САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі. |
Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицей» КММ |
|
Күні:16.11.20ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Тюменбаева А.К. |
|
Сынып:5 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы. Зерттеу сұрағы:Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды? |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.2.2.6 -Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу. |
|
Оқушы әрекеті |
«Оқушы әрекеті»
1 тапсырма: Сәйкестендіру. Берілген мәтінді мағынасына қарай жыл мезгілдері көрсетілген суреттермен сәйкестендіріңдер.Жыл мезгілдеріне байланысты жайылым атауларын анықтаңдар.Қалай ойлайсыңдар,неліктен көшпелілер жыл мезгілдеріне байланысты көшіп отырған? Мысалы: Қыс-қыстау Дескриптор.Білім алушы. -Мәтін бойынша жыл мезгілдерін сәйкестендіреді -Жыл мезгілдеріне байланысты жайылым атауларын анықтайды 2 тапсырма: «Неліктен көшпелі мал шаруашылығы тиімдірек болды?» сұрағына жауап беріңіз Дескриптор: Білім алушы 1.Неліктен көшпелі мал шаруашылығы басқа шаруашылық түрлеріне қарағанда тиімдірек болды. 2.Көшпелі мал шаруашылығының жартылай көшпелі шаруашылықтан айырмашылығы неде. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы 5 сынып
сабақ жоспары Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы 5 сынып
САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі. |
Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы №44 лицей» КММ |
|
Күні:16.11.20ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Тюменбаева А.К. |
|
Сынып:5 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы. Зерттеу сұрағы:Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды? |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.2.2.6 -Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу. |
|
Оқушы әрекеті |
«Оқушы әрекеті»
1 тапсырма: Сәйкестендіру. Берілген мәтінді мағынасына қарай жыл мезгілдері көрсетілген суреттермен сәйкестендіріңдер.Жыл мезгілдеріне байланысты жайылым атауларын анықтаңдар.Қалай ойлайсыңдар,неліктен көшпелілер жыл мезгілдеріне байланысты көшіп отырған? Мысалы: Қыс-қыстау Дескриптор.Білім алушы. -Мәтін бойынша жыл мезгілдерін сәйкестендіреді -Жыл мезгілдеріне байланысты жайылым атауларын анықтайды 2 тапсырма: «Неліктен көшпелі мал шаруашылығы тиімдірек болды?» сұрағына жауап беріңіз Дескриптор: Білім алушы 1.Неліктен көшпелі мал шаруашылығы басқа шаруашылық түрлеріне қарағанда тиімдірек болды. 2.Көшпелі мал шаруашылығының жартылай көшпелі шаруашылықтан айырмашылығы неде. |
шағым қалдыра аласыз













