Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары Көкөністерді алғашқы өңдеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Шонжы политехникалық колледжі» МКҚК
Оқу сабағының жоспары №1
|
||||||
Курс 1 |
Топ №103 |
Дата: 13.11.2023 |
|
|||
Модуль атауы: |
КМ 01 Түрлі әдістерді қолдана отырып, азықтарға алғашқы және жылумен аспаздық өңдеу жүргізу. |
|||||
Оқытушының аты-жөні: |
Абилбекова Маржан Абилбекқызы |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Аспаздың жеке бас гигиенасы. Көкөністерді тураудың қарапайым және күрделі түрі. Көкөністерді турауға арналған құралдар. |
|||||
Сабақтың мақсаты:
|
S – Аспаздың жеке бас гигиенасын, көкөністерді тураудың түрлерін меңгеру; M – Көкөністерді турауға арналған құралдарды игеру; A – Алғашқы өңдеуді өңдей отырып,техникалық қауіпсіздік ережесін білу; R – Алғашқы өңдеуді өңдей отырып,техникалық қауіпсіздік ережесін сақтай алады; T – 260 мин ішінде көкөністерді өңдеу,шикізаттарды сорттау,іріктеу және тексеру Алғашқы өңдеуді өңдей отырып,техникалық қауіпсіздік ережесін сақтай алады. |
|||||
Күтілетін нәтиже: |
|
|||||
|
|
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың барысы |
Оқытушының іс - әрекеті |
Білім алушының іс – әрекеті |
Бағалау |
Ресурсы |
||
Ұйымдастыру бөлімі (5- минут) |
Студенттермен сәлемдесу, журнал бойынша түгендеу. Студенттердің сыртқы келбетін бағалау, санитарлық киімнің болуы. |
Кезекшінің есебі студенттер сабаққа дайындығын көрсетеді. |
|
Журнал қалам |
||
Сабақтың басы (40-минут) Білім алушыларды сабаққа дайындау
|
Сабақтың мақсаты, міндеті жайлы түсіндірме. Өндірістік оқыту шеберінің көкөністерді өңдеу туралы мәліметі. Көкөністерді механикалық және аспаздық өңдеу кезектесіп келетін: сұрыптау (іріктеу), жуу, тазалау, турау технологиялық әрекеттерден тұрады.
Көкөністерді механикалық және аспаздық өңдеуден өткізу көкөніс цехында іске асырылады. Көкөністерді механикалық және аспаздық өңдеуден өткеннен кейін дайындалу тағамына байланысты турайды. Тураудың екі түрі бар жай және күрделі. Топқа бөлу. Технологиялық картамен бөлу. (салат рецепті) «Аристократ және Нәзік» топтары Технологиялық карта: Аристократ салаты: 400 гр Нәзік салаты 400 гр Көкөністерді алу арқылы топқа бөліну Аристократ салаты: Қияр 100гр Қызанақ130гр Сары болгар бұрыш 30 гр Қызыл болгар бұрыш 30 гр Аджика 1қас Сұйық май 30 гр Корнишоны 80 гр Көк пияз Кинза Тұз Қара бұрыш Нәзік салаты: Тұздалған саңырауқұлақ 100гр Жұмыртқа 50 гр (2 дана) Қияр 50 гр Сәбіз 50гр Картоп 80 гр Пияз 30 гр Майонез 40гр Тұз Ас көк Қара бұрыш дәміне қарай. Тағам өнімдерін өңдеу үдерістерінің жіктелуі.Өткен тақырыпты бекіту мақсатында «Кубизм» әдісі. Сұрақ:Сорттау,майдалау,араластыру,көпіршіту,тығыздау,мөлшерлеу өңдеудің қай үрдісі? Жауап:Механикалық өңдеу үрдісі. Сұрақ:Етті жұмсартудың ең кең тараған түрі? Жауап:Маринад әдісі. Сұрақ:Гидромеханикалық үрдістер дегеніміз? Жауап:Жуу,ылғалдау,сүзу,тұндыру. Сұрақ:Жартылай фабрикат дегеніміз? Жауап:Аспаздық толық дайындыққа жетпеген,бірақ өңдеудің бірнеше кезеңіннен өткен,әр қарай өңделетін тағамдар мен аспаздық бұйымдар. Сұрақ:Шикі зат дегеніміз? Жауап:Тағам дайындауға арналған өнімдер. Сұрақ:Жылумен өңдеу түрлерін атаңыз? Жауап:Қайнату.қуыру,бұқтыру және ашық отта пісіру. Сұрақ:Дайын аспаздық өнім? Жауап:Жылыту,сыбағалау және әсемдеу сияқты аздаған көмекші өңдеуді қажет ететін аспаздық дайындыққа толық жеткізілген тағамдық өнімдер немесе ас өнімдер жинағы. Сұрақ:Алғашқы өңдеу дегеніміз? Жауап:Азық-түлікті жуып тазарту,ішіндегі жеге келмейтіндеріннен тазарту. Сұрақ:Биохимиялық үрдіс дегеніміз? Жауап:Қышқылдану,ашыту үрдістері жатады. Сұрақ:Тағам дегеніміз? Жауап:Аспаздық дайындыққа дейінгі әр адамға арналған үлестірме әсемдеу жасалған және пайдалануға толықтай жеткізілген тамақтық өнімдер жиынтығы. 2. Миға шабуыл әдісімен жаңа тақырыпты хабарлау. Сабақтың мақсатымен таныстыру 3.Жаңа сабақты түсіндіру.СТО «Қызығушылығын ояту»видеоролик.Топтарға тапсырма көрсетілген видеоролик бойынша 3 сұрақ құру,жауап беру.
|
Білім алушылар аудиторияға қарап, мұқият тыңдып, жазып отыр.
Көкөністерді өңдеу туралы сұрақтарға жауап береді
https://learningapps.org/display?v=pzx5hnykn23
Білім алушылар Кубизм арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді.
Видео арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді.
https://learningapps.org/display?v=p5yb18n2n23 |
|
Экран, проектор, Ноутбук, презентация Видео сабақ- https://www.youtube.com/watch?v=wLNBngZqZIM |
||
Сабақтың ортасы ( 210-минут) |
1.Білім алушыларды тексеру және жұмыстың барысын түсіндіру. Берілген көкөністердің алғашқы өңдеу кезеңін тексеру және салаттың дайындалу барысын қадағалау. 2.Жұмыс барысын тексеру.
3.Жұмыстың барысын дұрыс ұйымдастырылып орындалуын тексеру.
4.Нәтижелі жұмыс орындалуын сұрақтар арқылы тексеру. Сұрақтар: -Жұмыс орнын ұйымдастыру; -Тазалықты тексеру; Фишбоун әдісі арқылы көкөністерді механикалық өңдеуді талқылаңыз, көз-қарасыңызды жеткізіңіз
Дескриптор: - ойларын түсіндереді, қорытынды жасап дәлелдейді |
Білім алушылар өндірістік оқыту шеберін мұқият тыңдап отыр. Білім алушылар қолды санитарлық өңдеуден өткізеді, жұмыс орнын ұйымдастырады; Көкөністер мен керек тағамдарды дайындайды. Көкөністерді турап салатты технологиялық карта арқылы жасап бастады. Қойылған сұрақтарға ауызша жауап береді. Көкөністерді механикалық өңдеуді талқылайды
|
|
Технологиялық карта, пышақ, тақтайша, таразы ыдыс, қасық. |
||
Сабақтың соңы ( 20 - мин) түзету, бағалау. Үй тапсырмасы туралы хабардар ету
|
Қорытынды: Берілген азық-түліктерден салаттар дайындайды және қорғау. Бағалау:Өндірістік оқыту шебері үздік жұмысты анықтайды. Рефлексия: бүгінгі тақырып бойынша кері байланысты "рефлекция Пирамидасы"арқылы кері байланыс беру
|
Қауіпсіздік ережесін сақтау. Технологиялық карта бойынша салаттың жасалу жолы туралы айтып береді. Кері байланыс берді |
|
|