Материалдар / Сабақ жоспары "Отан! Жер-Ана!" 8-сынып

Сабақ жоспары "Отан! Жер-Ана!" 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 8-сыныптарға арналған. Сабақ жоспары жаңартылған білім мазмұны бойынша құрылған. Түрлі жаңа әдіс-тәсілдер берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2019
1985
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Қоршаған орта және энергия ресурстары


Мектеп: №130 ЖОББМ


Мұғалімнің аты-жөні:

Мерзімі: 11.02.2019 ж.


Сынып: 8 Ә, Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

1-2 сабақ

Отан! Табиғат! Жер-Ана!


Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары

8.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

8.4.4.3 - сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу;


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру.

Кейбір оқушылар үшін:

Мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтайды.

Бағалау критерийлері

  • Мәтіндердің тақырыбын, идеясын анықтайды

  • Мазмұнына талдау жасайды

  • Ұқсастығы мен айырмашылығын табады.

Тілдік мақсаттар

Тақырыпқа байланысты сөздер мен терминдер: өмірдің нәрі, ойпат, өзен жүйесі, ирелеңдігі, ит тұмсығы өтпейді, су қоймалары, сарқырама, тосын сый.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Менің ойымша..., себебі..., өйткені, сондықтан, т.б.

Сабақ барысында жүзеге асатын құндылықтар

Ашықтық, құрмет, туған жер табиғатына қамқорлықпен қарау


Пәнаралық байланыс

География

Алдыңғы білім


Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут







Ой шақыру

  • Отан дегеніміз не?

  • Отанымыздың табиғаты қандай?

  • Жер-Ана туралы қандай аңыз білесіңдер?

Оқушылар жетелеу сұрақтары арқылы тақырыпқа кіріспе жасайды. Өзара ой бөлісе отырып, тақырыпқа сай сөздік қорын белсендендіреді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

Кері байланыс



Таныстырылым

Сабақтың ортасы




7 минут





























14 минут


























7 минут





Оқылымалды тапсырма

ЖЖ

Сөздікпен жұмыс

Оқушылар берілген сөздердің мағынасын айтып береді.


Сөздер

Мағынасы

өмірдің нәрі



табиғат



Туған жер



Аймақтардың табиғаты



Ит тұмсығы өтпейді



су қоймалары



сарқырама



Таулар




Кері байланыс

Оқылым тапсырмасы


1– мәтін

Оқулықтағы екі мәтінді салыстыру.



Мәтін

тақырыбы

идеясы

Мазмұны /Ой бөліктері/

Тілдік тұлғалар

Қорытынды

А мәтіні






Ә мәтіні








Бір бірінің жұмысымен таныса отырып, ұқсастықтары мен айырмашылығы туралы пікірлерін ортаға салады. Ұсыныс, пікірлерін айтады.


Дескриптор

  1. Мәтіндердің тақырыбын, идеясын анықтайды

  2. Мазмұнына талдау жасайды

  3. Ұқсастығы мен айырмашылығын табады.

Кері байланыс

Оқылымнан кейінгі тапсырма

Ж

«Туған жердің табиғаты» тақырыбына сөйлейді.

«Төрт сөйлем» тәсілі.

1. Пікір. Тақырып бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен айтады.

2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді.

3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.

4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады.


Дескриптор

  1. Талапқа сай сөйлейді


Мұғалім тарапынан кері байланыс






















































Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия


«БББ» тәсілі




Үйге тапсырама: 5-тапсырма.

Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ сілтемелері Құндылықтар сілтемелері





















Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ