|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
Мектеп: Ақкөлжалпы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кисимова Р.Т |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кіріктірілген функциялар |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- Есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды өмірмен байланыстырады . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика және терминология: Кіріктірілген функция - Встроенные функции - Built Functions Функция шебері – Мастер функции - Function Wizard Статистикалық функциялар – Статистические функции - Statisticalfunctions Диалог құруға /жазылымға топтамасы:қажетті сөздер «Кіріктірілген функциялар» ұғымын қалай түсінесіздер? Кіріктірілген функцияның қандай принцип бойынша жұмыс жасайды? Кіріктірілген функцияны қалай қоюға болады? Кірікткрілген функцияларға қандай категориялар енеді? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұжымдық жұмыста жауапкершілікке, белсенділікке, жоғары жетістіктерге қол жеткізуге, өмір бойы білім алуға баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, орыстілі, ағылшын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Электронды кесте элементтерін пішімдейді, деректердің типін жүктейді, шартты форматтауды қолдана алады, диаграммалар құрады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу Психологиялық дайындық «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі....» Топқа бөлу. Еxcel бағдарламасының формулалары арқылы «Статистикалық функциялар», «Қаржылық функциялар». |
Қағаз қиындылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 минут |
(ҰЖ) «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі Мақсаты: Тақырып бойынша жаңа терминдерге ойларын жинақтау, ауызшаа кері байланыс беру. Қайда?Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз? Қалай?Өз тәжірибеңізбен осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба? Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қандай қолданыста болады деп ойлайсыз? |
Әдіс - тәсілдер қоймасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
(Т) «Веер» әдісі Мақсаты: Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс беру.
ҚБ. Бірін-бірі бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»
|
Әдіс - тәсілдер қоймасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 минут |
(Т) «Жалғасын тап» әдісі Мақсаты: Оқушыны жылдам ой қорытуға баулу
ҚБ. Өзара бір-бірін бағалау. «Бутерброд» әдісі
|
Оқулық Информатика 8 сынып «Арман ПВ» Г |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 минут 5 минут |
Сараланған тапсырмалар «Білім баспалдағы» әдісі Мақсаты: Оқушының жеке қажеттілігіне сәйкес 1 тапсырма. теориалық білімдерін практикада ұштастыру. (Ж) Оқушылардың сынақты тапсыру нәтижесінің кестесі. Сынып оқушыларының нәтижелерін келесі графалар арқылы кестеге енгізіндер: Аты-жөні; Сынақ; Емтихан. С2 ұяшығына ЕСЛИ ( ) функциясын құрыңдар және толтыру маркерінің көмегімен көшіріңдер.
ҚБ: Өз-өзін бағалау. «ПОПС формуласы» әдісі 2 тапсырма (Ж) Үлгерімді талдау үшін құрыңдар. Оқушы 5 балл «өте жақсы», 4-«жақсы», 3-«қанағаттанарлық» бағаларын алды. С5 ұяшығына ЕСЛИ «кіріктірілген» шартын құрыңдар және оны басқа ұяшықтарға көшіңдер
|
Оқулық Информатика 8 сынып «Атамұра» С.Т.Мухамбетжанова А.С.Тен
Оқулық Информатика 8 сынып «Атамұра» С.Т.Мухамбетжанова А.С.Тен
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 минут |
3 тапсырма. (Ж) «Жұмсақ жиhазға тапсырыс» кестесі берілген. БАРЛЫҒЫ тақырыптар бағанында есептеулер жүргізіңіз. Тапсырыстың ең кіші, ең үлкен және орташа бағасын анықтандар
ҚБ: Өз-өзін бағалайды. «Табыс ағашы» әдісі |
Оқулық Информатика 8 сынып «Атамұра» С.Т.Мухамбетжанова А.С.Тен
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 минут |
(ҰЖ) «Серпілген сауал» әдісі Мақсаты: Тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға, ойын ашық білдірулеріне дағдыландыру. «Кіріктірілген функциялар» ұғымын қалай түсінесіздер? Кіріктірілген функцияның қандай принцип бойынша жұмыс жасайды? Кіріктірілген функцияны қалай қоюға болады? Кірікткрілген функцияларға қандай категориялар енеді? ЕСЛИ ( ) логикалық функциясының синтаксисі қандай? Кірікткрілген ЕСЛИ ( ) функциясы нені білдіреді? Функцияны табуляциялау қалай жүргізіледі?
ҚБ. Бірін-бірі бағалау. «Үш шапалақ» әдісі |
Әдіс - тәсілдер қоймасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
«Жетістік баспалдағы» Өте жақсы түсіндім Жақсы түсіндім Түсіндім Аздап түсіндім Түсінбедім__________________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралаутапсырмалардыіріктеуді, белгілібіроқушыданкүтілетіннәтижені, оқушығажекеқолдаукөрсетуде, оқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы). Уақыттытиімдіпайдаланаотырып, саралауды сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолдануғаболады. |
Бұл бөлімдеоқушылардыңсабақкезіндененіүйренгендерінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдердіжазыңыз.
|
Денсаулықсақтаутехнологиялары.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Кисимова Римма ТлеугалиевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Сабақ жоспары "Кіріктірілген функциялар" 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сабақ жоспары "Кіріктірілген функциялар" 8 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне көмегі тиер деген ойдамын
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
.И.
Салғараева, А.А.Бекежанова, Ж.Б. Базаева



















