|
Сабақтың тақырыбы: Музыка –табиғи өнер |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.Т/А4. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Қазақ музыка өнерінің арналары |
||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Музыка және классикалық туындылар туралы түсінік |
||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||
|
Басталуы |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Оқушылар өнер туралы мақал айтады,соған қарай 3 топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Шаттық шеңбері» |
Топтасады Топ басшысын сайлайды |
|||||||||
|
Жаңа білім |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.Ұлттық ойындарымыздың бірі «Сақина салмақ ойыны» Балалар, біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||
|
Ортасы |
Қолдану Музыка –табиғи өнер Жаңа сабақ бойынша аудио,видео тамашалап,тапсырмаларды орындайды Талдау Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Оқулық, түрлі-түсті маркерлер |
|||||||||
|
Сергіту сәті
|
3топ қосылып ән орындайды
|
Оқушылар ән айтады |
|||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту
|
БББ кестесі
|
|
|||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс
|
«Бағдаршам» тәсілі арқылы әр топты бағалайды
«Табыс ағашы» |
Кері байланыс |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Музыка- табиғи өнер"7сынып,5-бөлім
Сабақ жоспары "Музыка- табиғи өнер"7сынып,5-бөлім
|
Сабақтың тақырыбы: Музыка –табиғи өнер |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.Т/А4. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Қазақ музыка өнерінің арналары |
||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Музыка және классикалық туындылар туралы түсінік |
||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||
|
Басталуы |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Оқушылар өнер туралы мақал айтады,соған қарай 3 топқа бөлініп отырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Шаттық шеңбері» |
Топтасады Топ басшысын сайлайды |
|||||||||
|
Жаңа білім |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.Ұлттық ойындарымыздың бірі «Сақина салмақ ойыны» Балалар, біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||||||
|
Ортасы |
Қолдану Музыка –табиғи өнер Жаңа сабақ бойынша аудио,видео тамашалап,тапсырмаларды орындайды Талдау Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
Оқулық, түрлі-түсті маркерлер |
|||||||||
|
Сергіту сәті
|
3топ қосылып ән орындайды
|
Оқушылар ән айтады |
|||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту
|
БББ кестесі
|
|
|||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс
|
«Бағдаршам» тәсілі арқылы әр топты бағалайды
«Табыс ағашы» |
Кері байланыс |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













