жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары. Көп тіл білгім келеді 7 сынып
Сабақ жоспары. Көп тіл білгім келеді 7 сынып
|
САБАҚ: |
Мектеп: Украин жалпы орта білім беру мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сыздыкова Ж.Г. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушылар саны: 6 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім тақырыбы |
Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі - қазақ тілін оқып-үйренеміз. Көп тіл білгім келеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа абақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау. ӘТН2. Көмекші есімдерді түсінеді, олармен сөз тіркестерін құрай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады. Оқушылардың көпшілігі Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады. Оқушылардың кейбірі Тақырыптан ауытқымай жоспар құра алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері
|
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады. Тақырыптан ауытқымай жоспар құра алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Көмекші сөздер, сөйлеу әдебі, тыңдай білу әдебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мектеп құндылығы |
Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: өз ана тіліне, туған жеріне, тарихына, өткені мен бүгініне құрмет, сыныптастары мен айналадағы адамдарға құрметпен қарау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойларын ортаға салу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 минут Ұйымдастыру 3 минут 10 минут 5 минут 5 минут 12 минут 5 минут |
«Шаттық шеңбері» Оқушылар шеңберге тұрады, бір-біріне жылы сөздер, тілек айтады. «Мағынаны таны» ЖЖ Мұғалім оқушыларға төмендегі сөздерді береді: Түбі, шеті, жаны, маңы, қасы, арасы, ортасы, шеті, басы, соңы. Берілген сөздерден оқушылар сөз тіркестерін құрулары керек. Сөз тіркестерін құрып болған соң, оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын сағат тілі бойынша тексереді. Оқушылардың жұмысы тексеріліп болған соң, мұғалім ережені түсіндіреді. Т Жұптағы оқушылар қолдарындағы көмекші сөздер арқылы топқа бөлінеді. (басы, соңы) Топтарға «Тіл үйренудің құпиясы» мәтіні кеспе түрінде таратылады. Т Тапсырма. *«Кеспе» әдісі арқылы берілген мәтінді топтағы оқушылар ең алдымен жинап алады. *Топ ішінде мәтін оқылады. *Мәтінге жоспар құрады. *Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.
Топтар бір-бірін критерийге сай бағалап, комментарий жазып отырады.
Ж. Берілген көмекші сөздерді қатыстырып сөз тіркестерін кестеге бөліп жазыңыз. Әр бағаннан 1 сөз тіркесін таңдап, сөйлем құрап айтыңыз. Үлгі: Мектептің маңы. Мектептің маңы кең әрі өте таза.
|
Слайд
слайд
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия 3 мин |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














