Бекітемін
Күні
Білім саласы: Вариативтік бөлік
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: «Шебер қолдар»
Тақырыбы: «Мысық пен тышқан»
Мақсаты: Балаларды кепкен жапырақтармен ұқыпты, таза жұмыс жасауға жаттықтыру.
Қажетті құрал-жабдықтар: қағаз, кепкен жапырақтар,кілей.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
«Шаттық шенбері» ойыны Шеңберге тұрып,бір-біріне жылы сөздер айтуды ұсынады. |
Шеңберге тұрып,бір –біріне жылы лебіздер айтады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Жұмбақ Ортасында қазығы, Бұтағында азығы. (Алма ағашы) «Мен мықтымын!» ойыны Бөлшектерден мысықты құрастыруды ұсынады.
Үлгі суретпен жұмыс Алма, ақ қайың,терек,жүзім ағаштарының суретіне қарап әңімелеу. Күз айында жапырақтар сарғаятынын.жерге түсетіні жайлы мағлұмат беру. Кепкен жапырақтардан «Мысық пен тышқанды» жасау. Жасалу реті: ● бірінші кепкен жапырақтардан керегін таңдап алу. ●жапырақтардан мысық пен тышқанның бейнесін жасау. ●бейнені таза ұқыпты етіп желімдеу.
Сергіту сәті Бір саусағым тіпті де, Ұстай алмас жіпті де. Барлық саусақ бірікті, Жұмысымыз тез бітті.
●дайын бейнені сүлгімен басу.
|
Балалар жұмбақты шешеді.
Ойынды қызыға ойнайды.
Суретке қарап әңгілеседі.
Мұқият тыңдап, жұмыстың жасалу ретімен танысады.
Мысық пен тышқанның бейнесін жасайды.
Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге жасайды.
|
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Бүгінгі сабақта не туралы білгендерін,ненің ерекше естерінде қалғанын сұрап,жақсы қатысқандары үшін мадақтап,оқу іс-әрекетін аяқтайды. |
Сұрақтарға жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек? Ағаш түрлерін.
Нені игереді? Кепкен жапырақтардан мысық пен тышқан жасауды.
Нені біледі? Таңдаған жұмыстарын толық аяқтап,оны беруді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Мысық пен тышқан"
Сабақ жоспары "Мысық пен тышқан"
Бекітемін
Күні
Білім саласы: Вариативтік бөлік
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: «Шебер қолдар»
Тақырыбы: «Мысық пен тышқан»
Мақсаты: Балаларды кепкен жапырақтармен ұқыпты, таза жұмыс жасауға жаттықтыру.
Қажетті құрал-жабдықтар: қағаз, кепкен жапырақтар,кілей.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
«Шаттық шенбері» ойыны Шеңберге тұрып,бір-біріне жылы сөздер айтуды ұсынады. |
Шеңберге тұрып,бір –біріне жылы лебіздер айтады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Жұмбақ Ортасында қазығы, Бұтағында азығы. (Алма ағашы) «Мен мықтымын!» ойыны Бөлшектерден мысықты құрастыруды ұсынады.
Үлгі суретпен жұмыс Алма, ақ қайың,терек,жүзім ағаштарының суретіне қарап әңімелеу. Күз айында жапырақтар сарғаятынын.жерге түсетіні жайлы мағлұмат беру. Кепкен жапырақтардан «Мысық пен тышқанды» жасау. Жасалу реті: ● бірінші кепкен жапырақтардан керегін таңдап алу. ●жапырақтардан мысық пен тышқанның бейнесін жасау. ●бейнені таза ұқыпты етіп желімдеу.
Сергіту сәті Бір саусағым тіпті де, Ұстай алмас жіпті де. Барлық саусақ бірікті, Жұмысымыз тез бітті.
●дайын бейнені сүлгімен басу.
|
Балалар жұмбақты шешеді.
Ойынды қызыға ойнайды.
Суретке қарап әңгілеседі.
Мұқият тыңдап, жұмыстың жасалу ретімен танысады.
Мысық пен тышқанның бейнесін жасайды.
Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге жасайды.
|
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Бүгінгі сабақта не туралы білгендерін,ненің ерекше естерінде қалғанын сұрап,жақсы қатысқандары үшін мадақтап,оқу іс-әрекетін аяқтайды. |
Сұрақтарға жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек? Ағаш түрлерін.
Нені игереді? Кепкен жапырақтардан мысық пен тышқан жасауды.
Нені біледі? Таңдаған жұмыстарын толық аяқтап,оны беруді.
шағым қалдыра аласыз













