Материалдар / Сабақ жоспары Математика"Теңдеу құру арқылы есептер шығару"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Математика"Теңдеу құру арқылы есептер шығару"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
452
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні : Математика

Мектеп : № 16 мектеп

Күні : 19.01.18ж

Мұғалімнің аты – жөні : Оразниязова С.Т.

Сынып : 3 «Г»

Қатысқандар саны : 24

Қатыспағаандар саны :0

Сабақ тақырыбы : Теңдеу құру арқылы есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтемесі

Есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын үғындыру. Теңдеу құру арқылы есептер шығарып, оқушылардың білімдерін бекіту

Сөзді есептерден теңдеу құрап және олардың шешу жолдарын түсіну

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын үғындыру.

Оқушылардың басым бөлігі : Теңдеу құру арқылы есептер шығарып, оқушылардың білімдерін бекіту

Кейбір оқушылар: Сөзді есептерден теңдеу құрап және олардың шешу жолдарын түсіну

Тілдік мақсат

Компонеттер –есептегі жасырын сан, қолшам-жарық беретін құрал.

Бағалау критерийлері

Есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын үғынады. Теңдеу құру арқылы есептер шығарып, оқушылар білімдерін бекітеді.

Сөзді есептерден теңдеу құрап және олардың шешу жолдарын түсінеді.

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік Ел» бағдарламасы негізінде Отанды сүюге, туған жер табиғатын қорғауға тәрбиелеу

Пән аралық байланыстар

Әдебиеттік оқу: Тапсырмалардың мазмұнын түсіне оқып,есептің шартын құрап, шығара алады

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақта оқушыларға сурет арқылы дағдыларын дамыту

Бастапқы білім

Бағасы.Саны.Құны

Бұрыннан бар білімді қалай белсендендіре аласыз ?

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс - ірекеттер

Ресурстар

Сабақ барысы







Сабақтың ортасы \ сабақтың негізгі бөлімі
















Сабақтың соңы

Сабақ басында : Ынтымақтастық атмосферасын құру

Топқа бөлу

«Кір жаю»» әдісі бойынша үй жұмысын сұрау

қ/б: «Бағалау тақтасы»

Жаңа тақырып:

1 Ж.

Дескриптор: Жасырын санды тап

(Бүгін біз не үйренуіміз керек? )

Есептерді тез,дұрыс, шапшаң шығару керек

.Т. ж

2

Дескриптор: Сөзді есептен теңдеу құру

С.

3 «Миға шабуыл»

Дескриптор:

Есепті оқу,түсіну

4 «Сұрақ-жауап»

Дескриптор: Орындап жаттық

5 « Айналмалы бекет» әдісі

Дескриптор:

Есепте.

Қорытынды:«Тілші»

Үй тапсырмасы. 138-бет № 6,7


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз ? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз ?

Өз бетінше ойдан теңдеу құрастыру, және дұрыс шығару

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс – тәсілдеріңізді жасаңыз

«Кір жаю» әдісі

«Миға шабуыл»

«Сұрақ-жауап»

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Мектепте, уйде тоқ көздеріе тимеу.

( ҚР ЕК 1-бабы, 1-тармағының 55тармақшасы)


Жалпы баға (мұғалімнің рефлексиясы)

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да , оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да , оқу туралы да ?)

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік \ қиындықтары туралы нені білдім ,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сабақ бойынша тәлімгердің кері байланысы

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз . Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз .

Сабақ мақсаттары \ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ?


Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме ?



Жеткізбесе неліктен ?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?


Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды ? Неліктен ?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!