Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары "«Пернетақтамен достардың кездесуі»"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақ жоспары "«Пернетақтамен достардың кездесуі»"
Материал туралы қысқаша түсінік
Пернетақтамен жұмыс дағдыларын және танымдық мүдделерін дамыту.Пернетақтамен таныстыру.«Меңзер» ұғымын енгізу.Пернетақтамен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Оқу әрекетінің ұйымдастыру №8 Бөлім Информатика Тақырыбы: «Пернетақтамен достардың кездесуі»Мақсаты: Пернетақтамен жұмыс дағдыларын және танымдық мүдделерін дамыту.Міндеттері:Білімділік: Пернетақтамен таныстыру.Дамытушылық: «Меңзер» ұғымын енгізу.Tәрбиелік: Пернетақтамен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.Билингвальды компонент: пернетақта-клавиатура- keyboard, меңзер-пуск-startҚұрал жабдықтар: компьютер, пернетақта, суреттер
Әрекет кезендері
Педагогтың іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-козғаушылық
Шеңбер бойында амандасу:
Біздің күлкіміз көңілдіЖеткізсін жылу мен шатықтыБөліскен жақсы ғой өмірдеҚуаныш, мейірім бақытты.-Техника қауіпсіздігін еске түсіру
-Бір – біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш.
-Техника қауіпсізідігі жайлы айтады.
Ұйымдастырушылық-ізденістік
-Балаларды екі топқа бөлінеді: бірінші топ партадағы әріптерді тапса, екінші топ пернетақтадағы әріптерімен танысады.Қоян әкеп тастаған конвертті балаларға көрсетіп, ашылады: ішінде «Пернетақта» жайлы мәлімет қысқаша жазылған.Пернетақтада 100-ден аса батырма бар екені туралы: олар әріптер, сандар және арнаулы батырмалар.Ендігі тапсырма өздерінің аттарынды басамыз.Ол үшін қажетті әріптерді бассаңдар жеткілікті. Жарайсыңдар тамаша болып шықты.
Д/ойын: «Дәл сондайды тап»
Көзге арналған жаттығу жасайды.
Алманы бояу.
Сергіту сәтін жасайды.
Суретте берілген жайлы әңгімелеу.
-Екі топқа бөлінеді. Берілген тапсырманы қызыға орындайды.Әріптермен танысады.Арслан конвертті ашып ішіндегі тапсырманы береді.«Пернетақта» жайлы өз ойларын айтады да...толық мағұлматты алады.Өздігінен өздерінің аттарын жазады.
-Компьютерде берілген тапсырманы орындайды.
-Көзге арналған жаттығу жасайды.-Тапсырманы орындайды.
-Сергіту сәтін қимылды әрекет арқылы жасайды.-Сурет бойынша әңгімелейді.
Рефлексиялық түзетушілік
Сендерге бүгінгі сабақ несімен ұнады?Бүгін сендер жарадыңдар. Жарайсыңдар!
Әр қайсысы өздерінің пікірлері жайлы әңгіме қозғайды. Сабақты қорытындылайды.
Күтілетін нәтижелер: біледі:Ұқсас әріптерді табуды, берілген нысанды құрастыруды біледі.игереді: Пернетақтамен танысады.Оның қандай пішінді қандай пайдасымен зиян жайлы білді.меңгереді: Пернетақта не үшін керектігін меңгереді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз