Материалдар / Сабақ жоспары "М дыбысы мен әрпі" 1-сынып

Сабақ жоспары "М дыбысы мен әрпі" 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалым өте пайдалы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
721
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарСабақ жоспары

Сабақ: о.т. Менің отбасым т. М м дыбысы мен әрпіМектеп: № 37 Ынтымақ негізгі
Күні:17 .11.17.Мұғалімнің аты: Султанова Б
Сынып: 1 сыныпҚатысқандар: 10Қатыспағандар:-


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестенді-ру.1.2.1.1 Сөз /сөйлем сызбасын оқу 1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы , мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастан жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою

Бағалау критерийлері1. М дыбысы мен әрпін таниды, оны атайды, анықтайды.2. Сұрақтарға жауап береді , көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып айтады, сөздерді талдайды.3. Қарама-қарсы , мәндес, көп мағыналы сөздерді ажыратады4. Бас әріптер мен кіші әріптреді бір-бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады

Дескрипторлар 1.Әріпті таниды, атайды, анықтайды. 2. Дауысты ,дауыссыз дыбыстарды ажыратады ,анықтайды 3. М дыбысы бар сөздерді айтады.



  • Сұрақтарға жауап береді
  • Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды, талдайды.
  • Сөйлем құрастырады


  • Қарама-қарсы сөдерді анықтай біледі
  • Мәндес сөздерді табады
  • Көп мағыналы сөдерді ажыратады


  • 1. Каллиграфиялық нормаларды сақтайды. 2. Сауатты жазады. 3. Тиісті тыныс белгісін қояды
    Тілдік мақсат2.9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату.1.2 Оқу түрлерін қолдану.2.4 Мәтіндегі сөздердің мағынасын түсіну3.11 Пунктуациялық нормаларды сақтау.


    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Мысық – кот- kat


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: қазақ тілі


    Талқылауға арналған сұрақтар: М дыбысы қандай дыбыс?М дыбысы сөздің қай жерінді кездеседі?М дыбысынан басталатын қандай кісі аттарын білесің?Мысық қандай жануар ?Адамға тигізер пайдасы ?Сенің отбасың қандай ?


    Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша




    Алдынғы оқу:Менің достарым. Ы ы дыбысы мен әрпі
    Жоспар
    Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)ресурстар

    Басы



    Шаттық шеңбері; Қол алысып , кәне бізДостасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге Тез тұрыңдар шеңберге,Қандай жақсы бір тұру ,Достарменен бір жүру Қандай жақсы дос болу.

    Топқа бөлуДауысты , дауыссыз дыбыстар

    Көңіл күйді анықтау Балалар, бүгінгі сабаққа деген көңіл –күйіміз қалай? Алдарыңдағы смайликтер арқылы көңіл күйлеріңді білейін.____________________________________________________Алдыңғы оқу.
  • –топ. Ыдыс сөзіне сөйлем құрастыр.
  • 2-топ Ыдырыс сөзін талда Кері байланыс: Серпілген сауалБағалау : Бір бірін бағалау«Бармақ әдісі »
    Жылулық шеңбері
    Ортасы





    №1. АйтылымСабақтың мақсатын сурет бойынша ашуОтбасы мүшелері:Мейірхан- атаМәншүк –әжеМейірбек –әкеМарал –анаМейіржан-ағаМақпал- әпкеМарат- іні

    Суретпен жұмыс. М дыбысымен таныстыруМысық, мата, алма, адам, Сөздерге дыбыстық талдау жасап, орнын анықтау
  • Мысық сөзінде М дыбысы дауысты дыбыс па, әлде дауыссыз ба?
  • Сөздің қай жерінде орналасқан?
  • М дыбысы қалай айтылады?
  • М дыбысы сөздің соңында келе ме?
  • М дыбысы келетін сөздерді ата.
  • Дескриптор 1.Әріпті таниды, атайды, анықтайды. 2. Дауысты ,дауыссыз дыбыстарды ажыратады ,анықтайды 3. М дыбысы бар сөздерді атайды.

    Кері байланыс: Серпілген сауалБағалау: « Бағдаршам » әдісі

    № 2 Тыңдалым. Диалог бойыншаТоптық жұмыс -Әр топтан бір-бір жұпты оз отбсы туралы әңгімелету-Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып сөйлемдер құрастырып айту.-Сөздерге дыбыстық талдау жасау

    Дескриптор
  • Сұрақтарға жауап береді
  • Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды .
  • Сөйлем құрастырады
  • Кері байланыс: Серпілген сауал-Отбасыңда неше адам бар?- Ең жақын адамың кім?-Асылы кім?-Отбасың қандай? Бағалау:

    Сергіту сәтіЕркелеймін, шаттанам.Жарқын күлкің –бақ маған.Ақ бетіңнен сүйейін ,Келші,келші , ақ мамам.Бал бөбегін баптаған ,Мамам үшін мақтанам.Ақ бетіңнен сүйейін ,Келші, келші , ақ мамам.

    №3 Тыңдалым . АйтылымЕлбасымыздың «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру»Бағдарламасының «Қазақстандағы 100 жаңа есім» жобасы бойынша біздің өңіріміздің тумасы Ескен Елубай аталарыңмен танысамыз.Қазақтың көрнекті ақыны Жамбыл облысында туып өскен . Негізінде баларға арнап жазады . Бүгін оқулықтан аталарыңның өлең жолымен танысамыз. Ең үлкен ата,Атын ата. Ескен Елубай.

    -Ең үлкен кім? Ата-Атын не істе ? Ата

    Ара –ЖәндікАра – Еңбек құралыКөп мағыналы сөздер. (омоним)Ең үлкені- ата Ең кішісі- Марат Қарама-қарсы сөздер.(антоним)

    Мақпал- Әдемі, сұлу, көркем.. Мәндес сөздер (синоним)

    Дескриптор
  • Қарама-қарсы сөдерді анықтай біледі
  • Мәндес сөздерді табады
  • Көп мағыналы сөдерді ажыратады


  • Кері байланыс:

    Бағалау:

  • Дәптермен жұмыс.
  • Видеоролик корсету.Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады. Дескриптор

    1. Каллиграфиялық нормаларды сақтайды . 2.Сауатты жазады. 3. Тиісті тыныс белгісін қояды

    Қалыптастырушы бағалау





    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс



































    Суреттер
    Соңы





    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.





    Қосымша мәліметтер


    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? А – сызбамен жұмыс В- 2 -тапсырмаС- 1- тапсырмаБағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    «Бағдаршам көздері »«Бас бармақ» әдісіӨзін –өзі бағалау
    Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

    математика


    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты орындалды. Бүгінгі сабақта М дыбысы мен әрпін меңгерді. Сабақ жаңаша форматта өтті, жоғары деңгейде. Тапсырмалар өз деңгейінде берілді, бірақ сызбамен жұмыс жасау кезінде кедергілерге ұшырады. Уақыт шектеулі болғандықтан , үлгермедік. Өз жоспарыма оқушылардың жаңа сабақта жанр түрлерімен жете таныстыру үшін видеоролик, суреттерді көбірек пайдалану керектігін ұғындым. Сонымен қатар оқушылардың сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру мақсатында сөйлем жаза білу дағдыларын қалыптастыруды жөн санадым.

    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1.Бағалау 2. Сызбамен жұмысҚандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Жанр түрлерімен жете таныстыру ( суреттер)2. Сөйлемдерді құрастыра отырып жазу .Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?1.Видеоролик және сөздікпен жасау арқылы үдемелі оқудың жүзеге асатынын білдім.2.Топтық, жұптық жұмыстарды жүзеге асыру арқылы алға ілгерілеуді білдім.







































    Бағалау парағы

    Критерий Дескриптор
    1. М дыбысы мен әрпін таниды, оны атайды, анықтайды.

    1.Әріпті таниды, атайды, анықтайды. 12.Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады, анықтайды13. М дыбысы бар сөздерді атайды 1
    2. Сұрақтарға жауап береді , көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып айтады

    1.Сұрақтарға жауап береді 12.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды 13.Сөйлем құрастырады 1
    3. Қарама-қарсы , мәндес, көп мағыналы сөздерді ажыратады

    1.Қарама –қарсы сөздерді анықтай алады 12. Мәндес сөздерді табады. 1

    3.Көп мағыналы сөздерді ажыратады. 1
    4 Бас әріптер мен кіші әріптреді бір-бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады1.Каллиографиялық нормаларды сақтайды 1

    2.Сауатты жазады 1

    3.Тиісті тыныс белгісін қояды. 1






























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ