Материалдар / сабақ жоспары Көлік және жол белгілері 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

сабақ жоспары Көлік және жол белгілері 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал қазақ тілі пәнінің мұғалімдеріне керек. Сабақ жоспарын жасауға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
2182
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: қазақ тіліМектеп: Ш.Смаханұлы атындағы№44орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Тулендиев Марат ЖанатовичКүні:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7-бөлім. Көлік және жол белгілері

СЫНЫП: 5«»Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбыҚазіргі кездегі автокөлік түрлері
Оқу мақсаттары5.1.5.1- тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;5.2.2.1- лексиканың ауызекі сөйлеу мен жазба стильдік айырмашылықтарын мәтін арқылы тану;5.4.3.1 –сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есімнің орнына қолдана білу;
Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: - лексиканың ауызекі сөйлеу мен жазба стильдік айырмашылықтарын мәтін арқылы таниды;Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: сын есімдердің,шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін танып, сын есімді зат есімнің орнына қолдана біледі; Оқушылардың кейбірі орындай алады: өзіндік ой –тұжырымын жазба жұмыстарында еркін білдіре алады;
Бағалау критерийі
  • мәтіндегі ауызекі сөйлеу стиліне тән белгілерді анықтайды;
  • сын есімдерді мағынасына қарай ажыратады;
  • ақпараттарды іріктейді;
  • шығармашылық жұмыстар жаза алады;
  • ішінара ізденушілік жұмыстар жүргізеді;
  • Тілдік мақсат Негізгі сөздер мен тіркестер: көліктер, көлік түрлері, пайда болу тарихы, ат күші, көлік қызметі.Сыныптағы диалог/менің ойымша,бұл пікірге қарсылық білдіремін, болашақтың сұранысы мынандай болуы ықтимал./
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, «Сұхбат» әдісі, «Интервью»әдісі, «Жарнама»әдісі, «Болжау» стратегиясы, «Сәйкестендіру» , Рефлексия.
    Құндылықтарға баулуМәдениет пен тілдің біртұтастығы
    Пәнаралық байланыс қазақ әдебиеті , Дүниежүзі тарихы, музыка
    Алдыңғы оқуКөліктің пайда болу тарихымен танысады
    Сабақтың жоспары
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар



    Басталуы7 минутІ. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, тугендеу. Сыныпты әр түрлі машина түстері арқылы топқа бөлу. Әр топ түстердің мағынасын ашу. 1-топ Қызыл көліктер2-топ Сары көліктер3-топ Жасыл көліктерҚызығушылықты ояту.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.5-жаттығу.Жеңіл көлік түрлеріне сипаттама беріп,кестеге жазыңдар. 2. Шығармашылық жұмыстарды қорғау3. Білім алушылар сұрақ қою арқылы бірін – бірі бағалайды.Бағалау. «Сый ақы» әдісі арқылы

















































    «Сый ақы» әдісі
    Жаңа білім15 минут





























    Білу және түсіну. Мағынаны тану. Сабақ тақырыбын фотоколлаж арқылы болжайды.Білім алушылар сабақтың оқу мақсатымен және бағалау критерийімен танысады.Тыңдалым тапсырмасы. «Қазіргі кездегі автокөліктер» бейнежазбасы (2:02 минут) тыңдалады.Оқылым дағдысы бойынша тапсырма түсіндіріледі, бағалау критерийімен танысады. Топтық тапсырма1-топ. Мәтінді рөлге бөліп оқыңдар. Сұхбатты жалғастырыңдар.
  • Жігіттер, әлемдегі ең күшті көлік қайсы?
  • Меніңше, «Мазерати»
  • Ой,ең күштісі «Геленваген»ғой.Оның басқару жүйелері заманауи.
  • 2-топ.Сұрақтарға жауап беріңдер «Интервью» әдісі арқылы. 1.Көліктің тағы қандай түрлерін білесіңдер? 2. Неліктен олардың атаулары қазақ тілінде емес?3. Балаларға қандай кеңес айтар едіңдер?3-топ «Тойота»компаниясының табысы туралы ақпарат жинап, хабарлама,жарнама дайындаңдар. Дискриптор:1-топ- тақырыпқа сай сұхбат мазмұнын дайындайды;2-топ- сұрақтарға дұрыс жауап береді. Өз ойын еркін жеткізіп, жауап береді.3- топ- мәтіндегі негізгі ақпараттарды жинақтап, хабарлама, жарнама дайындайды.Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы
    ФотоколлажОӘК материалдары

    www.you tube





    «Сұхбат» әдісі

    «Интервью»әдісі«Жарнама» әдісі









    «Бағдаршам» әдісі
    Сергіту сәті2 минут Караокемен ән айту

    www.you tubeМен озат баламын.
    Ортасы 10 минут

    Қолдану. Сын есімнің шырайларын слайд арқылы түсіндіру.Жазылым негізіндегі тапсырмалар:1-топ3-жаттығу.Сын есімнің салыстырмалы шырай түрін қатыстырып, өздерің білетін екі автокөлікті салыстырыңдар. 2-топСалыстырмалы шырай жасайтын жұрнақтарға сөз тіркестіріп жазыңдар.3-топСалыстырмалы шырай жұрнақтарын сәйкестендір.Дискриптор: 1-топ
  • Салыстырмалы шырай түрін қатыстырып, екі автокөлікті салыстырады.
  • 2-топ
  • Салыстырмалы шырай жасайтын жұрнақтарға сөз тіркестіріп жазыңдар.
  • 3-топ - Сын есімдерді шырай түрінде қолданады,Бағалау. «Басбармақ» әдісі Жазылым соңындағы тапсырма. «Мен қандай елде тұрамын?» эссе жазу.Дискриптор: - Тақырыптың мәнін ашып, өз ойын еркін жеткізе біледі.Бағалау. «Күлімшелер» арқылы
    Слайд көрсету



    «Салыстыру»әдісі

    Таратпа қағаздар

    Интерактив тақта







    «Басбармақ» әдісі



    «Күлімшелер»
    Соңы6 минут Кері байланыс Мұғалімнің пікірі. Білім алушылардың кері байланысы: «Мен қай жолмен жүремін» әдісі Бүгінгі сабақтан алған әсерім:
  • Өте қызықты болды, көп мәлімет алдым.( түзу жол)
  • Қызықты болды. Бірер сұрағым бар. (қиғаш жол)
  • Маған қиындық тудырды. ( қиылыс жол)


  • Үйге тапсырма: Сын есімнің салыстырмалы шырай түрін қатыстырып, «Қазіргі кездегі автокөлік түрлері» тақырыбында шағын мәтін жазыңдар.







    Қосымша ақпарат: «Менің қиялымдағы болашақтың көлігі» тақырыбында сурет салу

    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?



    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін білім алушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен?



    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?









    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!