Сабақ жоспары "Кел, танысайық!" 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Кел, танысайық!" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары орыс тілінде оқитын оқушыларға арналған. Таныстыру түрлерін қайталай отырып, қазақ тіліне тән дыбыстарды анық айтуға талпынады. Өзгеге сұрақ қоя отырып, өзі туралы айта алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән аты: Қазақ тілі

Сыныбы: 3 «Б»

Күні: 5.09.17

1-сабақ.

Сабақтың тақырыбы: Кел, танысайық!

Жалпы мақсаты: Оқушыларға қазақ тілінде танысу түрлерін қайта-қайта қайталата отырып, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

Таныстыру түрлерін қайталай отырып, қазақ тіліне тән дыбыстарды анық айтуға талпынады. Өзгеге сұрақ қоя отырып, өзі туралы айта алады.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, сөйлеу, диалог, АҚТ

Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кестелер, карточкалар

Сабақтың барысы:

I.Ұйымдастыру кезеңі. Сергіту сәті: «Қызыл өрік»

II. Модульдің құрамын түсіндіру.

III. Сабақтың мақсатын, барысын түсіндіру.

IV. Жаңа сабақ.

1. Сәлемдесу түрлерін оқушыларға қайталату. Осы мақсатта 1-тапсырманы орындату.

1-тапсырма. Суретке қара. Асқар қалай амандасады? Қалай қошатасады?

Сәлем, Арман!

Сәлеметсіз бе, мұғалім!

Сәлем, Галия»

Сау болыңыз мұғалім!

Сау бол Арман!

Сәлеметсіз бе, әже!

Сәлеметсіз бе, ата!

2. «Айтылым» әрекетін оқушының меңгеруі үшін «Сенің атың кім?», «Бұл кім?» сұрағына дұрыс жауап беруді үйрету. Оқушыларды жүйелі түрде сөйлеуге баулу.

1-тапсырма. Суретке қара. Үлгі бойынша сөйлес.

-Сенің атың кім?

-Менің атым – Саша

2-тапсырма.Сұраққа жауап бер. Бұл кім?

Үлгі: Бұл кім?

Бұл – ата.

3. Сергіту сәті: «Қызыл өрік»

4. «Оқылым» әрекетін іске асыру мақсатында 4,5-тапсырма, «Бұл кім?» сұраққа жауап беретін айтылымды мұғалім оқып береді. Оқушылар дыбыс жүйесінің заңдылықтарын сақтап оқуы тиіс.

5. Оқушыларға сандарды меңгерту үшін: Кезек-кезек санату. Айтылуына көп мән бергізу.

1-бір, 2-екі, 3-үш, 4-төрт, 5-бес, 6-алты, 7-жеті, 8-сегіз, 9-тоғыз, 10-он.

V. Сабақты қорытындылау. Жаңа сабақты бекіту.

а) сұрақ- жауап алу;

ә) Жаңа сөздерді сұрау;

б) Жаңа сөздермен сөз тіркестерін қайталату.

Бағалау: Сабаққа қатысуларына қарап бағалаймын. Мадақтау, қолпаштау арқылы бағалау.

Рефлексия: Балалар, сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?

Бүгінгі сабақ несімен ұнады?

V.Үйге тапсырма: 4-6 беттегі тапсырмаларды оқу.

Сөздерді жаттау.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.12.2017
664
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі