×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру Республикалық чаттарға қосылу нұсқаулығын көру үшін осы сілтемені басу керек https://blog.ust.kz/422
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Сабақ жоспары On holiday 5 сынып

Автор:Жеделбайқызы Ажар
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 5 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-21

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

мұғалімдерге

ІV бөлім: Тәуелсіздік - қасиет тұнған ұлы ұғым

Асқар Алтай «Прописка» әңгімесі

Сабақ : №


Мектеп:

Күні :

Мұғалім:

Сынып: 6 Т1

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ мақсаты

Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.


Құндылықтарды игерту:

  • адамгершілік

  • сыйластық

  • құрмет

Бағалау критерийлері:

  • Автор бейнесін біледі

  • Автор бейнесін анықтайды

Тілдік мақсаттар:

Тірек сөздер


Осыған дейін меңгерілген білім

Проза үлгілері


Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Дереккөздер



Сабақтың басы


5 – 7 минут


Қызығушылықты ояту кезеңі

Терминді оқы, мағынасын жұпта талда.

Автор бейнесі - әдеби шығармадағы жазушының өз тұлғасы. Оқиғалы шығармаларда автор негізінен алғанда оқиғаны баяндаушы болады.


Сабақтың ортасы


5 – 7 минут







5 минут









Мағынаны тану кезеңі

1-тапсырма

Кестені толтыр

Оқиғалар тізбегі

Автор бейнесі қалай көрінді? Оқиғалар тізбегіне автордың көзқарасы қандай?

Архаттың ағасы Дәурен


Капитан Базиев


Шофер жігіт


Жетісу ауылының ауылсоветі Қақатаев


Подполковник


Басты кейіпкер Архат


2- тапсырма

Желтоқсан оқиғасына автордың көзқарасы байқалатын жерлерді белгіле, мағынасын ашып айт.

3- тапсырма

Ойды толықтыр. Автор бейнесі осы әңгімеде:

Жұмбақ жан, себебі ____________________________________________________________________________________

Көзқарасы нақты, пікірі әңгімеде айқын көрінеді, мысалы___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ойын еркін айта алмайтын жасқаншақ, дәлелі____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Бағалау дескрипторы

Автор бейнесінің анықтамасын біледі

Шығармадан автор бейнесіне қатысты жолдарды таба алады

Автор бейнесіне анализ жасай алады












































презентация


Рефлексия


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)




Ойлан

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

  1. Конспектілеуді пирамидалық тәсіл арқылы бергенім дұрыс, ұтымды болды


2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?















50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: