Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары "Отан" 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: қазақ тілі мен әдебиет |
||||||||||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Отан отбасынан басталады. |
Мектеп: Қ.Өскенбай атындағы Қима орта мектебі |
|||||||||||||||||||
Күні: 3.09.18ж. |
Сынып: 6 |
|||||||||||||||||||
Қатысқандар: 8 |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Отан |
|||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.1.1.1 – тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігі тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау. 6.4.4.1. – мәтіндерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын, нақты ақпаратты түсінеді, тақырып бойынша постер жасай алады. |
|||||||||||||||||||
Ойлау деңгейлері |
Білі, түсіну қолдану |
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Отан,батыр, отаншылдық, ерлік, жүректілік, жүрек жұтқан, жүрегінің түгі бар Сұрақтар: 1.Отан неге оттан да ыстық...? 2.Сен үшін Отаннан да құнды не? Неліктен? 3.Сен Отан үшін қандай ерлікке барар едің? |
|||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Сабағымды тарих,әдебиет, музыка пәнімен байланыстырамын. |
|||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
«5 сыныпта өткенді қайталау » |
|||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
Психологиялық дайындық. Қайырлы күн, көздерім! Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды). Қайырлы күн, құлақтарым! Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды). Қайырлы күн, қолдарым! Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды). Қайырлы күн, аяқтарым! Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу). Қайырлы күн, мұғалім! Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады) Ұйымдастыру. Оқушылар 1-2 ге саналып, топқа бөлінеді. 1.Қазақстан тобы. 2.Тәуелсіз тобы. (Топ атауын қайталап хормен оқу) Өткен білімге шолу. «Ашық және жабық сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу. 5- сыныпта алған білімдеріне шолу жасау.
Жауабы:
|
|
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
25 минут
|
«Ой шақыру» әдісі. Бейне баян көрсету. Сұрақ жауап ұйымдастыру. Сұрақтарға жауап береді. Балалар, біздің Отанымыз қай ел? (Қазақстан) Қазақстан қандай мемлекет? (Тәуелсіз) Қазақстан біз үшін не? Сонымен біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Отан — Отанымыз Қазақстан туралы не білесіңдер? (Қазақстан тәуелсіз мемлекет, астанасы – Астана қаласы, президенті – Нұрсұлтан Назарбаев, бай мемлекет) Дұрыс, енді қазір «Отан» өлеңімен таныс боласыңдар. Жаңа сабақ.. Тыңдалым. Оқылым. Үнтаспадан Отан туралы өлең тыңдайды. Өлең бойынша оқушылар ашық сұрақтар құрастырады. 1.Өлең не жайында? 2.Отан дегеніміз не?
ӨЖ. Өлеңді өз беттерінше оқып шығады. Ақпараттың дұрыс-бұрыстығын анықта.
ТЖ. Полиглот. Айтылым. Әр топқа мақал –мәтелдер беріледі. Осы мақал-мәтелдерді толықтырып, сөздерді аудару.
1. ...қылды қақ жарған. (қара,черный,blak ) 2. Атадан жақсы ұл туса, Есіктегі басын төрге сүйрер. Атадан ... ұл туса, Төрдегі басын жерге сүйрер. (жаман,плохой,bad) 3. Ел қонбаса - ... азады, Жер болмаса – ер азады. (жер,земля,earth) 4. .... ала болса, ауыздағы кетеді, Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. (алтау, шесть,six) 5. . ... тас жарады, Тас жармаса, бас жарады. (тіл,язык,language) 6. . ... көпті жау алмайды, Ақылы көпті дау алмайды.(досы , друзья,frend) 7. . ... өссе елдің көркі, Гүл өссе жердің көркі.(қыз,девушка,girl) 8. . ... таумен кездеспейді, Адам адаммен кездеседі. (тау,гора6 mountain) 9. Қына тасқа бітеді, ... басқа бітеді.(білім,знания,knowledge) 10. . ... сүйектен өтеді, Таяқ еттен өтеді. (сөз,слово,word )
ЖЖ. Айтылым.«Құрастыр, одан кейін жауап бер» әдісі. Берілген сұрақтар бойынша диалог құр. 1) Сенің Отаның қалай аталады? 2) Қазақстан Республикасы қайда орналасқан? 3) Рәміздерді ата. 4) Қазақстан Республикасында қандай ұлт өкілдері тұрады? 5) Қазақ тілі қандай тіл? 1) Қазақстан қандай мемлекет? 2) Қазақстан республикасы қай жылы Тәуелсіздік алды? 3) Қазақстанның Президенті кім? 4) Ұлттық валюта қалай аталады? 5) Қазақстанда неше облыс бар?
Дәптермен жұмыс. Жазылым. Берілген сөз тіркестерді мағынасына қарай сәйкестендіріңдер.
Көп аузынан түспеу – бәрі сөз ету Түс-кейпі – түрі Көтерген көкке – абыройын асқақтату |
Бейне баян көру арқылы, тақырыпқа шығады.
Үнтаспа әуенді өлең жүріп тұрады,оқушылар әуенді тыңдайды.
|
||||||||||||||||||
Соңы 10 минут
Кері байланыс 5 минут
|
Бекіту. Отан дегеніміз не ? Қазақстан Республикасы қайда орналасқан? Отанымыздың табиғаты қандай? Рәміздер туралы не білесің? Осы сұрақтарды басшылыққа ала отырып постер жасау.
Оқушылардан рефлексия алу «Жетістік баспалдағы»
|
|
||||||||||||||||||
Саралап оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? |
Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
||||||||||||||||||
Тапсырмаларды жеке қажеттіліктеріне қарай саралап беремін. |
«Қошемет көрсету» әдісі арқылы бағаланды. |
Сабақ барысында өмір қауіпсіздігі сақталды. АКТ тиімді қолданылды. |
||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызғақатыстысолжақтакелтірілгенсұрақтарғажауапберіңіз.
Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты сабақ барысында жүзеге асты. Оқушылар коммуникативтік жағдаятқа байланысты тілдік құралдардың мәнін түсінуді үйренді. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым. |
|||||||||||||||||||