Материалдар / Сабақ жоспары: "Мен жүгіруді жақсы көремін"3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: "Мен жүгіруді жақсы көремін"3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдарын үйрету. Жүгіру, оның түрлері туралы әңгімелейді. Ойын түрлерін біледі, сөйлемдер құрастырып айта алады. Сауатты жазады, ойын еркін жеткізеді, өзін-өзі бағалай алады, топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
530
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Мен жүгіруді жақсы көремін

Мектеп: № 53 орта мектеп


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сарина А.Т.

Сынып: 3 б

Қатысқандар саны:12 оқушы

Қатыспағандар:

Сабақтың мақсаты:

Салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдарын үйрету. Жүгіру, оның түрлері туралы әңгімелейді.

Күтілетін нәтиже:

Ойын түрлерін біледі, сөйлемдер құрастырып айта алады. Сауатты жазады, ойын еркін жеткізеді, өзін-өзі бағалай алады, топта жұмыс жасауға дағдыланады.

Кезеңдері


Жоспарланған жаттығулар ,СТО, «Ыстық орындық», жұптық жұмыс, «Миға шабуыл» .

Басы

І.Оқушылармен амандасу.

Көңіл-күйлерін анықтау.

Оқушыларды түгендеу.

Музыкалық бейнеролик арқылы оқушының сабаққа қызығушылығын ояту.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: 5-тапсырма

«Баскетбол»тақырыбы бойынша «Ыстық орындық»ойынын ойнау.


Ортасы

1. Пазл әдісі арқылы ойын түрлері суреттерін құрастырып, оқушыларды топқа бөлу,сабақтың тақырыбын айтып, мақсатымен танысу.


2. Жаңа сөздермен танысу.

Жүгіру түрлері

Shape1 Shape2 Shape3

Баяу жүгіру жылдамдыққа жүгіру айналып жүгіру

2.2. «Түртіп алу» әдісі бойынша дәптерлеріне жазады.

Жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазады.


3.Оқылым. Мәтінді оқып, аудару.

Бұлар- Саша мен Марат. Олар үшінші сыныпта оқиды. Бүгін дене тәрбиесі сабағы бар. Сабақта Марат пен Саша жылдамдыққа жүгірді. Олар жүгіруді жақсы көреді.

3.2. Мәтінді оқиды, бір-біріне сұрақ қояды, сұхбат құрайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Сөз тіркесін аударады.

Сөйлем құрап үйренеді.


4.Жүгіру етістігін болымды, болымсыз түрде жіктеу.

Мен баяу жүгіре....., жүгір.........

Сен жылдамдыққа жүгіре......, жүгір............

Сіз жақсы жүгіре...., жүгір.......

Олар айналып жүгіре....,жүгір.....


Соңы

1.Кері байланыс.

- Жүгірудің қандай түрлері бар?

-Сен қанша жылдамдыққа жүгіресің?

2. Үй тапсырмасы:Жаңа сөздерді жаттау

Бағалау «Бағдаршам»








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!