Материалдар / Сабақ жоспары "Жүрек жылуы" 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Жүрек жылуы" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін өзі тану мұғалімдеріне 2 сыныпқа күнтізбелік жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
482
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:Өзін-өзі тану
Сыныбы:2
Уақыты:

Сабақтың тақырыбы:Жүрек жылуы
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:А)ақпараттықБ)коммуникативтікВ)проблеманы шешу«Қайырымдылық», «мейірімділік» адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.



-мейірімділік,қайырымдылық туралы түсініктерін кеңейту;-қамқорлық жасауға жетелеу;-мейірімділікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі:Жаңа материалды түсіндіру
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:Түсіндіре отырып оза оқыту технологиясы
Сабақтың әдісі:Түсіндірмелі-иллюстративті,көрнекілік,практикалық
Пәнаралық байланыс:Ана тілі,музыка,дүниетану
Көрнекі құралдар:Үнтаспа,тауық пен балапандардың суреті,дәптер,оқулық

Сабақтың барысы: Мұғалім әрекетіОқушының әрекетіКүтілетін нәтиже
I Ұйымдастыру бөлімі: Шаттық шеңбері Ж.Әділжанқызы Жан-жағына нұр шашыпАрайлап жарқын таң атса,Жер бетінде жайқалып,Көгеріп өссе көк майса,Жүрегім жыли бастайды.Оралғанда сапарданАлдымнан жақын жан шықса,Кездескенде достарымҚұшағын маған кең ашса,Жүрегім жыли бастайды. Балалар шеңбер құрады.Бір-бірімен сәлемдесіп,мұғаліммен бірге Ж.Әділжанқызының өлеңін қосылып айтады.Оқушылар үлкен достық шеңберіне қабылданғанын түсінеді,өзіне сенімі артып және өзгелердің де сеніміне ие болады.
II Жаңа материалға кіріспе: Әңгімелесу-Үлкендер еркелеткенде қандай күйде боласыңдар?-Жақсы көретін адамдарға қандай тілек айтқың келеді?-Басқаларға жақсылық жасаған кездерің болды ма?Балалардың жауаптары:Адамдардың жүректері мейірімге, қайырымға,махаббатқа,жылы сезімге толы екенін және жақсылықтың бәрі жүректен шығады.Оқушылардың арасында жақсы қарым-қатынас орнату.
III Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды түсіндіру Мәтінмен жұмыс « Жәй ғана әжей» В.Осеева-Сендердің осындай оқиғаға кездесулерің мүмкін бе?-Бұл оқиғадан не үйреңдің?-Абзал мен Айнұрдың ой-пікірлері туралы не айтасыңдар? ДәйексөзМұғалім тақтаға «Табиғаттағы барлық жылу-күннен,Өмірдегі барлық жылу-адамнан» М.ПришвинБалалардың жауаптары:



Абзал қайырымды,қамқор жан.Кез-келген адамға қол ұшын беріп,алғысқа бөленеді және Айнұрда кішіпейіл адам.





Қайырымдылық жасағанда көңілің көтеріп,жаның жай тауып,қуанасың,сол адамды қуантасың.Әрбір адамның жүрегінде сондай жылуы болса,бір-біріне қайырымдылық жасап жатса,әлемдегі адамдардың барлығы қуанышта,бақытта өмір сүреді.



Оқушылардың тіл байлығын,жадын,ой қиялын жетілдіру.









Оқушылардың оқу материалын эмоцианалды бейнелі тұрғыдан қабылдауға олардың танымдық белсенділігін ынтасын арттыруға ықпалын тигізеді.


ТапсырмаМұғалім балалардың жақсы көретін адамдары туралы әңгімелеп,айтып беруге тапсырма береді Жағдаятты талдауМұғалім оқулықта берілген суреттерге қарап,жағдаяттарды шешуді ұсынады.1.Сен бір құшақ газет-журнал көтеріп келе жатқан пошташыға кездестің...2.Сен аулаға ролик тебуге шықтың,ал досыңның ролигі жоқ...3.Анаң ас пісіріп жатыр,ал інің мазасызданып кетті...

Оқушылар отбасы, туған-туысы,тәрбиешісі,т.б жақсы көретін адамдары туралы ойларын ортаға шығып жария етеді.





Балалар өз шешімдерін жария етеді және жағдаятты топпен,жекелей орындады


Әр баланың өмірде өз орны ерекше екенін, оларды да жақсы көретін адамдардың бар екенін ұғындырады.



IY Жаңа сабақты бекіту Дәптермен жұмысМұғалім дәптерде орындау үшін төмендегі үлгіде тапсырма береді:-Жүрегіңнен шыққан мейірімділік,жан ашырлық,жан жылуы кімдерге,нелерге арналатынын суретке қарап,бос торкөздерге жазыңдар.





Мейірімді адам өзге адамға,туған-туысқандарына,табиғатқа деген жанашырлық сезімін,қамқорлығын көрсетуге дайын тұрады.






Өз бетімен жұмыстануға мүмкіндік береді.
Y Қорытынды Жүректен жүреккеСабақ соңында өздерінің жүрек түкпіріндегі жылы сезімдеріне ризашылықтарын білдіреді.















Осымен бүгінгі сабағымыз аяқталды. -Сау болыңыздар!


Оқушылар оң қолдарымен жүрек тұсын ұстап кезегімен мынадай сөйлемдер айтады:-Менің қайырымды жүрегіме рақмет!-Менің мейірімді жүрегіме рақмет!-Менің жылы жүрегіме рақмет!-Менің жүрегімнің адамдарды жақсы көргеніне рақмет!-Менің жүрегімдегі жақсы көру сезіміне рақмет!-Менің жүрегімнің қуана білетініне рақмет!-Менің жүрегімнің жанашырлығына рақмет!..-Сау болыңыз!


Бір-бірлеріне жақсы тілектер айтып бүкіл сынып ұжымының көңіл-күйін көтерді.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!