Сәлеметсіздер ме құрметті
оқушылар! Бүгінгі сабақта бірлесе жұмыс істеп, жетістікке жетеміз
және өздеріңе керекті мағлұматтар аласыздар деген сеніммен сабақты
бастайық! Қазір сіздер көтеріңкі көңіл орнату үшін жылдам , әрі тез
берілген сұрақтарға шеңбер бойымен жауап
береміз
«Ішкі-сыртқы шеңберлер»
әдісі арқылы алдағы сабақты еске
түсіру
Мақсаты: жалпы қатысушылар
тосыннан қойылған сұраққа жылдам жауап беруге және сұрақ қоюға
үйренеді. Шарты: ішкі және сыртқы шеңбер бойымен тұрып, сыртқы
шеңбер бойында тұрған қатысушылар өткен сабаққа байланысты сұрақтар
қояды. Кейін орын ауыстырып, ішкі шеңбердегі қатысушы сырттағы
сыныптастарына сұрақтар қояды. Яғни сыртқы шеңбердегі оқушылар
зат не, құбы лыстарды атайды, ал ішкі шеңбердегі оқушы сол затқа,
не құбылысқа тән түстерді айтады.
Мысалы:
Сыртқы шеңбердегі
оқушы:
-аспан
Ішкі шеңбердегі
оқушы:
-көк
т.б
Енді топқа бөлініп аламыз.
Топқа бөлінбестен бұрын мен сіздерді түстер әлеміне бір шолу
жасатқым келіп тұрғаны. Ол үшін сіздер өздеріңізге ұнаған түрлі-
түсті фишкаларды таңдап
аласыздар.
Мына фишкаларды таңдаңыздар
.
Топқа бөлінудің әдістері өте
көп, солардың ішінде мен сіздерді осы таңдаған түстеріңіз бойынша
топтастырғым келіп отыр. Сонымен топтарға
1 топ- «Жылы
түстер» тобына
т
аңдағандар;
2 топ-« суық түстер»
тобына
т
аңдағандар;
3 топ-«Ауа-райы»
тобына
т
аңдағандар
4 топ-«Жыл мезгілдері»
тобына
таңдағандар
бірігіңіздер.
Сонымен әр топ мүшелеріне
психологиялық жақсы қасиеттерін айтып өтемін. Ал енді әр топқа
жиналғандар туралы қысқаша қасиеттерін айтып
өтемін.
Егер
нөмірі
1 - таңдасаңыз, бұл
түс адамның энергияға толы екенін
көрсетеді. көңілді жүруді және үнемі
бірінші болуды қалайсыз.
2 -
таңдасаңыз,жеңілдік пен қуанышты, сабырсыздықты, нұр
сәулені білдіреді. Қуаныштың, күн шапағатының нышаны. Сары түс
адамды болашаққа бағыттайды, жаңалыққа талпындырады, заманауилыққа,
дамушылыққа құштар етеді.
Таңдауыңыз
3 - түссе, ақылды да қызықты
адамсыз. Сізбен әңгіме айту сондай жағымды, себебі кез келген
тақырыпты ары қарай өрбіте аласыз.
4 - жан тыныштығын, молшылықты, татулықты
білдіреді. Көк түс ұнайтын
болса, .демек үнемі бәрінен
жақсы болуға ұмтыласыз.
ҚБ/ Бүгінгі сабақта әр
тапсырма бойынша жақсы жауап берген оқушыларға сол тапсырмаға
байланысты мына төмендегі суретті
№1
тапсырма
а)Түстердің атауын білсеңдер
үш тілде атап көрейікші?
ә)Мына суреттегі сураққа жауап
беріп көрейікші. Түстерді неліктен жылы ,не болмаса суық түстер деп
бөлеміз?
Дескриптор:
-Суреттермен жұмыс
жасайды;
-Түстерді ажырата
алады;
-Олардың белгілі бір затпен
немесе құбылыспен байланысты екенін
біледі;
-Ойларын ортаға
салады.
ҚБ/ Суретпен жұмыс жасап,
түстерді анық ажыратып,олардың белгілі бір затпен немесе құбылыспен
байланысты екенін дәлелдеп,өз ойын еркін білдірген оқушыларды күн
суретімен бағалаймын.
Оқушылардың ойларын тыңдап,
өздеріне түстерді неліктен жылы және суық түстер деп бөлетінін
қорытындылатымын.
Мұғалім
: Әрбір түс белгілі бір
затпен немесе құбылыспен байланысты екендігіне мысал
келтіремін.Мысалы: оқушыларға сары, қызыл және қызғылт сары түсті
нені еске түсіреді деп сұраймын
күн
от,
алау
Құм
Жылы, шуақты күнді, алау,
ыстық жерлерді міне өздерің көріп отырғандай, жылы, ыстық заттарды
еске салады. Сондықтан суретшілер бұл түстерді жылы түстер деп
атайды.
Ал енді жылыға қарама-қарсы
қандай сөз екенін сұраймын. Оқушылардың жауаптарын тыңдып,ойларын
тиянақтаймын.
Ал мына суретте қандай түстер
көбірек қолданылған?
Қыс
Қар
мұз
Оқушыларға көк, , ашық көк
және көгілдір түстердің суық түстер деп аталатынын
айтамын.
|