№1.
Айтылым
Сабақтың мақсатын сурет
бойынша ашу
Отбасы
мүшелері:
Мейірхан-
ата
Мәншүк
–әже
Мейірбек
–әке
Марал
–ана
Мейіржан-аға
Мақпал-
әпке
Марат-
іні
Суретпен жұмыс. М дыбысымен
таныстыру
Мысық, мата, алма,
адам,
Сөздерге дыбыстық талдау
жасап, орнын
анықтау
-
Мысық сөзінде М дыбысы дауысты
дыбыс па, әлде дауыссыз
ба?
-
Сөздің қай жерінде
орналасқан?
-
М дыбысы қалай
айтылады?
-
М дыбысы сөздің соңында келе
ме?
-
М дыбысы келетін сөздерді
ата.
Дескриптор
1.Әріпті таниды,
атайды, анықтайды. 2. Дауысты ,дауыссыз дыбыстарды ажыратады
,анықтайды 3. М дыбысы бар сөздерді
атайды.
Кері байланыс: Серпілген
сауал
Бағалау: « Бағдаршам »
әдісі
№ 2
Тыңдалым.
Диалог
бойынша
Топтық
жұмыс
-Әр топтан бір-бір жұпты оз
отбсы туралы
әңгімелету
-Көп нүктенің орнына керекті
сөздерді қойып сөйлемдер құрастырып
айту.
-Сөздерге дыбыстық талдау
жасау
Дескриптор
-
Сұрақтарға жауап
береді
-
Көп нүктенің орнына тиісті
сөздерді қояды .
-
Сөйлем
құрастырады
Кері байланыс: Серпілген
сауал
-Отбасыңда неше адам
бар?
- Ең жақын адамың
кім?
-Асылы
кім?
-Отбасың
қандай?
Бағалау:
Сергіту
сәті
Еркелеймін,
шаттанам.
Жарқын күлкің –бақ
маған.
Ақ бетіңнен сүйейін
,
Келші,келші , ақ
мамам.
Бал бөбегін баптаған
,
Мамам үшін
мақтанам.
Ақ бетіңнен сүйейін
,
Келші, келші , ақ
мамам.
№3 Тыңдалым .
Айтылым
Елбасымыздың «Болашаққа
бағдар: Рухани
жаңғыру»
Бағдарламасының
«Қазақстандағы 100 жаңа есім» жобасы бойынша біздің өңіріміздің
тумасы Ескен Елубай аталарыңмен
танысамыз.
Қазақтың көрнекті ақыны
Жамбыл облысында туып өскен . Негізінде баларға арнап жазады .
Бүгін оқулықтан аталарыңның өлең жолымен
танысамыз.
Ең үлкен
ата,
Атын
ата. Ескен
Елубай
.
-Ең үлкен кім?
Ата
-Атын не істе ?
Ата
Ара
–Жәндік
Ара – Еңбек
құралы
Көп мағыналы сөздер.
(омоним)
Ең үлкені-
ата
Ең кішісі-
Марат
Қарама-қарсы
сөздер.(антоним)
Мақпал- Әдемі, сұлу,
көркем.
.
Мәндес сөздер
(синоним)
Дескриптор
-
Қарама-қарсы сөдерді анықтай
біледі
-
Мәндес сөздерді
табады
-
Көп мағыналы сөдерді
ажыратады
Кері
байланыс:
Бағалау:
-
Дәптермен
жұмыс.
Видеоролик
корсету.
Бас әріптер мен кіші әріптерді
бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық
талаптарға сай
жазады.
Дескриптор
1. Каллиграфиялық нормаларды
сақтайды .
2.Сауатты
жазады.
3. Тиісті тыныс белгісін
қояды
Қалыптастырушы
бағалау
|