Материалдар / Сабақ жоспары Мектепке саяхат 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Мектепке саяхат 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. Мектептегі функционалдық аймақтардың орналасқан жерін анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
1174
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Мектепке саяхат


Мектеп: М. Өтемісов

Күні:

Мұғалімнің есімі: Канатова Тыныштык

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар

саны:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.1.2.1. Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру.

1.1.2.2. Мектептегі функционалдық аймақтардың орналасқан жерін анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсінеді. Мектептегі функционалдық аймақтардың орналасқан жерін біледі.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мектепте қандай бөлмелердің болатынын, олардың неге арналғанын біледі.

Олардың орналасқан жерлерін өз бетінше таба алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

  1. Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын біледі, алған білімді өмірде қолдана алады.


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады : Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын , онда қандай бөлмелердің болатынын, олардың неге арналғанын біледі.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

асхана – столовая – сafeteria; кітапхана – библиотека – library;

дәрігер бөлмесі – медицинский кабинет – medical office.

Сыныптағы диалог⁄ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:

-сенің мектебіңде нелер бар?

асхананың, кітапхананың, дәрігер бөлмесі мектептің қай жерінде орналасқан?

бұл бөлмелер неге арналған?

дәрігер бөлмесінде қандай заттар бар ?

Алдыңғы оқу


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Ресурстар

Басталуы

3 мин


« Иә, жоқ» Мектепке байланысты сөздерді табу.

Кітап, қарға, шелек, парта, қалам, мұғалім, мысық, гүл, етік, бор, дәптер, оқушы.

Суреттер

Ортасы

5 мин












15 мин.






















7 мин




5 мин

«Галереяны аралау» тәсілі (ұ.ж) Суреттер арқылы мектеп бөлмелеріне ойша саяхат жасау

Тапсырма:

1. Біздің мектепте қандай бөлмелер барын және олар неге арналған?

2.Оларды өзің таба аласың ба?

Дескриптор:

-Біздің мектепте қандай бөлмелер бар және олардың кімге,неге арналғанын біледі.

-оларды өздері таба алады.

«Ұшқыр ой, тез қимыл» (Т.Ж)

Тапсырма:

1-топ:.Кім? (не?) Қайда? Не істейді? Сұрағына жауап беретін сөздерді тап.

2-топ:.Суреттеген кезде «сол жақта», «оң жақта», «ортасында», «төменгі жақта», «жоғары жақта»сөздерін пайдаланып сурет бойынша әңгімеле

3-топ:. Зерттеу жұмысы: «Анықта» Сыныпқа баратын қысқа жолды тап, түстермен белгіле.

Shape2

Дескриптор:

- мектепте көптеген бөлмелер бар екенін біледі,сұрақты дұрыс қоя алады.

- қай бағытта не орналасқанын біледі.

- сурет бойынша әңгімелей біледі.

Ойын: «Менің орным қайда?» «Кір жаятын жіп»әдісі Асхана, кітапхана, дәрігер бөлмесі суреттері ілінеді. Керекті суреттер араластырып тасталады. Әр сурет өз орнына ілінеді және бөлмелердің әр тілде жазылған атаулары ілінеді.

Кері байланыс: «5 қадам» тәсілі

1-қадам: Мектепте қандай бөлмелермен таныстың?

2-қадам: Дәрігер бөлмесінде қандай заттар бар?

3-қадам: Кітапханада оқушылар өздерін қалай ұстау керек?

4-қадам: Тағы қандай бөлме қосар едің?

5-қадам: Егер мектепте бұл бөлмелер болмаса не болар еді?

Рефлексия: «Үш алма»


Аяқталуы




Қосымша ақпарат





Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

«Басбармақ» «Үш алма»

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс



Рефлексия

Сабақ ⁄ оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!