Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы №1

    2019-2020 оқу жылы № 5 - 02.09, № 9 - 04.09, № 8 – 04.09, № 2 - 05.09

    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Ұйымдастырылған оқу іс-әректінің түрі: Қазақ тілі

    Тақырыбы: Менің балабақшам

    Мақсаты: Балабақша туралы түсініктерін кеңейту.

    Міндеттері:

    Ересек топ: Өткен жылғы сөздерді еске түсіру,жаңа сөз үйрету «Мынау» сөзімен байланыстыра қолдануға үйрету.

    Өз үйлеріне, балабақшаларына құрметпен қарауға тәрбиелеу.

    Естияр топ: Балаларды жаңа сөздермен таныстыру.Сөздерді дұрыс атуға жаттықтыру

    Көрнекі құралдар: Тақырыптық суреттер, үлестірмелі материалдар.

    Әдіс-тәсілдер: қайталау,түсіндіру,сұрақ-жауап, ойын-тапсырма

    Сөздік жұмысы: үй, балабақша,балалар,ұл бала, қыз бала,тәрбиеші

    Оқу іс-әрекетінің кезендері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Ересектер топ балалардың

    іс-әрекеті

    Естиярлар топ балалардың

    іс-әрекеті


    Мотивациялық қозғаушылық














    Ұйымдастырушылық-

    ізденістік



    1.Шаттық шеңберіне дөңгелене тұрғызу

    -Сәлеметсіңдер ме, балалар!

    Шеңберде балалар бір-бірімен сәлемдеседі


    2.«Танысу» ойынын өткізу

    3.Бала-бала баламыз

    Бақшамызға барамыз

    Күні бойы ойынға

    Батамыз да қаламыз.

    Балаларға тақпақ оқып, мазмұнын түсіндіріп қайталатады.


    4.Үй мен балалбақша суретін көрсетіп үй, балабақша,ұл бала,қыз бала,балалар, тәрбиеші сөздерімен таныстыру


    5. «Тыңда, қайтала» дид. ойыны

    Сурет бойынша жаңа сөздерді хормен және жеке-жеке қайталату.


    6.Сергіту сәті

    Отырамыз! Тұрамыз!

    Бір,екі, үш.

    Біз жинаймыз күш

    6. Мынау кім? Мынау не? сұрақтарын түсініп жауап беруге жаттықтыру


    7. «Аудармаша» дидактикалық ойыны.



    -Сәлеметсіз бе! деп

    Барлық балалар бірге айтады

    -Сәлем Вика

    -Сәлем Богдан

    Балалар өз атын атайды


    Тақпақты оқытушымен бірге хормен қайталайды




    Суретке көңіл бөліп қарап , таныс сөздерді естеріне түсіреді және жаңа сөздерді үйренеді



    Сөздерді қайталап отырады



    Сөздерді, қимылдарды орындайды



    мынау балалар

    -мынау балабақша


    Балалар кезек-кезек ортаға шығып «аудармашы» болады




    -Мен Данил

    -Мен Алина



    Тақпақты оқытушымен бірге хормен қайталайды




    Балалар тек қана балабақша,ұл бала,қыз бала

    сөздерін қайталайды






    Сөздерді қайталап, қимылдарды орындайды



    -мынау балабақша

    -мынау қыз бала



    Ойынға қатысады


    Рефлексивтік -түзетушілік


    8 «Ақырын-қатты» ойынын ойнату. Оқытушы ақырын айтқан сөзді балалар дауысын қаттырақ шығарып айтады


    Жаңа үйренген

    сөздер,сөз тіркестерді айтып, естеріне сақтауға тырысады

    Жаңа үйренген

    сөздер,сөз тіркестерді айтып, естеріне сақтауға тырысады

    Күтілетін нәтиже:

    Білу: үй, балабақша,балалар,ұл бала, қыз бала,тәрбиеші сөздерін

    Игеру: қойылған сұрақты түсініп дұрыс жауап беруді

    Меңгеру керек: сөздерді түсініп, саналы түрде есте сақтау дағдысын

    Есеп


    «Пчелки» № 2

    «Звездочки» № 5

    «Семицветики» № 8

    «Гномики» № 9

    +

    -

    +

    -

    +

    -

    +

    -

























































































































    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 2

    2019-2020 оқу жылы № 9 - 03.09, № 2 - 04.09, № 5 – 05.09, № 8 - 06.09


    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Бөлімі : «Қазақ тілі»

    Тақырыбы:Балабақшада

    Мақсаты: Тақырыпқа байланысты білім беру

    Міндеттері:

    Ересек топ: Өз балалбашасы туралы әңгімелей білуге үйрету.Не істейсің? деген сұраққа толық жауап беруге жаттықтыру.Өз балалбақшасына деген

    сүйіспеншіліктәрбиелеу.

    Көрнекіліктер: үлестірмелі материалдар, жұмыс дәптері

    Әдіс-тәсілдер: қайталау,түсіндіру,сұрақ-жауап, ойын-тапсырма

    Оқу іс-әрекетінің кезендері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Естияр топ балалардың

    іс-әрекеті

    Ересек топ балалардың

    іс-әрекеті


    Мотивациялық қозғаушылық














    Ұйымдастырушылық-

    ізденістік



    1. Балаларды шеңбер бойымен тұрғызып,

    сәлемдесу.

    -Сәлеметсіңдер ме!

    2.«Сен қандай баласың?» психологиялық тренинг


    3.Ойын «Дұрыс жалғастыр»

    Суреттер қолдана отырып өткен сабақты қайталау

    -мынау .......

    -мынау ......

    4.Суретті схема бойынша сұрақ-жауап әдісімен «Балалбақша» тақырыбы бойынша меңгерген білімдерін еске түсіріп қайталату

    -Сен қайда барасың?

    -Балалбақша қандай?

    -балалбақшада кім бар?


    5.Суреттер бойынша балабақшада не істейтіндеріне көңіл аударып сөздерді үйрету: кітап оқимын, сурет саламын, ән айтамын, тамақ ішемін, билеймін, ойнаймын


    6.Сергіту сәті:

    Орнымыздан тұрайық

    Аяқты нық басайық

    Бір отырып, бір тұрып

    Біз демалып алайық


    7.Жаңылтпашты оқып мазмұнын түсіндіру


    8.«Дұрыс айт» ойынын ойнату. Шарты:

    Ортаға бір бала шығып қиыл жасып іс-әрекет көрсетеді,ал балалар не істегенін сөзбен айтады




    -Сәлеметсіз бе!


    Балалар кезек-кезек:

    -Мен ақылды баламын

    -Мен әдепті баламын т.б дейді

    Балалар:

    -балабақша

    - ұл бала

    - қыз бала

    Балалар сұрақтарға сурет бойынша жауап беруге тырысады

    -балалбақшаға барамын

    -балалбақша үлкен, таза, әдемі

    - балабақшада балалар бар, дейді

    Әр сурет бойынша сөйлей алуға жаттығады



    Сөздерін айтып тұрып,оның мазмұнана сайкес қимылдар жасайды



    Тыңдап қайталайды

    Шарларды бояйды


    Ойынға қатысады


    Рефлексивтік -түзетушілік


    Балалармен оқу- әрекеті барысынан алған әсерлері туралы әңгіме жүргізу арқылы сабақты қорытындылау



    Балалар тақырып бойынша үйренген үлгілерді қайталап бекітеді

    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: балалар балалабақшаға қатысты сөздерді меңгереді

    Игереді: «Мынау не?», «Қайда барасың?» деген сұрақтарға жауап беруге үйренеді


    Есеп


    «Пчелки» № 2

    «Звездочки» № 5

    «Семицветики» № 8

    «Гномики» № 9

    +

    -

    +

    -

    +

    -

    +

    -
















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Давахан Роза Даваханқызы
    11 Наурыз 2021
    8123
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары, Орыс тілді балабақшаға арналған, тақырыбы:Менің балабақшам. Балабақшада.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары, Орыс тілді балабақшаға арналған, тақырыбы:Менің балабақшам. Балабақшада.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    орыс тілді балабақшада жұмыс істейтін қазақ тілі мұғаліміне арналан сабақ жоспары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы №1

    2019-2020 оқу жылы № 5 - 02.09, № 9 - 04.09, № 8 – 04.09, № 2 - 05.09

    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Ұйымдастырылған оқу іс-әректінің түрі: Қазақ тілі

    Тақырыбы: Менің балабақшам

    Мақсаты: Балабақша туралы түсініктерін кеңейту.

    Міндеттері:

    Ересек топ: Өткен жылғы сөздерді еске түсіру,жаңа сөз үйрету «Мынау» сөзімен байланыстыра қолдануға үйрету.

    Өз үйлеріне, балабақшаларына құрметпен қарауға тәрбиелеу.

    Естияр топ: Балаларды жаңа сөздермен таныстыру.Сөздерді дұрыс атуға жаттықтыру

    Көрнекі құралдар: Тақырыптық суреттер, үлестірмелі материалдар.

    Әдіс-тәсілдер: қайталау,түсіндіру,сұрақ-жауап, ойын-тапсырма

    Сөздік жұмысы: үй, балабақша,балалар,ұл бала, қыз бала,тәрбиеші

    Оқу іс-әрекетінің кезендері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Ересектер топ балалардың

    іс-әрекеті

    Естиярлар топ балалардың

    іс-әрекеті


    Мотивациялық қозғаушылық














    Ұйымдастырушылық-

    ізденістік



    1.Шаттық шеңберіне дөңгелене тұрғызу

    -Сәлеметсіңдер ме, балалар!

    Шеңберде балалар бір-бірімен сәлемдеседі


    2.«Танысу» ойынын өткізу

    3.Бала-бала баламыз

    Бақшамызға барамыз

    Күні бойы ойынға

    Батамыз да қаламыз.

    Балаларға тақпақ оқып, мазмұнын түсіндіріп қайталатады.


    4.Үй мен балалбақша суретін көрсетіп үй, балабақша,ұл бала,қыз бала,балалар, тәрбиеші сөздерімен таныстыру


    5. «Тыңда, қайтала» дид. ойыны

    Сурет бойынша жаңа сөздерді хормен және жеке-жеке қайталату.


    6.Сергіту сәті

    Отырамыз! Тұрамыз!

    Бір,екі, үш.

    Біз жинаймыз күш

    6. Мынау кім? Мынау не? сұрақтарын түсініп жауап беруге жаттықтыру


    7. «Аудармаша» дидактикалық ойыны.



    -Сәлеметсіз бе! деп

    Барлық балалар бірге айтады

    -Сәлем Вика

    -Сәлем Богдан

    Балалар өз атын атайды


    Тақпақты оқытушымен бірге хормен қайталайды




    Суретке көңіл бөліп қарап , таныс сөздерді естеріне түсіреді және жаңа сөздерді үйренеді



    Сөздерді қайталап отырады



    Сөздерді, қимылдарды орындайды



    мынау балалар

    -мынау балабақша


    Балалар кезек-кезек ортаға шығып «аудармашы» болады




    -Мен Данил

    -Мен Алина



    Тақпақты оқытушымен бірге хормен қайталайды




    Балалар тек қана балабақша,ұл бала,қыз бала

    сөздерін қайталайды






    Сөздерді қайталап, қимылдарды орындайды



    -мынау балабақша

    -мынау қыз бала



    Ойынға қатысады


    Рефлексивтік -түзетушілік


    8 «Ақырын-қатты» ойынын ойнату. Оқытушы ақырын айтқан сөзді балалар дауысын қаттырақ шығарып айтады


    Жаңа үйренген

    сөздер,сөз тіркестерді айтып, естеріне сақтауға тырысады

    Жаңа үйренген

    сөздер,сөз тіркестерді айтып, естеріне сақтауға тырысады

    Күтілетін нәтиже:

    Білу: үй, балабақша,балалар,ұл бала, қыз бала,тәрбиеші сөздерін

    Игеру: қойылған сұрақты түсініп дұрыс жауап беруді

    Меңгеру керек: сөздерді түсініп, саналы түрде есте сақтау дағдысын

    Есеп


    «Пчелки» № 2

    «Звездочки» № 5

    «Семицветики» № 8

    «Гномики» № 9

    +

    -

    +

    -

    +

    -

    +

    -

























































































































    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы № 2

    2019-2020 оқу жылы № 9 - 03.09, № 2 - 04.09, № 5 – 05.09, № 8 - 06.09


    Білім беру саласы: «Қатынас»

    Бөлімі : «Қазақ тілі»

    Тақырыбы:Балабақшада

    Мақсаты: Тақырыпқа байланысты білім беру

    Міндеттері:

    Ересек топ: Өз балалбашасы туралы әңгімелей білуге үйрету.Не істейсің? деген сұраққа толық жауап беруге жаттықтыру.Өз балалбақшасына деген

    сүйіспеншіліктәрбиелеу.

    Көрнекіліктер: үлестірмелі материалдар, жұмыс дәптері

    Әдіс-тәсілдер: қайталау,түсіндіру,сұрақ-жауап, ойын-тапсырма

    Оқу іс-әрекетінің кезендері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Естияр топ балалардың

    іс-әрекеті

    Ересек топ балалардың

    іс-әрекеті


    Мотивациялық қозғаушылық














    Ұйымдастырушылық-

    ізденістік



    1. Балаларды шеңбер бойымен тұрғызып,

    сәлемдесу.

    -Сәлеметсіңдер ме!

    2.«Сен қандай баласың?» психологиялық тренинг


    3.Ойын «Дұрыс жалғастыр»

    Суреттер қолдана отырып өткен сабақты қайталау

    -мынау .......

    -мынау ......

    4.Суретті схема бойынша сұрақ-жауап әдісімен «Балалбақша» тақырыбы бойынша меңгерген білімдерін еске түсіріп қайталату

    -Сен қайда барасың?

    -Балалбақша қандай?

    -балалбақшада кім бар?


    5.Суреттер бойынша балабақшада не істейтіндеріне көңіл аударып сөздерді үйрету: кітап оқимын, сурет саламын, ән айтамын, тамақ ішемін, билеймін, ойнаймын


    6.Сергіту сәті:

    Орнымыздан тұрайық

    Аяқты нық басайық

    Бір отырып, бір тұрып

    Біз демалып алайық


    7.Жаңылтпашты оқып мазмұнын түсіндіру


    8.«Дұрыс айт» ойынын ойнату. Шарты:

    Ортаға бір бала шығып қиыл жасып іс-әрекет көрсетеді,ал балалар не істегенін сөзбен айтады




    -Сәлеметсіз бе!


    Балалар кезек-кезек:

    -Мен ақылды баламын

    -Мен әдепті баламын т.б дейді

    Балалар:

    -балабақша

    - ұл бала

    - қыз бала

    Балалар сұрақтарға сурет бойынша жауап беруге тырысады

    -балалбақшаға барамын

    -балалбақша үлкен, таза, әдемі

    - балабақшада балалар бар, дейді

    Әр сурет бойынша сөйлей алуға жаттығады



    Сөздерін айтып тұрып,оның мазмұнана сайкес қимылдар жасайды



    Тыңдап қайталайды

    Шарларды бояйды


    Ойынға қатысады


    Рефлексивтік -түзетушілік


    Балалармен оқу- әрекеті барысынан алған әсерлері туралы әңгіме жүргізу арқылы сабақты қорытындылау



    Балалар тақырып бойынша үйренген үлгілерді қайталап бекітеді

    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: балалар балалабақшаға қатысты сөздерді меңгереді

    Игереді: «Мынау не?», «Қайда барасың?» деген сұрақтарға жауап беруге үйренеді


    Есеп


    «Пчелки» № 2

    «Звездочки» № 5

    «Семицветики» № 8

    «Гномики» № 9

    +

    -

    +

    -

    +

    -

    +

    -
















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    11.03.2021
    8123
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Давахан Роза Даваханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации