Пәні : Математика | Мектеп : № 16 мектеп |
Күні : 19.01.18ж | Мұғалімнің аты – жөні : Оразниязова С.Т. |
Сынып : 3 «Г» | Қатысқандар саны : 24 | Қатыспағаандар саны :0 |
Сабақ тақырыбы : Теңдеу құру арқылы есептер шығару |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтемесі | Есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын үғындыру. Теңдеу құру арқылы есептер шығарып, оқушылардың білімдерін бекітуСөзді есептерден теңдеу құрап және олардың шешу жолдарын түсіну |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын үғындыру.Оқушылардың басым бөлігі : Теңдеу құру арқылы есептер шығарып, оқушылардың білімдерін бекітуКейбір оқушылар: Сөзді есептерден теңдеу құрап және олардың шешу жолдарын түсіну |
Тілдік мақсат | Компонеттер –есептегі жасырын сан, қолшам-жарық беретін құрал. |
Бағалау критерийлері | Есептерді теңдеу құра отырып шешу жолын үғынады. Теңдеу құру арқылы есептер шығарып, оқушылар білімдерін бекітеді.Сөзді есептерден теңдеу құрап және олардың шешу жолдарын түсінеді. |
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік Ел» бағдарламасы негізінде Отанды сүюге, туған жер табиғатын қорғауға тәрбиелеу |
Пән аралық байланыстар | Әдебиеттік оқу: Тапсырмалардың мазмұнын түсіне оқып,есептің шартын құрап, шығара алады |
АКТ қолдану дағдылары | Осы сабақта оқушыларға сурет арқылы дағдыларын дамыту |
Бастапқы білім | Бағасы.Саны.Құны |
Бұрыннан бар білімді қалай белсендендіре аласыз ? |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - ірекеттер | Ресурстар |
Сабақ барысы
Сабақтың ортасы \ сабақтың негізгі бөлімі
Сабақтың соңы | Сабақ басында : Ынтымақтастық атмосферасын құруТопқа бөлу«Кір жаю»» әдісі бойынша үй жұмысын сұрауқ/б: «Бағалау тақтасы»Жаңа тақырып: № 1 Ж.Дескриптор: Жасырын санды тап(Бүгін біз не үйренуіміз керек? ) Есептерді тез,дұрыс, шапшаң шығару керек.Т. ж№ 2Дескриптор: Сөзді есептен теңдеу құру С.№3 «Миға шабуыл»Дескриптор:Есепті оқу,түсіну№4 «Сұрақ-жауап»Дескриптор: Орындап жаттық№ 5 « Айналмалы бекет» әдісіДескриптор:Есепте.Қорытынды:«Тілші»Үй тапсырмасы. 138-бет № 6,7 |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз ? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырасыз ?Өз бетінше ойдан теңдеу құрастыру, және дұрыс шығару | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс – тәсілдеріңізді жасаңыз«Кір жаю» әдісі«Миға шабуыл»«Сұрақ-жауап» | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Мектепте, уйде тоқ көздеріе тимеу.( ҚР ЕК 1-бабы, 1-тармағының 55тармақшасы)
|
Жалпы баға (мұғалімнің рефлексиясы)Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да , оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да , оқу туралы да ?)1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік \ қиындықтары туралы нені білдім ,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Сабақ бойынша тәлімгердің кері байланысы | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз . Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз . |
Сабақ мақсаттары \ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба ? |
|
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме ?
|
|
Жеткізбесе неліктен ? |
|
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? |
|
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды ? Неліктен ? |
|