Материалдар / Сабақ жоспары Өзіндік тексеріс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Өзіндік тексеріс

Материал туралы қысқаша түсінік
өзіміздей мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
550
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Өзіңді тексер

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Материалды қалай меңгергендігіне бақылау жасау. Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалау.
Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алуға үйрету. 
Оқыту нәтижелері Оқушылар өз белсенділігін көрсетуге тырысады;
теориялық білімдерін практикада тиімді пайдалануға үйренеді; ситуациядан шығу жолдарын бірлесе ойланады, күнделікті өмірде қимас адамдар болатынын біледі, сөйлемге жүйелі талдау жасауға ұмтылады. 

Психологиялық ахуал

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

1 жаттығу

Өлеңді оқып жаттқа жаз 
1.Төрт дыбыстан құралған тасымалданбайтын сөзді белгіле. 
А) Бала Ә) Шала Б) Бұлт 
2.Үш дыбыстан құралған бір буынды сөзді белгіле. 
А) Ала Ә) Ана Б) Ант 
3.Тек қана қатаң дауыссыздары бар сөзді белгіле. 
А) Жаңғақ Ә) Қатық Б) Қаңбақ 
4.Негізгі түбір сөзді тап. 
А) Биші Ә) Алаша Б) Өнерпаз 
5.Етістікті тап. 
А) Шағала Ә) Шегеле Б) Кереге 
6.Заттың санын білдіретін сөзді тап. 
А) Қойшы Ә) Берші Б) Жетінші 
7.Заттың сынын білдіретін сөзге қойылатын сұрақты тап. 
А) Не? Ә) Неше? Б) Қандай? 
8.Жалқы есімді тап. 
А) Жалбыз Ә) Ораз Б) Қарбыз 
9.Тәуелдеулі зат есімді тап. 
А) Кісі Ә) Інісі Б) Кірпі 
10.Туынды сын есімді тап 
А) Сөзсіз Ә) Сөзшең Б) Сөзге
 

Сергіту сәті

Орманда кірпі келеді, 
Саңырауқұлақ тереді. 
Кездесті, міне, керегі: 
Екеуі қайың астынан. 
Біреуі терек қасынан. 
Қанша олар болмақ есепте, 
Тоқылған салса себетке? 

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Picture 1

Үйге тапсырма

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Әлiппенiң атасы (А. Байтұрсынов жинағынан)

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

1.Оқушыларға қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынов туралы мағлұмат беру;
2. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын, оқуын дамыту;
3. Ұлы тұлғалар бойында қалыптасқан игі қасиеттерді оқушы бойына дарытуға ықпал ету.
Сабақтың әдісі: көрнекілік стратегиялары арқылы түсіндіру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың көрнекілік құралдары: интерактивті тақта, компьютер, А.Байтұрсыновтың суреті, тірек сөздер схемасы, сәйкестендіру тесті, «АС» картасы, топтастыру стратегиясы.

Психологиялық ахуал

Психологиялық дайындық

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

1-кезең. Бағдарлау- мотивациялық кезең.
Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген тапсырманың мазмұнын тақтаға жазылған сұрақтар арқылы сұрау, тексеру.
Ой қозғау. Тест сұрақтары арқылы жаңа сабаққа шығу.
1. «Балалар, бұл жол басы –даналыққа,
Келіңдер, түсіп байқап, қаралық та» деген өлең жолдары қай шығармада айтылғанын тап.
а) «Оқуға шақыру»;
ә) «Қарағым».
2. Аталған шығарманы кім жазған?
а) М.Жұмабаев;
ә) А. Байтұрсынов.
3.Ең алғашқы оқулығыңды ата.
а) «Қазақ тілі» оқулығы;
ә) «Әліппе» оқулығы.


- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «А.Байтұрсыновтың шығармалары» жинағынан үзінді «Әліппенің атасы».
Осы тақырыпқа қарай отырып, бүгінгі сабақтағы мақсатымыз қандай?
О: -А.Байтұрсыновтың өмірбаянымен танысу, оқып үйрену.
Өмірдерек. Тірек сөздер схемасы арқылы жаңа сабақты түсіндіру
Сөздікпен жұмыс.
жер аудару - адамды соттап, алыс жерге жіберу: Сібірге т.б.
сөз мұрасы - ел ішінде сақталып қалған аңыз, ертегі, жырлар.
«Артық білім – кітапта». (Оқулықпен жұмыс)
2-кезең. Операциялық - орындаушылық кезең. (Жаттығулар орындау)
Поэзия минуты.
Оқушылар А.Байтұрсыновтың «Оқуға шақыру» өлеңін жатқа айтады.
Сәйкестендіру тесті.
Екі бағанда дара, мағынасы, мазмұны жағынан бір-біріне сәйкес келетін сөздер беріледі. Оқушылар сәйкес сөздерді сызықпен қосады.
Топтастыру стратегиясы.
Оқушылар А.Байтұрсынов кім? деген сұраққа жауап жазады. (ақын, мұғалім, ғалым, аудармашы).
Полиглот. Оқушылар берілген сөздерді қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде айтады.
ғалым- ...
мұғалім- ...
аудармашы- ...
ақын- ...
Блок тапсырма. «АС» картасы.
Екі бағанға сөздер жазылады, оқушылар сөздерді оқып, есте сақтаулары қажет. «Күн мен түн» ойынын ойнау арқылы оқушылар көздерін жұмған кезде екі блоктан да бірнеше сөздер алынып тасталынады. Оқушылар жоғалған сөздерді орнына қойып жазады.
оқулық Торғай
өлең Орынбор
әліппе Қарқаралы
аударма Байтұрсын
мақала Ахмет
«Мақал – сөздің мәйегі». Оқушыларға тақтада жазылған бірнеше мақалдың ішінен бүгінгі сабақтың тақырыбын, мазмұнын, мағынасын айшықтайтын мақалды тауып, оқып беру тапсырылады.
Ой түйіндеу. Бүгінгі өтілген тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап алу.
3-кезең. Рефлексиялық - бағалау кезеңі
(Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өздерін өзі немесе бір-бірін бағалайды.)

Сергіту сәті

Ой толғаныс

Үйге тапсырма

Мазмұндау,жазушы туралы мәліметтер жинақтау.

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау


Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

Рисунок 1

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!