Кіріспе
бөлім
|
Мұғалім балалармен жылы
қарым-қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы
көңіл күйінің қалыптасуына баса көңіл
аударады.
Қуанамын мен
де,
Қуанасың сен
де.
Қуанайық
достарым,
Жарқыраған
күнге!
- Балалар, қазір
қандай жыл мезгілі?
- Аптаның қай
күні
- Бүгінгі ауа-райымыз
қандай?
|
Балалар қолдарын күнге одан
аспанға қаратып, бір-бірімен құшақтасып
амандасады.
Балалар қойылған сұрақтарға
жауап береді.
|
Негізгі
бөлім
|
Әліппе -дәптерде берілген
алғашқы суретке оқушылардың назарын аудару арқылы ұсынылады.
Мұғалім осы сурет бойынша тақырып туралы түсінік береді.
2.1.1.
1-
тапсырма (4
бет)
Тыңда,
қайтала. Послушай и
повтори
Сұраққа жауап
бер.
- Мынау
не?
2 -
тапсырма
Тыңда,
қайтала. Послушай и повтори (4
бет)- Мынау
үй.
Мынау мектеп.
3 -
тапсырма
Тыңда,
қайтала. Послушай и
повтори
(5
бет)
4.
тапсырма. (5-
бет)
Сұраққа жауап бер.
Жаубына сәйкес суретті боя.
2.1.3.
1-
тапсырма (8
бет)
Тыңда,
қайтала. Послушай и
повтори
- Мен дүкенге
барамын.
- Дүкенде ойыншықтар
бар.
Мен дүкенге
барамын.
|
|
|
Дүкенде ойыншықтар
бар.
2-
тапсырма (9
бет)
«Дүкенде» деген
сюжеттік – рөлдік ойыны арқылы диалог құруды
үйретеді.
Сергіту
сәті:
Балық болып жүземіз (малту
қимылын көрсету)
Шынығамыз суда біз (оң қолмен,
сол қолмен көрсету)
Шынықсақ біз
бәріміз
Шымыр болып
өсеміз
Бір, екі, үш – білекке күш
(білектерін көрсету)
Бір, екі, үш – аяққа күш (бір
орында жүру)
3.
тапсырма. (9-
бет)
Сұраққа жауап
бер.
- Мынау
не?
4.
тапсырма. (23-
бет)
Сұраққа жауап бер.
Суретін сал.
- Сен не саласың? ( доп,
құыршақ, текше, ұшақ)
5.
тапсырма. (37
бет)
Тыңда, қайтала.
Қазақ тіліне тән дыбыстарға назар аудар.
Послушай и
повтори
Билинвальді
компонент: үй(ге),-
домой,
дүкен(-ге)- в
магазин.
Мен ... барамын- я
пойду.
Дүкенде ойыншытар
бар – в магазине есть
игрушки.
|
Балалардың назарлары
әліппе-дәптерге аударады.
Мнемокесте арқылы шағын сөйлем құрастыруды
үйренеді.
- Мынау не?
- Мынау үй.
- Мынау не?
- Мынау мектеп.
Мнемокесте арқылы шағын сөйлем құрастыруды
үйренеді.
-
Мен
мектепке
барамын.
-
Сен мектепке
барасын
-
Мен
үйге
барамын.
-
Сен
үйге
барасын.
-
Мен
дүкенге
барамын.
-
Сен
дүкенге
барасын
Тапсырмаларды
орындайды.
Тыңдайды да
қайталайды.
Мнемокесте арқылы шағын сөйлем құрастыруды
үйренеді.
- Сәлеметсіз
бе!
- Сәлеметсіз
бе!
- маған құыршақ
беріңізші!
- Міне,
ал!
- Рақмет, сау
болыңыз!
- Сау
болыңыз!
Өлең жолдарына сәйкес
қимылдар жасайды.
- Мынау
не?
-
Мынау
қуыршақ,
-
Мынау ұшақ,
-
Мынау доп,
-
Мынау текше.
- Мен ...
саламын.
Тыңдайды, қайталайды
естерінде сақтайды.
|