Материалдар / Сабақ жоспары "Математика" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Математика" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
746
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Математика Мектеп: «Кеңқарын орта мектебі» МДШО КММ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кошкарова З.Т
Сынып: 5Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыОндық бөлшектерді 10, 100, 1000, ...разряд бірліктеріне көбейту және бөлу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)



Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000, ...разряд бірліктеріне көбейту және бөлуді біледі, есептер шығара алады. Көптеген оқушылар: Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000, ...разряд бірліктеріне көбейту және бөлуді біледі, есептер шығара алады.Бұрынғы алған білімдерін ( көбейту және бөлу қасиеттері) қолдана алады.Кейбір оқушылар: Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000, ...разряд бірліктеріне көбейту және бөлуді біледі, есептерді ауызша шығара алады.Бұрынғы алған білімдерін ( көбейту және бөлу қасиеттері) қолдана алады, өздігінен жұмыс жасай алады.
Жетістік критерийлері Оқушы:
  • көбейту және бөлудің шарттарын біледі;
  • анықтамасы бойынша есептер шығара алады.
  • есептер шығару үшін көбейту және бөлудің қасиеттерін пайдалана алады;
  • қорытынды жасайды.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар: ондық бөлшектерді оқи алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды.
    Пәнге қатысты лексика мен терминологияОндық бөлшек, разряд, ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар, көбейтінді, бөлінді,мәндері
    Құндылықтарды дарытуОқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

    ПәнаралықбайланыстарОқушылар ондық бөлшектерді 10, 100, 1000, ...разряд бірліктеріне көбейту және бөлуді біліп, оларды әлемдегі ғылым мен айналамен байланысын бағалалайды. Физика, жаратылыстану, географияда есептерді шығаруда пайдаланады.
    АКТ қолданудағдылары

    Электрондық оқулықтағы тапсырмаларды орындау
    Бастапқы білім Ондық бөлшектерді оқу, салыстыру,, қосу, азайту, көбейту және бөлу.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Бүгінгі сабақтың мақсатын айту. «Жақсы көңіл-күй сыйлау». Шеңбер бойымен орналасып, қол ұстасқан күйі жанындағы оқушыға жақсы тілек тілейді, сөйтіп жалғасын табады.

  • Оқушыларды 2 топқа бөлу. (карточкаға жазылған көбейту,бөлуге берілген есептер бойынша)
  • 1-топ. «Көбейту», 2-топ. «Бөлу».Топ ережесін жазады..

  • Үй тапсырмасын жұптасу арқылы тексеріп, экрандағы дұрыс жауабымен салыстыру.








  • стикер, маркерлер.Слайд №2
    Сабақтың ортасы Білу 3 мин

    2 мин



    Топпен жұмыс







    Түсіну 10 мин







    Талдау 5 мин











    Қолдану5 мин



    Жеке жұмыс

    Жұптық жұмыс





    5 мин









    Жинақтау 5 мин







  • Жаңа сабаққа кіріспе.
  • Көбейту, бөлу амалдарын еске түсіру.2.Сабақтың мақсатымен таныстыру. Постермен жұмыс. Тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіремін. Топтарда: Жаңа сабақ бойынша екі топқа тапсырма беремін. Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000, ...разряд бірліктеріне көбейту және бөлуді оқи отырып, түсінгендерін қағаз бетіне түсіріп, мысалмен көрсеру керек. Топтар бірін-бірі тыңдап, постер бойынша қорытынды жасайды: 1-топ: егер ондық бөлшекті 10, 100, 1000, ... разряд бірліктеріне көбейтсек, онда ондық бөлшек 10, 100, 1000, ...есе артады да, ондық бөлшектің үтірін оңға қарай 1, 2, 3, ...орынға жылжыту арқылы ауызша көбейтуге болады. Мысалы: 2,137• 10 = 21,37 2,137• 100 = 213,7 2,137• 1000= 2137 2-топ: егер ондық бөлшекті 10, 100, 1000, ... разряд бірліктеріне бөлсек, онда ондық бөлшек 10, 100, 1000, ...есе кемиді де , ондық бөлшектің үтірін солға қарай 1, 2, 3, ...орынға жылжыту арқылы ауызша бөлуге болады. Мысалы: 714,5: 10 = 71,45 714,5: 100 = 7,145 714,5: 1000 = 0,7145

    3. Жеке жұмыс: Оқулықтан № 1312 есепті орындайды. Оқушылар жұптасып, бірін - бірі бағалайды. Дұрыс жауап тақтадан көрсетіледі.4.Жұптық жұмыс. №1314. Натурал сан түрінде жазады.(Үлгі: Халық саны 4,6 мың = 4,6 • 1000 = 4600. Экранда көрсету.)Жұптасып шығарып, топта жауаптарын салыстырып, тексеріп, топбасшысы бағалау парағына баллдық жүйемен бағалап отырады..



    5. Деңгейлік тапсырма: Шамаларды өрнектеуге берілген есеп. № 1317. Сұрақтар қою. 1 м = 10 дм = 100 см 1 кг = 1000 г 1 км = 1000м. Топпен орындалады.6. Көбейту және бөлу амалдарын ауызша орындайды. Жеке жұмыс. № 1313, 1315. ( Тапсырма А, В, С деңгейінде беріледі )




    Слайд №3

    стикер, маркерлер.













    Оқулық, Слайд №4



    Слайд № 5



    Оқулық, Слайд № 6



    Электронды оқулық



    үлестірме материалдары
    Сабақтың соңы
  • мин.






  • Сабақты бекіту .Рефлекция: «Таңдау» өдісі арқылы өтілген сабақ бойынша оқушылардың көңіл-күйлерін,
  • « Мен сабақ қызықты, қызықсыз/ болды деп ойлаймын;
  • - Мен көп нәрсені үйрендім / үйренгенім аз болды/;
  • - Мен басқаларды мұқият / зейінсіз/ тыңдадым;
  • - Мен сабақта жиі /сирек/ жауап бердім; - Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын / риза емеспін/» деген сауалдарға жауап бере отырып өз пікірлерін білдіреді.


  • үлестірме
    Кейінгі оқылым:

    Үйге тапсырма: § 7.5. № 1316

    оқулық
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Көшбасшылық, топ басы

    Көзге жаттығу жасайды.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі?Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!