Пәні: қазақ тілі | Мектеп: Ш.Смаханұлы атындағы№44орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Тулендиев Марат ЖанатовичКүні: |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7-бөлім. Көлік және жол белгілері |
|
СЫНЫП: 5«» | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Қазіргі кездегі автокөлік түрлері |
Оқу мақсаттары | 5.1.5.1- тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;5.2.2.1- лексиканың ауызекі сөйлеу мен жазба стильдік айырмашылықтарын мәтін арқылы тану;5.4.3.1 –сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есімнің орнына қолдана білу; |
Сабақ мақсаттары
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: - лексиканың ауызекі сөйлеу мен жазба стильдік айырмашылықтарын мәтін арқылы таниды;Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: сын есімдердің,шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін танып, сын есімді зат есімнің орнына қолдана біледі; Оқушылардың кейбірі орындай алады: өзіндік ой –тұжырымын жазба жұмыстарында еркін білдіре алады; |
Бағалау критерийі | мәтіндегі ауызекі сөйлеу стиліне тән белгілерді анықтайды;сын есімдерді мағынасына қарай ажыратады; ақпараттарды іріктейді; шығармашылық жұмыстар жаза алады;ішінара ізденушілік жұмыстар жүргізеді; |
Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер: көліктер, көлік түрлері, пайда болу тарихы, ат күші, көлік қызметі.Сыныптағы диалог/менің ойымша,бұл пікірге қарсылық білдіремін, болашақтың сұранысы мынандай болуы ықтимал./ |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, «Сұхбат» әдісі, «Интервью»әдісі, «Жарнама»әдісі, «Болжау» стратегиясы, «Сәйкестендіру» , Рефлексия. |
Құндылықтарға баулу | Мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
Пәнаралық байланыс | қазақ әдебиеті , Дүниежүзі тарихы, музыка |
Алдыңғы оқу | Көліктің пайда болу тарихымен танысады |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар
|
|
Басталуы7 минут | І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, тугендеу. Сыныпты әр түрлі машина түстері арқылы топқа бөлу. Әр топ түстердің мағынасын ашу. 1-топ Қызыл көліктер2-топ Сары көліктер3-топ Жасыл көліктерҚызығушылықты ояту.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.5-жаттығу.Жеңіл көлік түрлеріне сипаттама беріп,кестеге жазыңдар. 2. Шығармашылық жұмыстарды қорғау3. Білім алушылар сұрақ қою арқылы бірін – бірі бағалайды.Бағалау. «Сый ақы» әдісі арқылы
|
«Сый ақы» әдісі |
Жаңа білім15 минут
| Білу және түсіну. Мағынаны тану. Сабақ тақырыбын фотоколлаж арқылы болжайды.Білім алушылар сабақтың оқу мақсатымен және бағалау критерийімен танысады.Тыңдалым тапсырмасы. «Қазіргі кездегі автокөліктер» бейнежазбасы (2:02 минут) тыңдалады.Оқылым дағдысы бойынша тапсырма түсіндіріледі, бағалау критерийімен танысады. Топтық тапсырма1-топ. Мәтінді рөлге бөліп оқыңдар. Сұхбатты жалғастырыңдар.Жігіттер, әлемдегі ең күшті көлік қайсы?Меніңше, «Мазерати»Ой,ең күштісі «Геленваген»ғой.Оның басқару жүйелері заманауи.2-топ.Сұрақтарға жауап беріңдер «Интервью» әдісі арқылы. 1.Көліктің тағы қандай түрлерін білесіңдер? 2. Неліктен олардың атаулары қазақ тілінде емес?3. Балаларға қандай кеңес айтар едіңдер?3-топ «Тойота»компаниясының табысы туралы ақпарат жинап, хабарлама,жарнама дайындаңдар. Дискриптор:1-топ- тақырыпқа сай сұхбат мазмұнын дайындайды;2-топ- сұрақтарға дұрыс жауап береді. Өз ойын еркін жеткізіп, жауап береді.3- топ- мәтіндегі негізгі ақпараттарды жинақтап, хабарлама, жарнама дайындайды.Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы | ФотоколлажОӘК материалдары
www.you tube
«Сұхбат» әдісі
«Интервью»әдісі«Жарнама» әдісі
«Бағдаршам» әдісі |
Сергіту сәті2 минут | Караокемен ән айту
| www.you tubeМен озат баламын. |
Ортасы 10 минут
| Қолдану. Сын есімнің шырайларын слайд арқылы түсіндіру.Жазылым негізіндегі тапсырмалар:1-топ3-жаттығу.Сын есімнің салыстырмалы шырай түрін қатыстырып, өздерің білетін екі автокөлікті салыстырыңдар. 2-топСалыстырмалы шырай жасайтын жұрнақтарға сөз тіркестіріп жазыңдар.3-топСалыстырмалы шырай жұрнақтарын сәйкестендір.Дискриптор: 1-топ Салыстырмалы шырай түрін қатыстырып, екі автокөлікті салыстырады.2-топСалыстырмалы шырай жасайтын жұрнақтарға сөз тіркестіріп жазыңдар.3-топ - Сын есімдерді шырай түрінде қолданады,Бағалау. «Басбармақ» әдісі Жазылым соңындағы тапсырма. «Мен қандай елде тұрамын?» эссе жазу.Дискриптор: - Тақырыптың мәнін ашып, өз ойын еркін жеткізе біледі.Бағалау. «Күлімшелер» арқылы | Слайд көрсету
«Салыстыру»әдісі
Таратпа қағаздар
Интерактив тақта
«Басбармақ» әдісі
«Күлімшелер» |
Соңы6 минут Кері байланыс | Мұғалімнің пікірі. Білім алушылардың кері байланысы: «Мен қай жолмен жүремін» әдісі Бүгінгі сабақтан алған әсерім:Өте қызықты болды, көп мәлімет алдым.( түзу жол)Қызықты болды. Бірер сұрағым бар. (қиғаш жол)Маған қиындық тудырды. ( қиылыс жол)
Үйге тапсырма: Сын есімнің салыстырмалы шырай түрін қатыстырып, «Қазіргі кездегі автокөлік түрлері» тақырыбында шағын мәтін жазыңдар.
|
|
Қосымша ақпарат: | «Менің қиялымдағы болашақтың көлігі» тақырыбында сурет салу |
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? |
|
|
РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін білім алушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен? |
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|
|