Материалдар / сабақ жоспары Көлік және жол белгілері 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары Көлік және жол белгілері 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал қазақ тілі пәнінің мұғалімдеріне керек. Сабақ жоспарын жасауға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
2312
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: қазақ тілі

Мектеп: Ш.Смаханұлы атындағы

44орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Тулендиев Марат Жанатович

Күні:



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7-бөлім.

Көлік және жол белгілері



СЫНЫП: 5«»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:



Сабақтың тақырыбы

Қазіргі кездегі автокөлік түрлері



Оқу мақсаттары

5.1.5.1- тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;

5.2.2.1- лексиканың ауызекі сөйлеу мен жазба стильдік айырмашылықтарын мәтін арқылы тану;

5.4.3.1 –сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есімнің орнына қолдана білу;



Сабақ мақсаттары


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: - лексиканың ауызекі сөйлеу мен жазба стильдік айырмашылықтарын мәтін арқылы таниды;

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: сын есімдердің,шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін танып, сын есімді зат есімнің орнына қолдана біледі;

Оқушылардың кейбірі орындай алады: өзіндік ой –тұжырымын жазба жұмыстарында еркін білдіре алады;



Бағалау критерийі

  • мәтіндегі ауызекі сөйлеу стиліне тән белгілерді анықтайды;

  • сын есімдерді мағынасына қарай ажыратады;

  • ақпараттарды іріктейді;

  • шығармашылық жұмыстар жаза алады;

  • ішінара ізденушілік жұмыстар жүргізеді;



Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: көліктер, көлік түрлері, пайда болу тарихы, ат күші, көлік қызметі.

Сыныптағы диалог/менің ойымша,бұл пікірге қарсылық білдіремін, болашақтың сұранысы мынандай болуы ықтимал./



Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, «Сұхбат» әдісі, «Интервью»әдісі, «Жарнама»әдісі, «Болжау» стратегиясы, «Сәйкестендіру» , Рефлексия.



Құндылықтарға баулу

Мәдениет пен тілдің біртұтастығы



Пәнаралық байланыс

қазақ әдебиеті , Дүниежүзі тарихы, музыка



Алдыңғы оқу

Көліктің пайда болу тарихымен танысады



Сабақтың жоспары



Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар



Басталуы

7 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, тугендеу. Сыныпты әр түрлі машина түстері арқылы топқа бөлу. Әр топ түстердің мағынасын ашу.

1-топ Қызыл көліктер

2-топ Сары көліктер

3-топ Жасыл көліктер

Қызығушылықты ояту.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

5-жаттығу.Жеңіл көлік түрлеріне сипаттама беріп,кестеге жазыңдар.

Көлік түрлері

Сипаттама

1. Автомобиль көлігі

 Жылдамдығы күшті, әрі жүкті шалғай аудандарға жедел жеткізеді. Жалпы алғанда, дүниежүзілік жүк айналымының 10%-ы, жолаушы тасымалының 80%-ы автомобиль көлігінің үлесіне тиеді

2. Теміржол көлігі

Адамдар мен өнімдерді тасымалдау үшін пайдаланады.

3. Су көлігі 

Энергияны пайдалануы жағынан көліктің ең арзан түрі. Ауыр жүктерді тасымалдайды.

2. Шығармашылық жұмыстарды қорғау

3. Білім алушылар сұрақ қою арқылы бірін – бірі бағалайды.

Бағалау. «Сый ақы» әдісі арқылы


























«Сый ақы» әдісі



Жаңа білім

15 минут
















Білу және түсіну. Мағынаны тану. Сабақ тақырыбын фотоколлаж арқылы болжайды.

Білім алушылар сабақтың оқу мақсатымен және бағалау критерийімен танысады.

Тыңдалым тапсырмасы. «Қазіргі кездегі автокөліктер» бейнежазбасы (2:02 минут) тыңдалады.

Оқылым дағдысы бойынша тапсырма түсіндіріледі, бағалау критерийімен танысады.

Топтық тапсырма

1-топ. Мәтінді рөлге бөліп оқыңдар. Сұхбатты жалғастырыңдар.

  • Жігіттер, әлемдегі ең күшті көлік қайсы?

Меніңше, «Мазерати»

  • Ой,ең күштісі «Геленваген»ғой.Оның басқару жүйелері заманауи.

2-топ.Сұрақтарға жауап беріңдер «Интервью» әдісі арқылы.

1.Көліктің тағы қандай түрлерін білесіңдер?

2. Неліктен олардың атаулары қазақ тілінде емес?

3. Балаларға қандай кеңес айтар едіңдер?

3-топ «Тойота»компаниясының табысы туралы ақпарат жинап, хабарлама,жарнама дайындаңдар.

Дискриптор:

1-топ

- тақырыпқа сай сұхбат мазмұнын дайындайды;

2-топ

- сұрақтарға дұрыс жауап береді. Өз ойын еркін жеткізіп, жауап береді.

3- топ

- мәтіндегі негізгі ақпараттарды жинақтап, хабарлама, жарнама дайындайды.

Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы

Фотоколлаж

ОӘК материалдары


www.you tube




«Сұхбат» әдісі


«Интервью»

әдісі

«Жарнама» әдісі






«Бағдаршам» әдісі



Сергіту сәті

2 минут

Караокемен ән айту


www.you tube

Мен озат баламын.



Ортасы

10 минут


Қолдану. Сын есімнің шырайларын слайд арқылы түсіндіру.

Жазылым негізіндегі тапсырмалар:

1-топ

3-жаттығу.Сын есімнің салыстырмалы шырай түрін қатыстырып, өздерің білетін екі автокөлікті салыстырыңдар.

2-топ

Салыстырмалы шырай жасайтын жұрнақтарға сөз тіркестіріп жазыңдар.

3-топ

Салыстырмалы шырай жұрнақтарын сәйкестендір.

Дискриптор:

1-топ

  • Салыстырмалы шырай түрін қатыстырып, екі автокөлікті салыстырады.

2-топ

  • Салыстырмалы шырай жасайтын жұрнақтарға сөз тіркестіріп жазыңдар.

3-топ

- Сын есімдерді шырай түрінде қолданады,

Бағалау. «Басбармақ» әдісі

Жазылым соңындағы тапсырма.

«Мен қандай елде тұрамын?» эссе жазу.

Дискриптор:

- Тақырыптың мәнін ашып, өз ойын еркін жеткізе біледі.

Бағалау. «Күлімшелер» арқылы

Слайд көрсету



«Салыстыру»

әдісі


Таратпа қағаздар


Интерактив тақта





«Басбармақ» әдісі



«Күлімшелер»



Соңы

6 минут

Кері байланыс

Мұғалімнің пікірі.

Білім алушылардың кері байланысы: «Мен қай жолмен жүремін» әдісі

Бүгінгі сабақтан алған әсерім:

  • Өте қызықты болды, көп мәлімет алдым.( түзу жол)

  • Қызықты болды. Бірер сұрағым бар. (қиғаш жол)

  • Маған қиындық тудырды. ( қиылыс жол)


Үйге тапсырма: Сын есімнің салыстырмалы шырай түрін қатыстырып, «Қазіргі кездегі автокөлік түрлері» тақырыбында шағын мәтін жазыңдар.







Қосымша ақпарат:

«Менің қиялымдағы болашақтың көлігі» тақырыбында сурет салу




Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?





Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін білім алушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?





Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!