Сабақ жоспары "Қалай дұрыс тамақтанамыз?" 1-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Қалай дұрыс тамақтанамыз?" 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәні бойынша жаңа бағдарламамен жасалған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақжоспары

Пән: Дүниетану

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

2.3 Адам


Мектеп: №3 Талапкер орта мектебі

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Отарбаева К.Ж

Сынып: 1

Қатысқандар саны: 18

Қатыспағандарсаны: 0

Сабақтақырыбы

Қалай дұрыс тамақтану керек?

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

1.2.3.3 адамныңөсуімен дамуыүшінкерекқажеттіліктерді


анықтау

Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар:адамның өсуі мен дамуы үшін не қажет екенін анықтайды.

Көптеген оқушылар:Адамның өсіп-дамуы үшін орындалатын әрекеттерді анықтайды, жиі тұтынатын азық-түліктерді пирамида сатыларына орналастырады, дәлелдейді.

Кейбір оқушылар: Адамның өсіп-дамуы үшін орындалатын әрекеттерді анықтайды, пайдалы тағамдар туралы әңгімелейді, күнделікті өмірде қолданады.

Бағалаукритерийлері


Адамның өсіп-дамуына қажетті жағдайларды атайды.

Адамның өсіп-дамуы үшін орындалатын әрекеттерді

анықтайды.

Тілдікмақсаттар

Пайдалы тағам, зиянды тағам, дұрыс тамақтану, қажеттілік.

Құндылықтардыдарыту

Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм жәнеазаматтықжауапкершілік,


Пәнаралықбайланыстар

Дүниетану , математика, көркем еңбек

АКТ қолданудағдылары

Видеожазба көрсетілім

Бастапқыбілім



Тамақтану ережесінің маңыздылығын біледі.

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин.





3 мин.







5 мин.







3 мин.


(Ұ)Психологиялық дайындық.

Сәлемдесу:

-Үлкенге де – «Сіз»,

Кішіге де - «Сіз»,

Сәлемдесіп құрметпен

Бас иеміз біз!

Бір-біріне сәттілік тілеу.

(Ұ) «Проблемалық сұрақ» Өткен сабақта болған/әңгіме болған сәби туралы сөйлесемін: «Сәби нені қажетсінеді? Бізге өсу үшін не өажет?» (тамақ, киім, жылу, махаббат, үй, ұйқы). Осының барлығы оқушыларға қажет пе?

Оқушылардың жауаптарын тыңдап, қорытынды жасай отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырамын.


«Тамақтанудың маңызы» бейне жазба көрсетемін.


Бейнежазба туралы бірнеше сұрақтар қоямын.

Ал, оқушылар , біз не тамашаладық? Осы ақпарат бізге қажет пе?

Қандай қорытынды шығардыңдар?


Сынып оқушылары адамға қажет заттарды таңдай отырып, тамақтар, киімдер, сезімдер болып үш топқа бөлінеді.














Интербелсенді тақта

https://www.youtube.com/watch?v=8WD3D_0UOrI


Тамақтар мен киімдердің суретері, сезім түрлері жазылған қима қағздар

Сабақтыңортасы

5 мин.











17 мин.


«Сұрақтар жаңбыры» әдісі.

(Ж,Қ) Балалар бүгін не ішті, не жеді, бір-бірлеріне сұрақ қоя отырып, жұпта айтады.

Салауатты тамақтану рационына не кіретінін талқылаңыздар.

Қалыптастырушы бағалау: салауатты тамақтану рационына не кіреді, қандай тағамдар мен сусындар пайдалы болып келеді.

(Т)1-топ: «Коллаж жасау» әдісі

Журналдардан қиып отырып, картон қағазда пайдалы тағамдардан коллажын жасайды.

( Қалыптастырушы бағалау: коллаждарды қарап шығу, таңдалған суреттердегі тағамдардың қайсысы пайдалы екенін анықтай білуін.


2-топ: «Зерттеу» әдісі

Өздері жиі тұтынатын азық-түліктерді пирамида сатыларына қалай орналастырар едіңдер? Не себепті? деген сұрақ бойынша жұмыс жасайды. Пирамидаға суреттерін салады, түсіндіреді, дәлелдейді.


3-топ: «Рөлдік ойын» үшін азық-түлік дүкенін ұйымдастырамын. Оқушыларды «азық-түлікке» жұмсап, пайдалы тағам алып келуін сұраймын. Олардың таңдауы талқыланады – олар алып келген азық-түліктің қайсысы пайдалы, ал қайсысы зиянды. Әңгімелейді.


Топтар жұмыстарын өзара «бас бармақ» әдісімен бағалайды.

Оқушылар арқаларын түйістіріп отырады.



Тағамның түрлері бар журналдар, картон қағаздар, қайшы, желім



Пайдалы, зиянды тағамдар


С абақтың соңы

10 мин.

(ҚБ)Суреттерге сүйеніп, адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атаңыз.

Өз ойыңызды түсіндіріңіз



«Менің сөзім» әдісі

Мақсаты: оқушылардың сабақта алған білім, білігін бағалау.

Сипаттамасы: сыныптан бір оқушы тұрып, сабақтан бүгінгі үйренгендерін қорытындылап айтады. Айтып болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия жасайды. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен қатысады.

Су,үй,тағамдар,киімдер, табиғат суреттері




1

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
417
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі