
Көрнекі құралдар: | Үнтаспа,тауық пен балапандардың суреті,дәптер,оқулық |
|
Сабақтың барысы: | Мұғалім әрекеті | Оқушының әрекеті | Күтілетін нәтиже |
I Ұйымдастыру бөлімі: | Шаттық шеңбері Ж.Әділжанқызы Жан-жағына нұр шашыпАрайлап жарқын таң атса,Жер бетінде жайқалып,Көгеріп өссе көк майса,Жүрегім жыли бастайды.Оралғанда сапарданАлдымнан жақын жан шықса,Кездескенде достарымҚұшағын маған кең ашса,Жүрегім жыли бастайды. | Балалар шеңбер құрады.Бір-бірімен сәлемдесіп,мұғаліммен бірге Ж.Әділжанқызының өлеңін қосылып айтады. | Оқушылар үлкен достық шеңберіне қабылданғанын түсінеді,өзіне сенімі артып және өзгелердің де сеніміне ие болады. |
II Жаңа материалға кіріспе: | Әңгімелесу-Үлкендер еркелеткенде қандай күйде боласыңдар?-Жақсы көретін адамдарға қандай тілек айтқың келеді?-Басқаларға жақсылық жасаған кездерің болды ма? | Балалардың жауаптары:Адамдардың жүректері мейірімге, қайырымға,махаббатқа,жылы сезімге толы екенін және жақсылықтың бәрі жүректен шығады. | Оқушылардың арасында жақсы қарым-қатынас орнату. |
III Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды түсіндіру | Мәтінмен жұмыс « Жәй ғана әжей» В.Осеева-Сендердің осындай оқиғаға кездесулерің мүмкін бе?-Бұл оқиғадан не үйреңдің?-Абзал мен Айнұрдың ой-пікірлері туралы не айтасыңдар? ДәйексөзМұғалім тақтаға «Табиғаттағы барлық жылу-күннен,Өмірдегі барлық жылу-адамнан» М.Пришвин | Балалардың жауаптары:
Абзал қайырымды,қамқор жан.Кез-келген адамға қол ұшын беріп,алғысқа бөленеді және Айнұрда кішіпейіл адам.
Қайырымдылық жасағанда көңілің көтеріп,жаның жай тауып,қуанасың,сол адамды қуантасың.Әрбір адамның жүрегінде сондай жылуы болса,бір-біріне қайырымдылық жасап жатса,әлемдегі адамдардың барлығы қуанышта,бақытта өмір сүреді.
|
Оқушылардың тіл байлығын,жадын,ой қиялын жетілдіру.
Оқушылардың оқу материалын эмоцианалды бейнелі тұрғыдан қабылдауға олардың танымдық белсенділігін ынтасын арттыруға ықпалын тигізеді. |
| ТапсырмаМұғалім балалардың жақсы көретін адамдары туралы әңгімелеп,айтып беруге тапсырма береді Жағдаятты талдауМұғалім оқулықта берілген суреттерге қарап,жағдаяттарды шешуді ұсынады.1.Сен бір құшақ газет-журнал көтеріп келе жатқан пошташыға кездестің...2.Сен аулаға ролик тебуге шықтың,ал досыңның ролигі жоқ...3.Анаң ас пісіріп жатыр,ал інің мазасызданып кетті... |
Оқушылар отбасы, туған-туысы,тәрбиешісі,т.б жақсы көретін адамдары туралы ойларын ортаға шығып жария етеді.
Балалар өз шешімдерін жария етеді және жағдаятты топпен,жекелей орындады |
Әр баланың өмірде өз орны ерекше екенін, оларды да жақсы көретін адамдардың бар екенін ұғындырады.
|
IY Жаңа сабақты бекіту | Дәптермен жұмысМұғалім дәптерде орындау үшін төмендегі үлгіде тапсырма береді:-Жүрегіңнен шыққан мейірімділік,жан ашырлық,жан жылуы кімдерге,нелерге арналатынын суретке қарап,бос торкөздерге жазыңдар. |
Мейірімді адам өзге адамға,туған-туысқандарына,табиғатқа деген жанашырлық сезімін,қамқорлығын көрсетуге дайын тұрады. |
Өз бетімен жұмыстануға мүмкіндік береді. |
Y Қорытынды | Жүректен жүреккеСабақ соңында өздерінің жүрек түкпіріндегі жылы сезімдеріне ризашылықтарын білдіреді.
Осымен бүгінгі сабағымыз аяқталды. -Сау болыңыздар! |
Оқушылар оң қолдарымен жүрек тұсын ұстап кезегімен мынадай сөйлемдер айтады:-Менің қайырымды жүрегіме рақмет!-Менің мейірімді жүрегіме рақмет!-Менің жылы жүрегіме рақмет!-Менің жүрегімнің адамдарды жақсы көргеніне рақмет!-Менің жүрегімдегі жақсы көру сезіміне рақмет!-Менің жүрегімнің қуана білетініне рақмет!-Менің жүрегімнің жанашырлығына рақмет!..-Сау болыңыз! |
Бір-бірлеріне жақсы тілектер айтып бүкіл сынып ұжымының көңіл-күйін көтерді. |