Күні: | Қатысқандар: |
Сынып:7 | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Компьютер жады |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.1.1-компьютердің жады түрлерінің қызметін (жедел сақтау құрылғысы, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш-жады) сипаттау |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Компьютердегі жады түрлерінің қызметін біледіОқушылардың басым бөлігі:Компьютер жадыны ішкі және сыртқы болатынын ажырата алады.Кейбір оқушылар:Компьютер жадысы түрлерінің қызметін сипаттап, сыртқы жадымен жұмыс істей отырып, басқада программа еңгізе алады. |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу, түсіну, қолдану |
Бағалау критерийлері | Жад түрлерінің қызметін түсіндіреді:Жедел жады, Тұрақты жады, сыртқы жады, кэш-жадыІшкі және сыртқы жадының айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата алады.Теориялық білімін қолдана отырып, ішкі және сыртқы жадының көлемін анықтап жұмыс жасай алады. |
Тілдік мақсаттар | "Компьютерлік жады" тақырыбы аясынды ауызша түсіндіре алады. |
| Лексика және терминология:RAM- жедел есте сақтау құрылғысы, КЭШ- ағылш. cach [a] немесе асқан жедел жад, ROM- тұрақты сақтау құрылғысы, BIOS-(Basic Input Output System) Енгізу-шығарудың базалық жүйесі, HDD- қатқыл диск CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, read, write, Флеш-жад, USB |
| Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:-Жедел жады – программалар өңдейтiн мәлiметтердi және арналған аса үлкен емес көлемдегі жылдам ... құрылғысы.- ... (ағылш. HDD – бұл сыйымдылығы үлкен ақпарат ... құрылғы. |
Құндылықтарға баулу | Құндылықтарға баулу арқылы практикалық жұмыста қарым-қатынас жасау, жауапкершілікке, шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау, өмір бойы оқуға дайын болуға тәрбиелейді. |
Пәнаралық байланыстар | Математика, геометрия, ағылшын тілі |
Алдынғы білім | Оқушылар працессор, диск, флешка, өмірде қолданыста жүргенін біледі. |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер
| Ресурстар |
Сабақтың барысы3 минут
7 минут
| Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып шығады. "Шаттық шеңбері" әдісін қолданамынТопқа біріктіру."Компьютер" және " Процессор" арқылы 2 топқа біріктіремінҮй тапсырманы пысықтау үшін "Шыңға шығу" әдісі арқылы екі топ сұрақтарға жауап бере отырып, үй тапсырмасын еске түсіреді және жаңа сабақтың тақырыбын ашады. "Компьютер" тобына1,5 Мбайт неге теңБайт -бұл...Бит- бұл...1 байтта неше бит бар"Працессор" тобынаАқпаратың өлшем бірліктеріБайт Кбайттан, Кбайт Мбайттан, Мбайт Гбайттан қанша шамаға кем1 Килобайт (Кб) неге тең1 Теребайт (Тб) неге теңҮй тапсырмасын бағалау, гометриялық фигуралар үшбұрыш, төртбұрыш, шеңберлер арқылы бағалап отырамын | Кеспе қағаздары
Геометриялық фигуралар |
Сабақтың ортасы6 минут
8 минут
8 минут
| Жаңа тақырып:Сонымен біз сіздермен өткен сабағымызда дербес компьютердің жабдықтарымен танысқан болатынбыз. Енді бүгінгі сабақта біз дербес компьютердің ішкі құрылғысымен және сыртқы, ішкі жадымен танысамыз.Оқушылардың назарларына процессорды алып ішкі құрлыстарын көрсету арқылы түсіндіру.І-тапсырма. Топен жұмысМақсаты: ынтымақтастыққа жұмыс жасай отырып тақырыпты түсіну"Жұптас, ойлан, бөліс" әдісі арқылы әр топқа 3 сұрақтан беремін. Сұрақтарды топта талқылау апқылы постерге түсіреді. Барлық оқушылар жұмыс жасайды."Компьютер" тобына Қандай принцип бойынша жад ішкі және сыртқы болып бөлінеді?Жедел жадтың тұрақтыдан айырмашылығы қандай?Тұрақты жад қандай қызмет етеді?"Процессор" тобына Компьютер өшірілгенен соң қай жад тазартылады?Ақпарат тасымалдауыштар жадтың қай түріне жатады?Жедел есте сақтау құрылғысы.Дескрипторжад түрлерін біледіжедел және тұрақты жабдықтарды қызметіне қарай айырмашылығын біледіқұрылғыларын ажырата аладыІІ-тапсырма Топен жұмысМақсат көлемі 4500 байт құрайтын docx фарматында мәтінді редакторде реферат құрды. Мақсат файылды мұғалімге беру керек. Ақпаратты беру үшін қандай сақтау құрылғысын қолдануға болатынын анықтаңыз.
Таңдауыңызды түсіндіріңізДискриптор1. Мұғалімге файлды жіберу үшін қолдануға болатын құрылғыны анықтайды. | А4 форматтағы қағаздар мен түрлі түсті маркерлер |
Сабақтың соңы6 минут
2 минут
| Сабақты бекіту мақсатында тақырып бойынша "Нәтиже" әдісі арқылы оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.Үйге тапсырмаКомпьютерлік жадыКері байланыс"Алма ағашы" әдісімен оқушылар кері байланыс жасайды. Сабақта не түсінгенін, түсінбегенін, не білетінін стикерлерге жазып, алма ағашына апарып іледі. | Таратпа қағаздар Смайликтер
Стикер
|
Сабақ бойынша рефлекция
|
|
|