Оқу әрекетінің ұйымдастыру №8
Бөлім Информатика
Тақырыбы:
«Пернетақтамен достардың
кездесуі»
Мақсаты: Пернетақтамен жұмыс
дағдыларын және танымдық мүдделерін
дамыту.
Міндеттері:
Білімділік: Пернетақтамен
таныстыру.
Дамытушылық: «Меңзер» ұғымын
енгізу.
Tәрбиелік: Пернетақтамен жұмыс
істеу дағдысын қалыптастыру.
Билингвальды
компонент: пернетақта-клавиатура-
keyboard, меңзер-пуск-start
Құрал жабдықтар: компьютер,
пернетақта, суреттер
Әрекет
кезендері
|
Педагогтың
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-козғаушылық
|
Біздің күлкіміз
көңілді
Жеткізсін жылу мен
шатықты
Бөліскен жақсы ғой
өмірде
Қуаныш, мейірім
бақытты.
-Техника
қауіпсіздігін еске түсіру
|
-Бір – біріміздің қолымыздан
ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай
тамаша, қандай қуаныш.
-Техника
қауіпсізідігі жайлы айтады.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
-Балаларды екі топқа бөлінеді:
бірінші топ партадағы әріптерді тапса, екінші топ пернетақтадағы
әріптерімен танысады.
Қоян әкеп тастаған конвертті
балаларға көрсетіп, ашылады: ішінде «Пернетақта» жайлы мәлімет
қысқаша жазылған.
Пернетақтада 100-ден аса
батырма бар екені туралы: олар әріптер, сандар және арнаулы
батырмалар.
Ендігі тапсырма өздерінің
аттарынды басамыз.
Ол үшін қажетті әріптерді
бассаңдар жеткілікті.
Жарайсыңдар тамаша болып
шықты.
-
Д/ойын: «Дәл сондайды
тап»
-
Көзге арналған жаттығу
жасайды.
-
Алманы
бояу.
-
Сергіту сәтін
жасайды.
-
Суретте берілген жайлы
әңгімелеу.
|
-Екі топқа бөлінеді. Берілген
тапсырманы қызыға орындайды.
Әріптермен
танысады.
Арслан конвертті ашып ішіндегі
тапсырманы береді.
«Пернетақта» жайлы өз ойларын
айтады да...толық мағұлматты алады.
Өздігінен өздерінің аттарын
жазады.
-Компьютерде берілген
тапсырманы орындайды.
-Көзге арналған жаттығу
жасайды.
-Тапсырманы
орындайды.
-Сергіту сәтін қимылды әрекет
арқылы жасайды.
-Сурет бойынша
әңгімелейді.
|
Рефлексиялық
түзетушілік
|
Сендерге бүгінгі сабақ несімен
ұнады?
Бүгін сендер
жарадыңдар.
Жарайсыңдар!
|
Әр қайсысы өздерінің пікірлері
жайлы әңгіме қозғайды.
Сабақты
қорытындылайды.
|
Күтілетін
нәтижелер:
біледі:Ұқсас әріптерді табуды,
берілген нысанды құрастыруды біледі.
игереді: Пернетақтамен танысады.Оның
қандай пішінді қандай пайдасымен зиян жайлы
білді.
меңгереді: Пернетақта не үшін керектігін
меңгереді.