Материалдар / Сабақ жоспары "«Пернетақтамен достардың кездесуі»"

Сабақ жоспары "«Пернетақтамен достардың кездесуі»"

Материал туралы қысқаша түсінік
Пернетақтамен жұмыс дағдыларын және танымдық мүдделерін дамыту.Пернетақтамен таныстыру.«Меңзер» ұғымын енгізу.Пернетақтамен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2018
459
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу әрекетінің ұйымдастыру №8 Бөлім Информатика Тақырыбы: «Пернетақтамен достардың кездесуі»Мақсаты: Пернетақтамен жұмыс дағдыларын және танымдық мүдделерін дамыту.Міндеттері:Білімділік: Пернетақтамен таныстыру.Дамытушылық: «Меңзер» ұғымын енгізу.Tәрбиелік: Пернетақтамен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.Билингвальды компонент: пернетақта-клавиатура- keyboard, меңзер-пуск-startҚұрал жабдықтар: компьютер, пернетақта, суреттер
Әрекет кезендеріПедагогтың іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті




Мотивациялық-козғаушылық



  • Шеңбер бойында амандасу:
  • Біздің күлкіміз көңілдіЖеткізсін жылу мен шатықтыБөліскен жақсы ғой өмірдеҚуаныш, мейірім бақытты.-Техника қауіпсіздігін еске түсіру
    -Бір – біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш.

    -Техника қауіпсізідігі жайлы айтады.




    Ұйымдастырушылық-ізденістік











    -Балаларды екі топқа бөлінеді: бірінші топ партадағы әріптерді тапса, екінші топ пернетақтадағы әріптерімен танысады.Қоян әкеп тастаған конвертті балаларға көрсетіп, ашылады: ішінде «Пернетақта» жайлы мәлімет қысқаша жазылған.Пернетақтада 100-ден аса батырма бар екені туралы: олар әріптер, сандар және арнаулы батырмалар.Ендігі тапсырма өздерінің аттарынды басамыз.Ол үшін қажетті әріптерді бассаңдар жеткілікті. Жарайсыңдар тамаша болып шықты.
  • Д/ойын: «Дәл сондайды тап»


  • Көзге арналған жаттығу жасайды.
  • Алманы бояу.












  • Сергіту сәтін жасайды.
  • Суретте берілген жайлы әңгімелеу.














  • -Екі топқа бөлінеді. Берілген тапсырманы қызыға орындайды.Әріптермен танысады.Арслан конвертті ашып ішіндегі тапсырманы береді.«Пернетақта» жайлы өз ойларын айтады да...толық мағұлматты алады.Өздігінен өздерінің аттарын жазады.







    -Компьютерде берілген тапсырманы орындайды.





















    -Көзге арналған жаттығу жасайды.-Тапсырманы орындайды.









    -Сергіту сәтін қимылды әрекет арқылы жасайды.-Сурет бойынша әңгімелейді.



    Рефлексиялық түзетушілік
    Сендерге бүгінгі сабақ несімен ұнады?Бүгін сендер жарадыңдар. Жарайсыңдар!Әр қайсысы өздерінің пікірлері жайлы әңгіме қозғайды. Сабақты қорытындылайды.


    Күтілетін нәтижелер: біледі:Ұқсас әріптерді табуды, берілген нысанды құрастыруды біледі.игереді: Пернетақтамен танысады.Оның қандай пішінді қандай пайдасымен зиян жайлы білді.меңгереді: Пернетақта не үшін керектігін меңгереді.

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ