Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары "Пайыз" 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4АПайыз |
Мектеп: «Айсары орта мектебі» ММ |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Садыкова Бекзат Ерболатовна |
||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Пайыз |
||||||
Сабақтың түрі |
Қайталау |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру ; |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындау:
-бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру ;
Оқушылардың көпшілігі орындай алу: - пайызга байланысты мәтінді есептерді шығару
Кейбір оқушылар істей алу: -пайызға байланысты мәтінді есептерді құрастыру |
||||||
Бағалау критерийі |
Барлық оқушылар орындау: -бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыра алады ; Оқушылардың көпшілігі орындай алу: - пайызга байланысты мәтінді есептерді шығара алады; Кейбір оқушылар істей алу: - пайызға байланысты мәтінді есептерді құрастыра алады. |
||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
білу, түсіну,қолдану және талдау |
||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - пайыз сөзін үш тілде айтады; - пайыз ұғымын түсіндіре алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология: - пайыз,процент,percent - бөлшекті пайызға айналдыру; - пайызды бөлшекке айналдыру Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - пайыз деп нені айтады? - пайыз жай бөлшекпен қалай жазылады? |
||||||
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды: - ұйымшылдық пен шапшаңдыққа тәрбиелеу; - ынтымақтастық атмосферасын нығайту; - бірлескен жұмысқа баулу; |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Экономика |
||||||
Алдыңғы білім |
Бөлшек. Пайыз |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 8мин
Алдыңғы жұмыс-1 мин
Жеке жұмыс -1мин
Жұптық жұмыс - 2мин
Алдыңғы жұмыс - 2 мин
Топтық жұмыс -2 мин |
Ұйымдастырушылық сәт
Белсенді әдіс Сергіту сәті «Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы. Оқушылар орындықтарға отырады.Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады.Мысалы: Кім алманы жақсы көреді, сол орнынан тұрсын...Кім қызыл түсті жақсы көреді?...Кім газдалған сусын ішкенді жақсы көреді? Кім логикалық есептерді шығаруды жақсы көреді?т.б сұрақтар.
2. Оқушылар жапырақшаларға соңғы сабақтың кілт сөздерін жазып, сынып ішіне жапсырады, сынып іші көктемнің жылы күндеріндей гүлдейді. Мұғалім түсіндіреді, әрбір дұрыс орындалған тапсырма үшін оқушылар сабақ соңында дәптер шеттеріне «плюс» қойып, әрбір бұрыс орындалған тапсырма үшін «минус» қойып,сабақ соңында қанша плюс пен минус болғанын есептейді.
3.Үй тапсырмасын тексеру. № 815 Қалыптастырушы бағалау.Өз ара тексеру . ( Бір партада отырған оқушылар дәптерлерін ауыстырып,үй жұмысын тексереді.) Дурыс шығарылған есепке дәптер шеттеріне «+» қойып, бұрыс шығарылған тапсырма үшін «-» қойып қояды Бағдаршам әдісі. Оқушылар сигналдық карточкаларды көтереді: қателер жоқ - жасыл, шамалы қателер - сары, маңызды қателер - қызыл. Кері байланыс: - Үй тапсырмасын орындау барысында қандай тақырыптарды қайталадың? -Үй тапсырмасын орындауда қандай қиындықтар болды? 4. «Жіктеу» түрі бойынша саралау Аралас топтарға бөлу: Белсенді әдіс «Бақытты сан» «Бақытты сан» стратегиясына сәйкес 3 топқа бөлу. Үстелде жапсырмалар бар, әр оқушының міндеті - сіздің «Бақытты нөміріңіз» жазылған кез-келген стикерді таңдау: 1,2,3, нәтижесінде топтың нөміріне сәйкес стикер беріледі. Белсенді әдіс. «Пазлды құрастыр» Әр топта сабақтың тақырыбы үш тілде жазылған пазлдар болады. Оқушылар пазлды жинап, сабақтың тақырыбын үш тілде айтады, оны біз бүгін біріктіреміз. Әр топ сабақта қол жеткізгісі келетін бір мақсатты айтады. Мұғалім сабақтың мақсатын нақтылайды және сабақ мақсатын айтады. |
Орындықтар
Жапырақша жапсырмалар
Оқулық 5сынып Математика
Презентация
Слайд №1
Жапсырмалар
Пазл қиындылары |
|||||
Сабақтың ортасы 27 мин Топтық жұмыс -5мин
Топтық жұмыс-5мин
-2мин Жеке жұмыс -10мин
Топтық жұмыс -5мин
|
Білімді жаңарту. «Ыстық орындық» Белсенді әдіс. Теориялық материалды қайталау үшін әр топ екі сұрақ дайындайды, әр топтың өкілі ыстық орындыққа шығады, қалған екі топтың оқушылары сұрақтар қояды. Үлгі сұрақтар.
Қалыптастырушы бағалау: Өз ара бағалау топтар ыстық орындықтағы жауап берушінің жауаптарын бағалайды Кері байланыс: Мұғалім сұрақтар қояды 1) Сұрақтарды құрастыруда қандай қиындықтар болды? 2) Біз нені қайталауымыз керек?
Белсенді әдіс. «Миға шабуыл» Қарқынды саралау. Әр топқа екі шағын планшетке тапсырмалар беріледі, планшеттер нөмірленеді. Тапсырма №1 1.Саннын 1% табыңыз? a) 60; b) 35; c) 8; d) 2000; e) 1030. Тапсырма №2 1.Пайызды бөлшекпен жаз: а)21%; b)5,4%; c)45%; d) 105%; e) 210% Тапсырма №3 Бөлшектерді пайызбен жазыңдар: a) 13/20; b) 12/25; c)1 2/5; d)0,04; e)0,75. Қалыптастырушы бағалау (өзін-өзі бағалау) Мұғалім алдын-ала интерактивті тақтада дайындалған планшет нөмірлеріне сәйкес тапсырмаларға жауаптарын көрсетеді, уақыт өткеннен кейін оқушылар аяқталған тапсырманы жауаптармен тексереді, қажет болған жағдайда шешім көрсетіледі. Егер тапсырма дұрыс орындалған болса, «+» бұрыс болса, оқушылар «-» қояды «Бағдаршам әдісі» Кері байланыс: мұғалім сұрақтар қояды 1) Есептерді шешуде қандай қиындықтар болды? 2) Есептерді шешуде біз қандай білімдерді қолданамыз? Сергіту сәті! Әуеннің ырғағымен оқушылар жаттығулар жасайды. «Ойлан,сыз, шеш» белсенді әдісі Білім деңгейі мен қарқыны бойынша саралау. Көп деңгейлі тапсырмалар тақтаға ілінеді. Қызыл жапсырмаларда практикалық мазмұны бар тапсырмалар, жасыл жапсырмаларда орташа қиындықтар, көк жапсырмаларда міндетті деңгейдегі тапсырмалар бар. Топтағы оқушылар өздері қалаған тапсырмаларды таңдайды. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру ; Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындау: -бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру ; Оқушылардың көпшілігі орындай алу: - пайызга байланысты мәтінді есептерді шығару Кейбір оқушылар істей алу: -пайызға байланысты мәтінді есептерді құрастыру Ойлау дағдыларының деңгейлері: түсіну, талдау
Көк жапсырма тапсырмасы: Пайызды бөлшекпен жаз: а)55%; b)3,6%; c)67%; d) 108% Дескриптор: 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |