Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні: қазақ тілі мен әдебиет

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отан отбасынан басталады.


    Мектеп: Қ.Өскенбай атындағы Қима орта мектебі

    Күні: 3.09.18ж.


    Сынып: 6

    Қатысқандар: 8

    Қатыспағандар: 0

    Сабақ тақырыбы:

    Отан

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6.1.1.1 – тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігі тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау.

    6.4.4.1. – мәтіндерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

    Сабақ мақсаты:



    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

    Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын, нақты ақпаратты түсінеді, тақырып бойынша постер жасай алады.

    Ойлау деңгейлері

    Білі, түсіну қолдану

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Отан,батыр, отаншылдық, ерлік, жүректілік, жүрек жұтқан, жүрегінің түгі бар


    Сұрақтар:

    1.Отан неге оттан да ыстық...?

    2.Сен үшін Отаннан да құнды не? Неліктен?

    3.Сен Отан үшін қандай ерлікке барар едің?

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Сабағымды тарих,әдебиет, музыка пәнімен байланыстырамын.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    «5 сыныпта өткенді қайталау »

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен)

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    Психологиялық дайындық.

    Қайырлы күн, көздерім!

    Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).

    Қайырлы күн, құлақтарым!

    Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).

    Қайырлы күн, қолдарым!

    Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).

    Қайырлы күн, аяқтарым!

    Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).

    Қайырлы күн, мұғалім!

    Мен ояндым!. 

    (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)


    Ұйымдастыру. Оқушылар 1-2 ге саналып, топқа бөлінеді.

    1.Қазақстан тобы.

    2.Тәуелсіз тобы. 

    (Топ атауын қайталап хормен оқу)

    Өткен білімге шолу. «Ашық және жабық сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу. 5- сыныпта алған білімдеріне шолу жасау.

    1. Әлемдегі ең ірі кітапхана – Конгресс кітапханасы. (Ия)

    2. Зат есім заттың атын білдіреді. (Ия)

    3. Төр – қонақ бөлменің төменгі жағы. (Жоқ)

    4. Белгілі балалар жазушысы Абай Құнанбаев. (Жоқ)

    5. Есімдіктер жеті топқа бөлінеді.(Ия)

    Жауабы:

    1 сұрақ

    2 сұрақ

    3 сұрақ

    4 сұрақ

    5 сұрақ

    х

    Х

    0

    0

    х





































    Сабақтың ортасы


    25 минут








































    «Ой шақыру» әдісі. Бейне баян көрсету. Сұрақ жауап ұйымдастыру. Сұрақтарға жауап береді.

    Балалар, біздің Отанымыз қай ел? (Қазақстан)

    Қазақстан қандай мемлекет? (Тәуелсіз)

    Қазақстан біз үшін не?

    Сонымен біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Отан — Отанымыз Қазақстан туралы не білесіңдер? (Қазақстан тәуелсіз мемлекет, астанасы – Астана қаласы, президенті – Нұрсұлтан Назарбаев, бай мемлекет) Дұрыс, енді қазір «Отан» өлеңімен таныс боласыңдар.

    Жаңа сабақ..

    Тыңдалым. Оқылым.

    Үнтаспадан Отан туралы өлең тыңдайды.

    Өлең бойынша оқушылар ашық сұрақтар құрастырады.

    1.Өлең не жайында?

    2.Отан дегеніміз не?


    ӨЖ. Өлеңді өз беттерінше оқып шығады. Ақпараттың дұрыс-бұрыстығын анықта.



    Дұрыс

    Бұрыс

    Отан –сенің ата-анаң.



    Жасаған елің, жер халқың.



    Отан-тарих, Отан-тіл.



    Отан –облысың, ауылың.





    ТЖ. Полиглот. Айтылым. Әр топқа мақал –мәтелдер беріледі. Осы мақал-мәтелдерді толықтырып, сөздерді аудару.

     

    1. ...қылды қақ жарған. (қара,черный,blak )

    2. Атадан жақсы ұл туса,

    Есіктегі басын төрге сүйрер.

    Атадан ... ұл туса,

    Төрдегі басын жерге сүйрер. (жаман,плохой,bad)

    3. Ел қонбаса - ... азады,

    Жер болмаса – ер азады. (жер,земля,earth)

    4. .... ала болса, ауыздағы кетеді,

    Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. (алтау, шесть,six)

    5. . ... тас жарады,

    Тас жармаса, бас жарады. (тіл,язык,language)

    6. . ... көпті жау алмайды,

    Ақылы көпті дау алмайды.(досы , друзья,frend)

    7. . ... өссе елдің көркі,

    Гүл өссе жердің көркі.(қыз,девушка,girl)

    8. . ... таумен кездеспейді,

    Адам адаммен кездеседі. (тау,гора6 mountain)

    9. Қына тасқа бітеді,

    ... басқа бітеді.(білім,знания,knowledge)

    10. . ... сүйектен өтеді,

    Таяқ еттен өтеді. (сөз,слово,word )



    ЖЖ. Айтылым.«Құрастыр, одан кейін жауап бер» әдісі.

    Берілген сұрақтар бойынша диалог құр.

    1) Сенің Отаның қалай аталады?

    2) Қазақстан Республикасы қайда орналасқан?

    3) Рәміздерді ата.

    4) Қазақстан Республикасында қандай ұлт өкілдері тұрады?

    5) Қазақ тілі қандай тіл?

    1) Қазақстан қандай мемлекет?

    2) Қазақстан республикасы қай жылы Тәуелсіздік алды?

    3) Қазақстанның Президенті кім?

    4) Ұлттық валюта қалай аталады?

    5) Қазақстанда неше облыс бар?


    Дәптермен жұмыс. Жазылым. Берілген сөз тіркестерді мағынасына қарай сәйкестендіріңдер.


    Көп аузынан түспеу – бәрі сөз ету

    Түс-кейпі – түрі

    Көтерген көкке – абыройын асқақтату

    Бейне баян көру арқылы, тақырыпқа шығады.




    Үнтаспа әуенді өлең жүріп тұрады,оқушылар әуенді тыңдайды.















































    Соңы

    10 минут





    Кері байланыс

    5 минут



    Бекіту. Отан дегеніміз не ?

    Қазақстан Республикасы қайда орналасқан?

    Отанымыздың табиғаты қандай?

    Рәміздер туралы не білесің?

    Осы сұрақтарды басшылыққа ала отырып постер жасау.


    Оқушылардан рефлексия алу

    «Жетістік баспалдағы»












    Саралап оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

    Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?



    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Тапсырмаларды жеке қажеттіліктеріне қарай саралап беремін.


    «Қошемет көрсету» әдісі арқылы бағаланды.

    Сабақ барысында өмір қауіпсіздігі сақталды. АКТ тиімді қолданылды.

    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді?

    Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

    Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

    Қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызғақатыстысолжақтакелтірілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


    Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты сабақ барысында жүзеге асты. Оқушылар коммуникативтік жағдаятқа байланысты тілдік құралдардың мәнін түсінуді үйренді. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алшинбаева Жанаргуль Зиядовна
    06 Маусым 2020
    730
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары "Отан" 8-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары "Отан" 8-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал ұстаздармен тәжірибе алмасу мақсатында жарияланды
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні: қазақ тілі мен әдебиет

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отан отбасынан басталады.


    Мектеп: Қ.Өскенбай атындағы Қима орта мектебі

    Күні: 3.09.18ж.


    Сынып: 6

    Қатысқандар: 8

    Қатыспағандар: 0

    Сабақ тақырыбы:

    Отан

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    6.1.1.1 – тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігі тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау.

    6.4.4.1. – мәтіндерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

    Сабақ мақсаты:



    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

    Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын, нақты ақпаратты түсінеді, тақырып бойынша постер жасай алады.

    Ойлау деңгейлері

    Білі, түсіну қолдану

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Отан,батыр, отаншылдық, ерлік, жүректілік, жүрек жұтқан, жүрегінің түгі бар


    Сұрақтар:

    1.Отан неге оттан да ыстық...?

    2.Сен үшін Отаннан да құнды не? Неліктен?

    3.Сен Отан үшін қандай ерлікке барар едің?

    Құндылықтарға баулу

    Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Сабағымды тарих,әдебиет, музыка пәнімен байланыстырамын.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    «5 сыныпта өткенді қайталау »

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен)

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    Психологиялық дайындық.

    Қайырлы күн, көздерім!

    Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).

    Қайырлы күн, құлақтарым!

    Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).

    Қайырлы күн, қолдарым!

    Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).

    Қайырлы күн, аяқтарым!

    Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).

    Қайырлы күн, мұғалім!

    Мен ояндым!. 

    (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)


    Ұйымдастыру. Оқушылар 1-2 ге саналып, топқа бөлінеді.

    1.Қазақстан тобы.

    2.Тәуелсіз тобы. 

    (Топ атауын қайталап хормен оқу)

    Өткен білімге шолу. «Ашық және жабық сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу. 5- сыныпта алған білімдеріне шолу жасау.

    1. Әлемдегі ең ірі кітапхана – Конгресс кітапханасы. (Ия)

    2. Зат есім заттың атын білдіреді. (Ия)

    3. Төр – қонақ бөлменің төменгі жағы. (Жоқ)

    4. Белгілі балалар жазушысы Абай Құнанбаев. (Жоқ)

    5. Есімдіктер жеті топқа бөлінеді.(Ия)

    Жауабы:

    1 сұрақ

    2 сұрақ

    3 сұрақ

    4 сұрақ

    5 сұрақ

    х

    Х

    0

    0

    х





































    Сабақтың ортасы


    25 минут








































    «Ой шақыру» әдісі. Бейне баян көрсету. Сұрақ жауап ұйымдастыру. Сұрақтарға жауап береді.

    Балалар, біздің Отанымыз қай ел? (Қазақстан)

    Қазақстан қандай мемлекет? (Тәуелсіз)

    Қазақстан біз үшін не?

    Сонымен біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Отан — Отанымыз Қазақстан туралы не білесіңдер? (Қазақстан тәуелсіз мемлекет, астанасы – Астана қаласы, президенті – Нұрсұлтан Назарбаев, бай мемлекет) Дұрыс, енді қазір «Отан» өлеңімен таныс боласыңдар.

    Жаңа сабақ..

    Тыңдалым. Оқылым.

    Үнтаспадан Отан туралы өлең тыңдайды.

    Өлең бойынша оқушылар ашық сұрақтар құрастырады.

    1.Өлең не жайында?

    2.Отан дегеніміз не?


    ӨЖ. Өлеңді өз беттерінше оқып шығады. Ақпараттың дұрыс-бұрыстығын анықта.



    Дұрыс

    Бұрыс

    Отан –сенің ата-анаң.



    Жасаған елің, жер халқың.



    Отан-тарих, Отан-тіл.



    Отан –облысың, ауылың.





    ТЖ. Полиглот. Айтылым. Әр топқа мақал –мәтелдер беріледі. Осы мақал-мәтелдерді толықтырып, сөздерді аудару.

     

    1. ...қылды қақ жарған. (қара,черный,blak )

    2. Атадан жақсы ұл туса,

    Есіктегі басын төрге сүйрер.

    Атадан ... ұл туса,

    Төрдегі басын жерге сүйрер. (жаман,плохой,bad)

    3. Ел қонбаса - ... азады,

    Жер болмаса – ер азады. (жер,земля,earth)

    4. .... ала болса, ауыздағы кетеді,

    Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. (алтау, шесть,six)

    5. . ... тас жарады,

    Тас жармаса, бас жарады. (тіл,язык,language)

    6. . ... көпті жау алмайды,

    Ақылы көпті дау алмайды.(досы , друзья,frend)

    7. . ... өссе елдің көркі,

    Гүл өссе жердің көркі.(қыз,девушка,girl)

    8. . ... таумен кездеспейді,

    Адам адаммен кездеседі. (тау,гора6 mountain)

    9. Қына тасқа бітеді,

    ... басқа бітеді.(білім,знания,knowledge)

    10. . ... сүйектен өтеді,

    Таяқ еттен өтеді. (сөз,слово,word )



    ЖЖ. Айтылым.«Құрастыр, одан кейін жауап бер» әдісі.

    Берілген сұрақтар бойынша диалог құр.

    1) Сенің Отаның қалай аталады?

    2) Қазақстан Республикасы қайда орналасқан?

    3) Рәміздерді ата.

    4) Қазақстан Республикасында қандай ұлт өкілдері тұрады?

    5) Қазақ тілі қандай тіл?

    1) Қазақстан қандай мемлекет?

    2) Қазақстан республикасы қай жылы Тәуелсіздік алды?

    3) Қазақстанның Президенті кім?

    4) Ұлттық валюта қалай аталады?

    5) Қазақстанда неше облыс бар?


    Дәптермен жұмыс. Жазылым. Берілген сөз тіркестерді мағынасына қарай сәйкестендіріңдер.


    Көп аузынан түспеу – бәрі сөз ету

    Түс-кейпі – түрі

    Көтерген көкке – абыройын асқақтату

    Бейне баян көру арқылы, тақырыпқа шығады.




    Үнтаспа әуенді өлең жүріп тұрады,оқушылар әуенді тыңдайды.















































    Соңы

    10 минут





    Кері байланыс

    5 минут



    Бекіту. Отан дегеніміз не ?

    Қазақстан Республикасы қайда орналасқан?

    Отанымыздың табиғаты қандай?

    Рәміздер туралы не білесің?

    Осы сұрақтарды басшылыққа ала отырып постер жасау.


    Оқушылардан рефлексия алу

    «Жетістік баспалдағы»












    Саралап оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

    Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?



    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    Тапсырмаларды жеке қажеттіліктеріне қарай саралап беремін.


    «Қошемет көрсету» әдісі арқылы бағаланды.

    Сабақ барысында өмір қауіпсіздігі сақталды. АКТ тиімді қолданылды.

    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

    Бүгін оқушылар нені үйренді?

    Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

    Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

    Қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызғақатыстысолжақтакелтірілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


    Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты сабақ барысында жүзеге асты. Оқушылар коммуникативтік жағдаятқа байланысты тілдік құралдардың мәнін түсінуді үйренді. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 8 сынып
    06.06.2020
    730
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алшинбаева Жанаргуль Зиядовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации