Материалдар / Сабақ жоспары Өзіндік тексеріс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Өзіндік тексеріс

Материал туралы қысқаша түсінік
өзіміздей мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
452
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыӨзіңді тексер
МақсатыКүтілетін нәтижеМатериалды қалай меңгергендігіне бақылау жасау. Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалау.Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алуға үйрету. Оқыту нәтижелері Оқушылар өз белсенділігін көрсетуге тырысады;теориялық білімдерін практикада тиімді пайдалануға үйренеді; ситуациядан шығу жолдарын бірлесе ойланады, күнделікті өмірде қимас адамдар болатынын біледі, сөйлемге жүйелі талдау жасауға ұмтылады. 
Психологиялық ахуалБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту1 жаттығуӨлеңді оқып жаттқа жаз 1.Төрт дыбыстан құралған тасымалданбайтын сөзді белгіле. А) Бала Ә) Шала Б) Бұлт 2.Үш дыбыстан құралған бір буынды сөзді белгіле. А) Ала Ә) Ана Б) Ант 3.Тек қана қатаң дауыссыздары бар сөзді белгіле. А) Жаңғақ Ә) Қатық Б) Қаңбақ 4.Негізгі түбір сөзді тап. А) Биші Ә) Алаша Б) Өнерпаз 5.Етістікті тап. А) Шағала Ә) Шегеле Б) Кереге 6.Заттың санын білдіретін сөзді тап. А) Қойшы Ә) Берші Б) Жетінші 7.Заттың сынын білдіретін сөзге қойылатын сұрақты тап. А) Не? Ә) Неше? Б) Қандай? 8.Жалқы есімді тап. А) Жалбыз Ә) Ораз Б) Қарбыз 9.Тәуелдеулі зат есімді тап. А) Кісі Ә) Інісі Б) Кірпі 10.Туынды сын есімді тап А) Сөзсіз Ә) Сөзшең Б) Сөзге 
Сергіту сәтіОрманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғаныс
Үйге тапсырмаОқулықтағы тапсырмаларды орындауКүнделіктеріне жазып беремін
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыӘлiппенiң атасы (А. Байтұрсынов жинағынан)
МақсатыКүтілетін нәтиже1.Оқушыларға қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынов туралы мағлұмат беру;2. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын, оқуын дамыту;3. Ұлы тұлғалар бойында қалыптасқан игі қасиеттерді оқушы бойына дарытуға ықпал ету. Сабақтың әдісі: көрнекілік стратегиялары арқылы түсіндіру.Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.Сабақтың көрнекілік құралдары: интерактивті тақта, компьютер, А.Байтұрсыновтың суреті, тірек сөздер схемасы, сәйкестендіру тесті, «АС» картасы, топтастыру стратегиясы.
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту1-кезең. Бағдарлау- мотивациялық кезең.Үй тапсырмасын тексеру.Үйге берілген тапсырманың мазмұнын тақтаға жазылған сұрақтар арқылы сұрау, тексеру.Ой қозғау. Тест сұрақтары арқылы жаңа сабаққа шығу.1. «Балалар, бұл жол басы –даналыққа,Келіңдер, түсіп байқап, қаралық та» деген өлең жолдары қай шығармада айтылғанын тап.а) «Оқуға шақыру»;ә) «Қарағым».2. Аталған шығарманы кім жазған?а) М.Жұмабаев;ә) А. Байтұрсынов.3.Ең алғашқы оқулығыңды ата.а) «Қазақ тілі» оқулығы;ә) «Әліппе» оқулығы.- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «А.Байтұрсыновтың шығармалары» жинағынан үзінді «Әліппенің атасы».Осы тақырыпқа қарай отырып, бүгінгі сабақтағы мақсатымыз қандай?О: -А.Байтұрсыновтың өмірбаянымен танысу, оқып үйрену.Өмірдерек. Тірек сөздер схемасы арқылы жаңа сабақты түсіндіруСөздікпен жұмыс.жер аудару - адамды соттап, алыс жерге жіберу: Сібірге т.б.сөз мұрасы - ел ішінде сақталып қалған аңыз, ертегі, жырлар.«Артық білім – кітапта». (Оқулықпен жұмыс)2-кезең. Операциялық - орындаушылық кезең. (Жаттығулар орындау)Поэзия минуты.Оқушылар А.Байтұрсыновтың «Оқуға шақыру» өлеңін жатқа айтады.Сәйкестендіру тесті.Екі бағанда дара, мағынасы, мазмұны жағынан бір-біріне сәйкес келетін сөздер беріледі. Оқушылар сәйкес сөздерді сызықпен қосады.Топтастыру стратегиясы.Оқушылар А.Байтұрсынов кім? деген сұраққа жауап жазады. (ақын, мұғалім, ғалым, аудармашы).Полиглот. Оқушылар берілген сөздерді қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде айтады.ғалым- ...мұғалім- ...аудармашы- ...ақын- ...Блок тапсырма. «АС» картасы.Екі бағанға сөздер жазылады, оқушылар сөздерді оқып, есте сақтаулары қажет. «Күн мен түн» ойынын ойнау арқылы оқушылар көздерін жұмған кезде екі блоктан да бірнеше сөздер алынып тасталынады. Оқушылар жоғалған сөздерді орнына қойып жазады.оқулық Торғайөлең Орынборәліппе Қарқаралыаударма Байтұрсынмақала Ахмет«Мақал – сөздің мәйегі». Оқушыларға тақтада жазылған бірнеше мақалдың ішінен бүгінгі сабақтың тақырыбын, мазмұнын, мағынасын айшықтайтын мақалды тауып, оқып беру тапсырылады.Ой түйіндеу. Бүгінгі өтілген тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап алу.3-кезең. Рефлексиялық - бағалау кезеңі(Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өздерін өзі немесе бір-бірін бағалайды.)
Сергіту сәті

Ой толғаныс

Үйге тапсырмаМазмұндау,жазушы туралы мәліметтер жинақтау.Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!