Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

    Мектеп: Ақкөлжалпы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Кисимова Р.Т

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Кіріктірілген функциялар



    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдау.

    Сабақтың мақсаттары

    • Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану;

    • Есептерді шешуде статистикалық, қаржылық функцияларын пайдалану;

    • Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды өмірмен байланыстыру.

    Бағалау критерийі

    • Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолданады;

    • Есептерді шешуде статистикалық, қаржылық функцияларын пайдаланады;

    - Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды өмірмен байланыстырады .

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    Кіріктірілген функция - Встроенные функции - Built Functions

    Функция шебері – Мастер функции - Function Wizard

    Статистикалық функциялар – Статистические функции - Statisticalfunctions

    Диалог құруға /жазылымға топтамасы:қажетті сөздер

    «Кіріктірілген функциялар» ұғымын қалай түсінесіздер?

    Кіріктірілген функцияның қандай принцип бойынша жұмыс жасайды?

    Кіріктірілген функцияны қалай қоюға болады?

    Кірікткрілген функцияларға қандай категориялар енеді?

    Құндылықтарға баулу

    Ұжымдық жұмыста жауапкершілікке, белсенділікке, жоғары жетістіктерге қол жеткізуге, өмір бойы білім алуға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, орыстілі, ағылшын.

    Алдыңғы білім


    Электронды кесте элементтерін пішімдейді, деректердің типін жүктейді, шартты форматтауды қолдана алады, диаграммалар құрады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут





    Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу

    Психологиялық дайындық

    «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі....»

    Топқа бөлу. Еxcel бағдарламасының формулалары арқылы «Статистикалық функциялар», «Қаржылық функциялар».


    Қағаз қиындылары




    4 минут


    (ҰЖ) «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі

    Мақсаты: Тақырып бойынша жаңа терминдерге ойларын жинақтау, ауызшаа кері байланыс беру.

    Қайда?Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?

    Қалай?Өз тәжірибеңізбен осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?

    Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?

    Әдіс - тәсілдер қоймасы


    Сабақтың ортасы

    5 минут


    (Т) «Веер» әдісі

    Мақсаты: Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беру.

    Дескриптор

    Функциялардың категорияларын топтастырады

    Функцияларын анықтайды

    ҚБ. Бірін-бірі бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»


    Әдіс - тәсілдер қоймасы


    3 минут

    (Т) «Жалғасын тап» әдісі

    Мақсаты: Оқушыны жылдам ой қорытуға баулу

    • СРЗНАЧ ( ) функциясы...

    • МИН ( ) функциясы...

    • МАКС ( ) функциясы...

    • ЕСЛИ ( ) функциясы...

    • Функция ....

    • Функцияны табуляциялау...


    Дескриптор

    Функция анықтамасын табады

    ҚБ. Өзара бір-бірін бағалау. «Бутерброд» әдісі


    Оқулық Информатика 8 сынып

    «Арман ПВ»

    Г .И. Салғараева, А.А.Бекежанова, Ж.Б. Базаева

    5 минут


























    5 минут

    Сараланған тапсырмалар

    «Білім баспалдағы» әдісі

    Мақсаты: Оқушының жеке қажеттілігіне сәйкес

    1 тапсырма. теориалық білімдерін практикада ұштастыру.

    (Ж) Оқушылардың сынақты тапсыру нәтижесінің кестесі. Сынып оқушыларының нәтижелерін келесі графалар арқылы кестеге енгізіндер: Аты-жөні; Сынақ; Емтихан. С2 ұяшығына ЕСЛИ ( ) функциясын құрыңдар және толтыру маркерінің көмегімен көшіріңдер.


    Дескриптор


    Кестеге мәліметтер енгізеді

    ЕСЛИ функциясын құрады

    Толтыру маркерін қолданады

    Сынақ тапсыру кестесін толтырады






    ҚБ: Өз-өзін бағалау. «ПОПС формуласы» әдісі



    2 тапсырма

    (Ж) Үлгерімді талдау үшін құрыңдар. Оқушы 5 балл «өте жақсы», 4-«жақсы», 3-«қанағаттанарлық» бағаларын алды. С5 ұяшығына ЕСЛИ «кіріктірілген» шартын құрыңдар және оны басқа ұяшықтарға көшіңдер






    Дескриптор

    Шарт құрады

    Басқа ұяшықтарға көшіреді

    Үлгерімді талдайды

    ҚБ. Мұғалім бағалайды. «Температураны өлшеу» әдісі


    Оқулық Информатика 8 сынып

    «Атамұра» С.Т.Мухамбетжанова

    А.С.Тен




















    Оқулық Информатика 8 сынып

    «Атамұра» С.Т.Мухамбетжанова А.С.Тен


    5 минут

    3 тапсырма.

    (Ж) «Жұмсақ жиhазға тапсырыс» кестесі берілген. БАРЛЫҒЫ тақырыптар бағанында есептеулер жүргізіңіз. Тапсырыстың ең кіші, ең үлкен және орташа бағасын анықтандар











    Дескриптор

    Есепетеулер жүргізеді

    Барлығы бағанын толтырады

    Бағаларын анықтайды

    ҚБ: Өз-өзін бағалайды. «Табыс ағашы» әдісі

    Оқулық Информатика 8 сынып

    «Атамұра» С.Т.Мухамбетжанова А.С.Тен


    5 минут

    (ҰЖ) «Серпілген сауал» әдісі

    Мақсаты: Тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға, ойын ашық білдірулеріне дағдыландыру.

    «Кіріктірілген функциялар» ұғымын қалай түсінесіздер?

    Кіріктірілген функцияның қандай принцип бойынша жұмыс жасайды?

    Кіріктірілген функцияны қалай қоюға болады?

    Кірікткрілген функцияларға қандай категориялар енеді?

    ЕСЛИ ( ) логикалық функциясының синтаксисі қандай?

    Кірікткрілген ЕСЛИ ( ) функциясы нені білдіреді?

    Функцияны табуляциялау қалай жүргізіледі?

    Дескриптор

    Кіріктірілген функциялардың анықтамасын түсінеді

    Функцияларды талдайды

    ҚБ. Бірін-бірі бағалау. «Үш шапалақ» әдісі

    Әдіс - тәсілдер қоймасы


    Сабақтың соңы

    5 минут

    «Жетістік баспалдағы»

    Өте жақсы түсіндім

    Жақсы түсіндім

    Түсіндім

    Аздап түсіндім

    Түсінбедім__________________________



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?

    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау



    Саралаутапсырмалардыіріктеуді, белгілібіроқушыданкүтілетіннәтижені, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы).

    Уақыттытиімдіпайдаланаотырып, саралауды сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолдануғаболады.

    Бұл бөлімдеоқушылардыңсабақкезіндененіүйренгендерінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдердіжазыңыз.



    Денсаулықсақтаутехнологиялары.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кисимова Римма Тлеугалиевна
    27 Шілде 2020
    2134
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары "Кіріктірілген функциялар" 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары "Кіріктірілген функциялар" 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мектеп мұғалімдеріне көмегі тиер деген ойдамын
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

    Мектеп: Ақкөлжалпы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Кисимова Р.Т

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Кіріктірілген функциялар



    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдау.

    Сабақтың мақсаттары

    • Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану;

    • Есептерді шешуде статистикалық, қаржылық функцияларын пайдалану;

    • Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды өмірмен байланыстыру.

    Бағалау критерийі

    • Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолданады;

    • Есептерді шешуде статистикалық, қаржылық функцияларын пайдаланады;

    - Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды өмірмен байланыстырады .

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика және терминология:

    Кіріктірілген функция - Встроенные функции - Built Functions

    Функция шебері – Мастер функции - Function Wizard

    Статистикалық функциялар – Статистические функции - Statisticalfunctions

    Диалог құруға /жазылымға топтамасы:қажетті сөздер

    «Кіріктірілген функциялар» ұғымын қалай түсінесіздер?

    Кіріктірілген функцияның қандай принцип бойынша жұмыс жасайды?

    Кіріктірілген функцияны қалай қоюға болады?

    Кірікткрілген функцияларға қандай категориялар енеді?

    Құндылықтарға баулу

    Ұжымдық жұмыста жауапкершілікке, белсенділікке, жоғары жетістіктерге қол жеткізуге, өмір бойы білім алуға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Математика, орыстілі, ағылшын.

    Алдыңғы білім


    Электронды кесте элементтерін пішімдейді, деректердің типін жүктейді, шартты форматтауды қолдана алады, диаграммалар құрады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут





    Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу

    Психологиялық дайындық

    «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі....»

    Топқа бөлу. Еxcel бағдарламасының формулалары арқылы «Статистикалық функциялар», «Қаржылық функциялар».


    Қағаз қиындылары




    4 минут


    (ҰЖ) «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі

    Мақсаты: Тақырып бойынша жаңа терминдерге ойларын жинақтау, ауызшаа кері байланыс беру.

    Қайда?Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?

    Қалай?Өз тәжірибеңізбен осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?

    Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?

    Әдіс - тәсілдер қоймасы


    Сабақтың ортасы

    5 минут


    (Т) «Веер» әдісі

    Мақсаты: Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беру.

    Дескриптор

    Функциялардың категорияларын топтастырады

    Функцияларын анықтайды

    ҚБ. Бірін-бірі бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»


    Әдіс - тәсілдер қоймасы


    3 минут

    (Т) «Жалғасын тап» әдісі

    Мақсаты: Оқушыны жылдам ой қорытуға баулу

    • СРЗНАЧ ( ) функциясы...

    • МИН ( ) функциясы...

    • МАКС ( ) функциясы...

    • ЕСЛИ ( ) функциясы...

    • Функция ....

    • Функцияны табуляциялау...


    Дескриптор

    Функция анықтамасын табады

    ҚБ. Өзара бір-бірін бағалау. «Бутерброд» әдісі


    Оқулық Информатика 8 сынып

    «Арман ПВ»

    Г .И. Салғараева, А.А.Бекежанова, Ж.Б. Базаева

    5 минут


























    5 минут

    Сараланған тапсырмалар

    «Білім баспалдағы» әдісі

    Мақсаты: Оқушының жеке қажеттілігіне сәйкес

    1 тапсырма. теориалық білімдерін практикада ұштастыру.

    (Ж) Оқушылардың сынақты тапсыру нәтижесінің кестесі. Сынып оқушыларының нәтижелерін келесі графалар арқылы кестеге енгізіндер: Аты-жөні; Сынақ; Емтихан. С2 ұяшығына ЕСЛИ ( ) функциясын құрыңдар және толтыру маркерінің көмегімен көшіріңдер.


    Дескриптор


    Кестеге мәліметтер енгізеді

    ЕСЛИ функциясын құрады

    Толтыру маркерін қолданады

    Сынақ тапсыру кестесін толтырады






    ҚБ: Өз-өзін бағалау. «ПОПС формуласы» әдісі



    2 тапсырма

    (Ж) Үлгерімді талдау үшін құрыңдар. Оқушы 5 балл «өте жақсы», 4-«жақсы», 3-«қанағаттанарлық» бағаларын алды. С5 ұяшығына ЕСЛИ «кіріктірілген» шартын құрыңдар және оны басқа ұяшықтарға көшіңдер






    Дескриптор

    Шарт құрады

    Басқа ұяшықтарға көшіреді

    Үлгерімді талдайды

    ҚБ. Мұғалім бағалайды. «Температураны өлшеу» әдісі


    Оқулық Информатика 8 сынып

    «Атамұра» С.Т.Мухамбетжанова

    А.С.Тен




















    Оқулық Информатика 8 сынып

    «Атамұра» С.Т.Мухамбетжанова А.С.Тен


    5 минут

    3 тапсырма.

    (Ж) «Жұмсақ жиhазға тапсырыс» кестесі берілген. БАРЛЫҒЫ тақырыптар бағанында есептеулер жүргізіңіз. Тапсырыстың ең кіші, ең үлкен және орташа бағасын анықтандар











    Дескриптор

    Есепетеулер жүргізеді

    Барлығы бағанын толтырады

    Бағаларын анықтайды

    ҚБ: Өз-өзін бағалайды. «Табыс ағашы» әдісі

    Оқулық Информатика 8 сынып

    «Атамұра» С.Т.Мухамбетжанова А.С.Тен


    5 минут

    (ҰЖ) «Серпілген сауал» әдісі

    Мақсаты: Тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға, ойын ашық білдірулеріне дағдыландыру.

    «Кіріктірілген функциялар» ұғымын қалай түсінесіздер?

    Кіріктірілген функцияның қандай принцип бойынша жұмыс жасайды?

    Кіріктірілген функцияны қалай қоюға болады?

    Кірікткрілген функцияларға қандай категориялар енеді?

    ЕСЛИ ( ) логикалық функциясының синтаксисі қандай?

    Кірікткрілген ЕСЛИ ( ) функциясы нені білдіреді?

    Функцияны табуляциялау қалай жүргізіледі?

    Дескриптор

    Кіріктірілген функциялардың анықтамасын түсінеді

    Функцияларды талдайды

    ҚБ. Бірін-бірі бағалау. «Үш шапалақ» әдісі

    Әдіс - тәсілдер қоймасы


    Сабақтың соңы

    5 минут

    «Жетістік баспалдағы»

    Өте жақсы түсіндім

    Жақсы түсіндім

    Түсіндім

    Аздап түсіндім

    Түсінбедім__________________________



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?

    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау



    Саралаутапсырмалардыіріктеуді, белгілібіроқушыданкүтілетіннәтижені, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы).

    Уақыттытиімдіпайдаланаотырып, саралауды сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолдануғаболады.

    Бұл бөлімдеоқушылардыңсабақкезіндененіүйренгендерінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдердіжазыңыз.



    Денсаулықсақтаутехнологиялары.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 8 сынып
    27.07.2020
    2134
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кисимова Римма Тлеугалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации