Материалдар / Сабақ жоспары «Мен үйге барамын. Мен дүкенге барамын»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары «Мен үйге барамын. Мен дүкенге барамын»

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары «Мен үйге барамын. Мен дүкенге барамын» мектепалды даярлық тобы арналған қазақ тілінен сабақ нұсқасы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2021
1571
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің картасы

Мектепалды тобы

Күні:

Білім беру саласы: Қатынас.

Бөлімі: Қазақ тілі

Тақырыбы: «Мен үйге барамын. Мен дүкенге барамын»

Міндеттері: Қайда баратыны, не істейтінін айта алуды үйрету.

Мақсаты:

1. Мен, сен терминдерін дұрыс қолдануды үйрету.

2. Сурет арқылы және суретті бояу арқылы сөйлеу алу дағдысын мен бұлшық қол еттерін дамыту.

3. Сұраққа жауап беру және тапсырма орындау барысында өзіне деген сенімділікке тәрбиелеу.

Әдіс-тәсіл: түсіндірме,сұрақ-жауап, ойын, мнемотехника.

Қажетті құрал – жабдықтар: үй, дүкен, суреттері ойыншықтар, «Дүкен» с/р ойыны, мнемокестелер, ойыншықтар, суреттері.

Билинвальді компонент: үй(ге),- домой, дүкен(-ге)- в магазин.

Мен ... барамын- я пойду ... .

Дүкенде ойыншытар бар – в магазине есть игрушки.

Сабақ барысы:

Іс-әрекет кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Кіріспе бөлім

Мұғалім балалармен жылы қарым-қатынас орната отырып, олардың оқу іс-әрекетіне деген жақсы көңіл күйінің қалыптасуына баса көңіл аударады.

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық достарым,

Жарқыраған күнге!

- Балалар, қазір қандай жыл мезгілі?

- Аптаның қай күні

- Бүгінгі ауа-райымыз қандай?

Балалар қолдарын күнге одан аспанға қаратып, бір-бірімен құшақтасып амандасады.



Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді.

Негізгі бөлім

Әліппе -дәптерде берілген алғашқы суретке оқушылардың назарын аудару арқылы ұсынылады. Мұғалім осы сурет бойынша тақырып туралы түсінік береді. 2.1.1.

1- тапсырма (4 бет)

Тыңда, қайтала. Послушай и повтори

Сұраққа жауап бер.

- Мынау не?


?



?


2 - тапсырма

Тыңда, қайтала. Послушай и повтори (4 бет)- Мынау үй.

Мынау мектеп.

3 - тапсырма

Тыңда, қайтала. Послушай и повтори

(5 бет)








4. тапсырма. (5- бет)

Сұраққа жауап бер. Жаубына сәйкес суретті боя.

2.1.3.

1- тапсырма (8 бет)

Тыңда, қайтала. Послушай и повтори

- Мен дүкенге барамын.

- Дүкенде ойыншықтар бар.









Мен дүкенге барамын.


Дүкенде ойыншықтар бар.

2- тапсырма (9 бет)

«Дүкенде» деген сюжеттік – рөлдік ойыны арқылы диалог құруды үйретеді.




Сергіту сәті:

Балық болып жүземіз (малту қимылын көрсету)

Шынығамыз суда біз (оң қолмен, сол қолмен көрсету)

Шынықсақ біз бәріміз

Шымыр болып өсеміз

Бір, екі, үш – білекке күш (білектерін көрсету)

Бір, екі, үш – аяққа күш (бір орында жүру)


3. тапсырма. (9- бет)

Сұраққа жауап бер.

- Мынау не?



?



?



?



?


4. тапсырма. (23- бет)

  Сұраққа жауап бер. Суретін сал.

- Сен не саласың? ( доп, құыршақ, текше, ұшақ)

5. тапсырма. (37 бет)


Тыңда, қайтала. Қазақ тіліне тән дыбыстарға назар аудар. Послушай и повтори

Билинвальді компонент: үй(ге),- домой,

дүкен(-ге)- в магазин.

Мен ... барамын- я пойду.

Дүкенде ойыншытар бар – в магазине есть игрушки.

Балалардың назарлары әліппе-дәптерге аударады.




Мнемокесте арқылы шағын сөйлем құрастыруды үйренеді.


- Мынау не?

- Мынау үй.



- Мынау не?

- Мынау мектеп.






Мнемокесте арқылы шағын сөйлем құрастыруды үйренеді.

- Мен мектепке барамын.

- Сен мектепке барасын

- Мен үйге барамын.

- Сен үйге барасын.



- Мен дүкенге барамын.

- Сен дүкенге барасын



Тапсырмаларды орындайды.



Тыңдайды да қайталайды.




Мнемокесте арқылы шағын сөйлем құрастыруды үйренеді.









- Сәлеметсіз бе!

- Сәлеметсіз бе!

- маған құыршақ беріңізші!

- Міне, ал!

- Рақмет, сау болыңыз!

- Сау болыңыз!


Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.








- Мынау не?


- Мынау қуыршақ,



- Мынау ұшақ,



- Мынау доп,


- Мынау текше.




- Мен ... саламын.




Тыңдайды, қайталайды естерінде сақтайды.


<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!